konto usunięte
Temat: Pomysł na nazwę firmy Remontowo - Budowlanej
Przemysław Lisek:
Bla bla bla... Ciekawe ile na poszukanie nazwy wydał Apple, Microsoft, czy Matsushita Electric?
Gdyby było tak jak piszesz, firmy nie wydawałyby pieniędzy na badania i wdrożenia. Skoro bowiem produkt bez reklamy (a nazwa firmy jest poniekąd reklamą) może się dobrze sprzedać, to wyjaśnij mi proszę, skąd wszystkie Grześki, Princessy, Prince Polo, Marsy i Snickersy?
Ano stąd, że na rynku zwykle występuje WIĘCEJ niż JEDEN dobry podmiot, produkt, usługa. Zatem trafnie dobrana nazwa jest wyróżnikiem mogącym mieć wpływ na decyzję konsumenta. Trafnie dobrana nazwa wsparta szeregiem działań 'marketingowych' pozwala wykreować markę, a ta z kolei jest generatorem zleceń czyli przychodów czyli zysków.
Dlatego posty osób takich jak Ty, nie mających pojęcia i bagatelizujących sprawy istotne z punktu widzenia wizerunku firmy, są tylko i wyłącznie szkodliwe.