Bogusława H.

Bogusława H. Chęć nieustannego
rozwijania się i
zdobywania nowych
dośw...

Temat: Ogłoszenia

Podejmę współpracę z osobami przedsiębiorczymi, stabilnymi finansowo, otwartymi zainteresowanymi informacjami nt możliwości pozyskiwania pieniędzy z zakupów oraz udziału w poważnym programie.

Informacje na priv
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

Zleć usługę zamieszczania ogłoszeń z ofertą !

Wybieram dla Państwa portale ogłoszeniowe , które są na początkowych pozycjach w Google na słowa ogłoszenia i darmowe ogłoszenia .
Są to portale ,które mają największą liczbę odwiedzających.

Na tych portalach może się pojawić Państwa ogłoszenie z ofertą.
Zajmę się dodawaniem ogłoszenia,a to pozwoli na kompleksową reklamę Państwa oferty.

Zamieszczam ogłoszenia dużych,mniejszych firm oraz ogłoszenia prywatne.

Każde ogłoszenie wykonuje rzetelnie i starannie,nie posługuje się żadnymi automatami –każde ogłoszenie umieszczam ręcznie,co daje gwarancje,że ogłoszenie ukaże się we właściwej kategorii.

Z moich usług skorzystało i w dalszym ciągu korzysta wielu stałych i nowych klientów, którzy regularnie zlecają mi zamieszczanie ogłoszeń na setkach portali jednocześnie.
Warunki współpracy do uzgodnienia.Zlecenie wykonuję na zasadzie współpracy zdalnej -możliwa umowa o dzieło.
W przypadku zainteresowania proszę o odpowiedź.
Agnieszka Wierzbicka

Agnieszka Wierzbicka Redaktor, Telewizja
TVN

Temat: Ogłoszenia

Praca jest Twoim celem życiowym i pochłania Cię bez reszty? Rezygnujesz z innych obowiązków, żeby realizować plany zawodowe? Zostajesz dłużej w pracy i chodzisz do niej w wolne dni, a Twoja rodzina czuje się czasem zaniedbana?
Do programu telewizyjnego szukamy osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pracy.
Zgłoszenia proszę kierować na adres: a.wierzbicka2@tvn.pl podając imię oraz numer telefonu.

Pozdrawiam
Redaktor TVN
A.Wierzbicka

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Tomasz P. edytował(a) ten post dnia 24.03.12 o godzinie 22:35

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na http://www.zaufajblondynce.plKarolina N. edytował(a) ten post dnia 30.01.12 o godzinie 14:16
Sławomir Szymalski

Sławomir Szymalski Zrób coś
wyjątkowego!

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa

Jeżeli będą Państwo potrzebowali optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych lub podłączenia światłowodu do Państwa biurowca serdecznie zapraszam do kontaktu.

Zapraszam na http://netia-polska.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maria C.

Maria C. Zarządzanie
sprzedażą poprzez
Internet

Temat: Ogłoszenia

Innowacyjny program bardzo szybko rozwijający się w Europie,na świecie, w tym w Polsce.

Biznes opiera się na codziennych zakupach.

Za zakupy z naprawdę każdej branży, od spożywczych, odzież, samochody, naprawy, mieszkania, usługi, itp. dostajesz bezpośrednio na Twoje konto 2% od razu po zrobieniu zakupów a reszta korzyści od 2% do 22% trafia do Twojego systemu na dalsze zakupy.

Jest to poważny biznes, tylko dla osób konkretnych, wiedzących czego chcą.

Ten biznes możesz robić prawie nie wychodząc z domu bo np. opiekujesz się małym dzieckiem, zajmujesz się domem, studiujesz lub pracujesz.

Sam/sama wybierasz czy chcesz mieć dodatkowy dochód czy pasywny, czy po prostu chcesz aktywnie po pracować kilka lat i być spokojnym/spokojną o swoją przyszłość i o przyszłość bliskich.

Wszystko zależy wyłącznie od Ciebie !!!

Żadnej sprzedaży!!!

Szczegóły na priv.

Zapraszam i pozdrawiam!
Rafał Szewczyk

Rafał Szewczyk W życiu trzeba być
przygotowanym na
ciągły rozwój i
nieus...

Temat: Ogłoszenia

Doradca Klienta - samodzielny przedsiębiorca

Warszawa, mazowieckie

Amerykański Koncern z branży finansowej, od 13 lat obecny na rynku polskim, kilkukrotny zdobywca tytułu PRACODAWCA ROKU, poszukuje osób, dla których bardzo istotne w pracy zawodowej są:
1) praca w życzliwej atmosferze, w zespole profesjonalistów,
2) program profesjonalnych szkoleń oraz indywidualna ścieżka kariery,
3) atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania oraz możliwość realnego wpływania na wysokość swoich zarobków,

Dzięki kilkustopniowemu procesowi rekrutacyjnemu jesteśmy w stanie pozyskiwać najlepszych kandydatów zawsze proponując im indywidualnie dostosowywane do potrzeb warunki kontraktu.

