Tomasz
Wielecki
Biuro
architektoniczne
Temat: Promowanie swojej firmy na Facebooku itp.
Czy myślicie, że warto samemu podejmować się wchodzenia ze swoją firmą do mediów społecznościowych? Mam na myśli osobiste prowadzenie np. profilu firmy. Moi przyjaciele założyli na Facebooku fanpage "Twoja firma w social media", na którym chcą pokazywać i instruować jak każdy, przede wszystkim osoby z małych przedsiębiorstw, mogą prowadzić komunikację swojej firmy.Piszę tutaj, bo między mną a nimi wywiązała się dyskusja czy rzeczywiście każdy może to robić i czy jest to odpowiedzialne. Ja jestem zainteresowany tematem, bo ostatnio sam rozważałem aktywne wejście z moją niewielką firmą właśnie do portali społecznościowych. Zastanawiałem się jednak nad wynajęciem jakiejś taniej agencji social media. Z drugiej strony, pod wpływem tego fanpage'a i rozmowy z założycielami, zacząłem się zastanawiać czy może rzeczywiście nie lepiej zająć się tym samemu. Jeśli to nie jest działanie na wielką skalę, tylko np. blog czy profil na Facebooku, to może w miarę ogarnięta osoba jest w stanie całkiem dobrze poradzić sobie z tym sama? Wiadomo, nie ma co wyrzucać niepotrzebnie pieniędzy, a jeśli mogę sam zrobić coś za co komuś innemu musiałbym zapłacić... Wiadomo, wynajęta firma robiłaby to pewnie bardziej profesjonalnie, ale ja wcale nie potrzebuję jakiś wielkich inicjatyw...
Co o tym wszystkim sądzicie? Może mieliście podobny dylemat? Albo już jakieś doświadczenia?