konto usunięte

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Przemysław Lisek:
Bla bla bla... Ciekawe ile na poszukanie nazwy wydał Apple, Microsoft, czy Matsushita Electric?

Gdyby było tak jak piszesz, firmy nie wydawałyby pieniędzy na badania i wdrożenia. Skoro bowiem produkt bez reklamy (a nazwa firmy jest poniekąd reklamą) może się dobrze sprzedać, to wyjaśnij mi proszę, skąd wszystkie Grześki, Princessy, Prince Polo, Marsy i Snickersy?

Ano stąd, że na rynku zwykle występuje WIĘCEJ niż JEDEN dobry podmiot, produkt, usługa. Zatem trafnie dobrana nazwa jest wyróżnikiem mogącym mieć wpływ na decyzję konsumenta. Trafnie dobrana nazwa wsparta szeregiem działań 'marketingowych' pozwala wykreować markę, a ta z kolei jest generatorem zleceń czyli przychodów czyli zysków.

Dlatego posty osób takich jak Ty, nie mających pojęcia i bagatelizujących sprawy istotne z punktu widzenia wizerunku firmy, są tylko i wyłącznie szkodliwe.
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Krzysztof B.:
Gdyby było tak jak piszesz, firmy nie wydawałyby pieniędzy na badania i wdrożenia. Skoro bowiem produkt bez reklamy (a nazwa firmy jest poniekąd reklamą) może się dobrze sprzedać, to wyjaśnij mi proszę, skąd wszystkie Grześki, Princessy, Prince Polo, Marsy i Snickersy?
Gdyby było tak jak usiłujesz sugerować, że mikrofirmy muszą korzystać z drogich usług doradczych, bo inaczej zginą na rynku, to na rynku nie było by żadnej mikrofirmy.
A tak na marginesie - wiesz skąd się wzięła nazwa "Grzesiek" i ile za nią zapłacono? :))
Ano stąd, że na rynku zwykle występuje WIĘCEJ niż JEDEN dobry podmiot, produkt, usługa. Zatem trafnie dobrana nazwa jest wyróżnikiem mogącym mieć wpływ na decyzję konsumenta. Trafnie dobrana nazwa wsparta szeregiem działań 'marketingowych' pozwala wykreować markę, a ta z kolei jest generatorem zleceń czyli przychodów czyli zysków.
Jedni wydają masę pieniędzy na takie badania, inni robią w tym obszarze konkursy, a jeszcze inni zdają się na intuicję. I na rynku firm, które osiągnęły sukces jest proporcjonalnie o tyle samo z każdej grupy.
Odnieś się do meritum pytania - kolega che założyć firmę budowlaną a nie sprzedawać jogurty młodym mamom.
Dlatego posty osób takich jak Ty, nie mających pojęcia i bagatelizujących sprawy istotne z punktu widzenia wizerunku firmy, są tylko i wyłącznie szkodliwe.
Odpuść sobie te śmieszne próby obrażenia mnie i podważenia moich kompetencji biznesowych. Jak pokażesz, że umiesz sam sobie zbudować profesjonalny wizerunek to pogadamy o tym, kto się na czym zna. Na razie po raz kolejny pokazujesz, że nie umiesz dopasować narzędzi biznesu do jego skali, komunikatu do targetu i kosztów do zakładanych efektów. Liryzm w marketingu wygląda uroczo, ale zawsze przychodzi taki moment, kiedy pracę agencji kreatywnej musi na siatkę budżetową nałożyć menedżer odpowiedzialny (prawnie!!!) za wyniki finansowe. Wówczas kończy się liryzm zaczyna brutalna chłodna ekonomia, na której być może byś się znał, gdybyś kiedykolwiek miał z nią do czynienia.

Ładne prawda? Ja też potrafię pisać, jak przemądrzały burak. Tyle, że ja nad tym procesem doskonale panuję i używam, kiedy mi wygodnie :)

Z mojej strony EOT.

konto usunięte

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Przemysław Lisek:
Gdyby było tak jak usiłujesz sugerować, że mikrofirmy muszą korzystać z drogich usług doradczych,
Nikt nie pisze o CENIE usług.

Zrugany przez Ciebie dyskutant podniósł kwestię PODEJŚCIA do tematu jedynie.
Na rynku występuje wiele podmiotów realizujących powierzone zadania w pełnym spektrum cen, dopasowanych zarówno do potrzeb małych jak i dużych podmiotów.
Można wybierać i przebierać, niemal jak w ulęgałkach.

Większe znacznie ma więc JAK a nie ile.
A to 'jak', odnosi się do formuły rozmowy na otwartym forum, które może czytać potencjalna konkurencja czy choćby firmy zajmujące się, niekoniecznie etycznym, handlem domenami.

