Aleksander
Krupski
Centrum Sterowania
Wszechświatem
Temat: Tania reklama = Reklama barterowa ?
Witam młodych przedsiębiorców. Mam kilka pytań i zastanawia mnie jak zapatrujecie się na następującą formę reklamy.Jak wiadomo młode firmy z reguły potrzebują wielu nowych kontaktów, referencji reklamy, ale z reguły nie dysponują wielkimi środkami. O ile sprawa w przypadku firm-serwisów internetowych może być dość oczywista, o tyle zastanawia mnie jak wygląda (o ile istnieje) podobne zjawisko dla firm działających głównie poza internetem.
Mianowicie chodzi mi o polecanie usług firm, których oferta uzupełnia naszą - w zamian za podobną promocję.
Dla przykładu:
Pralnia chemiczna i magiel. Sklep obuwniczy i sklep z ubraniami.
Firma sprzedająca materiały budowlane i firma wynajmująca maszyny budowlane. Fryzjer i kosmetyczka. Itd,.
Czy takie zjawisko ma prawo bytu? Czy się opłaca? Jak to skutecznie przeprowadzić? Jakie problemy mogą wyniknąć? Czy macie takie doświadczenia?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.