Wymagania:
* Wykształcenie wyższe (najlepiej magisterskie, minimum licencjat),
* Minimalnie 2-3 letni staż pracy w sprzedaży lub negocjacjach (w sumie staż pracy nie mniejszy jednak niż 5-7 lat),
* Bardzo wysokie standardy etyczne,
* Prawo jazdy kat. B

Warunki zatrudnienia:
Przedział wynagrodzenia (na początek): 4.000,00 zł - 8.000,00 zł / Miesięczny (Brutto)
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Premie, dodatki: premia kwartalna, nagroda roczna, prowizje
Branża: Sprzedaż, Profesjonalne doradztwo, Usługi

Spełniasz wymagania? Warunki zatrudnienia wydają się być interesujące?
Chcesz spróbować? Zapytaj o szczegóły dzwoniąc na numer 697-716-272 lub od razu wyślij swoje CV na adres: regionalnydoradcaklienta@gmail.com
Rafał Szewczyk edytował(a) ten post dnia 09.02.12 o godzinie 14:17
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 12:19

Temat: Ogłoszenia

Witam,
polecam sklep z odzieżą markową http://erazm.com.pl
niskie ceny dobra jakość, cały rok asortyment tańszy do 70%
zapraszam
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
Ze względu zbliżający się koniec aplikacji radcowskiej oraz uzyskanie uprawnień radcy prawnego miło mi zaprosić Państwa do współpracy w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców. Jako wieloletni pracownik jednej z największych Grup Kapitałowych w województwie łódzkim zdobyłam szerokie doświadczenie m.in. w zakresie szeroko rozumianego prawa cywilnego, handlowego, pracy oraz podatkowego. Pomogę również w trakcie postępowań sądowych oraz przed organami administracyjnymi.

Jednocześnie informuję, iż również z ogromną przyjemnością i zaangażowaniem pomogę w zagadnieniach prawnych powszechnych wśród osób fizycznych w tym w szczególności w zakresie prawa rodzinnego oraz prawa spadków.

Jeśli macie Państwo trudności w zrozumieniu umowy, którą zamierzacie podpisać , w przygotowaniu pisma skierowanego do urzędu czy sądu czy też szukacie Państwo porady prawnej w nurtujących Państwa problemach zapraszam do kontaktu. Oprócz posiadanej przeze mnie wiedzy i doświadczenia oferuję Państwu pełną dyspozycyjność oraz szybkie wsparcie prawne na satysfakcjonujących obie Strony warunkach.

Zapraszam również do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 501230148 oraz adresem e-mail agnieszka_dominika_nowak@wp.pl.

Z przyjemnością pomogę przedsiębiorcom z całego kraju (zdalnie w tym również skype, e-mail) a na terenie woewództwa łódzkiego również osobiście.

Z chęcią udzielę szczegółowych informacji na mój temat.
Katarzyna Fremi

Katarzyna Fremi Business Lab Nowy
Świat

Temat: Ogłoszenia

Od grudnia na warszawskim Nowym Świecie działa biuro coworkingowe o nazwie Business LaB.

Piękna powierzchnia, w prestiżowej lokalizacji z profesjonalną obsługą idealna do organizacji ciekawych eventów.

Zdjęcia i więcej szczegółów na stronie

http://business-lab.pl

oraz na fanpagu

http://www.facebook.com/blabnowyswiat
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Tomasz P.

Tomasz P. dziennikarz,
psycholog społeczny

Temat: Ogłoszenia

Kto chce ZA DARMO internet mobilny Play 3 GB/ m-c, z modemem Huawei? Proszę pisać :-)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wypalenie zawodowe to nie tylko problem pracownika dotkniętego tym syndromem, ale problem stojący przed firmą, a dokladniej jej menedżerami. Takie podejście prezentuje książka "Wypalenie zawodowe. Kontekst organizacyjny"


Obrazek


Książka jest krótkim przewodnikiem dedykowanym świadomym menedżerom, którzy dostrzegają, że problem wypalenia zawodowego może pojawić się w ich organizacji. Skoro tak, to warto się na jego nadejście należycie przygotować, a jeszcze lepiej – podjąć działania prewencyjne.

Zainteresowanych zakupem zapraszam na http://valuecreation.pl

Pozdrawiam

Jarosław Rubin
Dariusz Herbuś

Dariusz Herbuś Osobowość kształtuje
się nie przez piękne
słowa lecz prac...

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich młodych przedsiębiorców, zapraszam do skorzystania z usług agenta Allianz w celu zabezpieczenia Swojego Biznesu, zapraszam na stronę ubezpieczenia dla firm Wrocław.

Polecam
Dariusz Herbuś
Karolina Wyrwał

Karolina Wyrwał
www.WyprawkaDlaMalus
zka.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek


http://www.nao.com.pl/komunikacja-w-zyciu-i-biznesie-s...Karolina Wyrwał edytował(a) ten post dnia 22.02.12 o godzinie 20:33



Wyślij zaproszenie do