Może się więc zdarzyć, że wszystkie padające tu propozycje są na bieżąco rezerwowane w pełnym zakresie domen i wątkodawca na dyskusji straci a nie skorzysta.
Odnieś się do meritum pytania - kolega che założyć firmę budowlaną a nie sprzedawać jogurty młodym mamom.
Nie ma znaczenia jakie usługi czy produkty pytający ma w ofercie. wyżej objaśniłem co ma znaczenie.
Na razie po raz kolejny pokazujesz, że nie umiesz dopasować narzędzi biznesu do jego skali, komunikatu do targetu i kosztów do zakładanych efektów.

Kolejny raz pokazujesz, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

W żadnym momencie nie odniosłem się do CENY ewentualnej usługi kreacji nazwy.
W żadnym też momencie nie wskazałem jedynej i właściwej ścieżki doboru narzędzi/instrumentów.

Podniosłem jedynie kwestię Twojego NIEUMIEJĘTNEGO argumentowania, oraz ewidentnej ignorancji w zakresie nazwa - marka.
Dowiodłeś tego podając jako przykłady marki, które na swoją renomę pracują kilkadziesiąt lat, a za ich sukcesem stoją przede wszystkim olbrzymie środki wydane na wdrożenia, produkcję i związane z tym działania marketingowe.
Katarzyna Aleszczyk

Katarzyna Aleszczyk Pomagam oswajać
WordPressa

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Ktoś poprosił o pomoc, a ludzie się kłócą...
Gdzie dwóch Polaków - tam 3 różne zdania na ten sam temat :)
Pilar, albo Pilarski jest ok. Wpada w ucho :)

konto usunięte

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Katarzyna Kordek:
Pilar, albo Pilarski jest ok. Wpada w ucho :)

Głosuję na Pilarskiego. Brzmi profesjonalnie i jest łatwe do zapamiętania :)
Damian K.

Damian K. Wciąż w pogoni za
lepszej jakości
życiem

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Również stawiam na Pilarski. Masz dobrze brzmiące nazwisko.

A co do profesjonalnej kreacji nazwy - zgadzam się, że jest to jeden z zabiegów marketingowych. Ciekawa nazwa firmy pozwala łatwiej zakorzenić się w głowach odbiorców (co jest do osiągnięcia w zasadzie w każdym przypadku - tu po prostu mniejszy będzie tego koszt), lecz z drugiej strony w branży budowlanej i tak klienci będą wymieniać tylko nazwisko. Kiedy firma się rozrośnie i będzie Ci zależało na profesjonalnym wizerunku, dodasz do nazwy drugi człon, typu Pilarski Construction. ;)

Powodzenia z biznesemDamian K. edytował(a) ten post dnia 24.04.11 o godzinie 00:39

konto usunięte

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Pilarski jest git, dobrze brzmi, kojarzy mi się osobiście przez zbieżność brzmieniową z filarem czyli z budowlnaką i solidnością.

Jakbyś identyfikacji potrzebował to zapraszam na priv ;]

konto usunięte

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

remontexpol united import-export

konto usunięte

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Krzysztof S.:
remontexpol united import-export
Zapomniałeś o euro i bud :)
Bartosz B.

Bartosz B. "Musisz zadawać
sobie pytanie: Które
okazje pasują do
Two...

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

i suplement diety, skontaktuj się z wiesz kim ;)
Paweł Nowak

Paweł Nowak specjalista

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Nazwa jest wizytówką firmy i należy poświęcić sporo uwagi nad jej wyborem
Na http://stworca.pl już za 20 zł dostępna jest nazwa RYLEC kojarząca się z pracami remontowo budowlanymi:
http://rylec.pl
Dariusz T.

Dariusz T. DariuszTryba.pl

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Super!

Jest tam nawet lepsza okazja, jeszcze bardziej kojarząca się z pracami budowlanymi:
http://siedmiu.pl
(bo przecież prace budowlane można wykonywać w siedmiu, no i to szczęśliwa liczba)
Robert Adam Okulski

Robert Adam Okulski Doradca Podatkowy
lic. 1030

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Paweł Nowak:
... już za 20 zł dostępna jest nazwa RYLEC ...
wart pałac Paca a Pac pałaca... ;)
(choć osobiście optował bym za ceną 0,20 zł)

swoją drogą cieszę się że mam innego
stworca.pl
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Firma Pilarski i hasło reklamowe: "solidny filar"
Dariusz T.

Dariusz T. DariuszTryba.pl

Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej

Z powodu braku aktywności autora tematu, wątek zamykam. Szkoda aby forumowicze marnowali swój czas dla kogoś, kogo odpowiedzi najwyraźniej niezbyt interesują.



Wyślij zaproszenie do