Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: Ogłoszenia

.Anna Wysocka-Gazda edytował(a) ten post dnia 17.12.11 o godzinie 10:35
Paulina S.

Paulina S. specjalista ds.
rozwoju i promocji
firm, specjalista
ds. ...

Temat: Ogłoszenia

Przedsiębiorco - wyprzedź konkurencję! Zdobądź wartościowe rekomendacje. Trwa nabór do kolejnego etapu:http://www.audytinnowacji.pl/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Krótko i zwięźle. Przedsiębiorców zainteresowych współpracą z ING Bankiem Śląskim, zainteresownych posiadaniem opiekuna zapraszam do kontaktu. Przedsiębiorców zainteresowanych leasingami oraz kredytami również.

Pracuję we Wrocławiu, pod numerem tel 513 348 777.

Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie
Chciałbym Państwu zaprezentować ofertę biura rachunkowego WROLEX w zakresie usług rachunkowo – księgowych oraz kadrowo – płacowych. Świadczymy pełen zakres usług na potrzeby małych, średnich i dużych firm a także stowarzyszeń i fundacji. Nasz zespół pracujący dla zadowolenia klientów składa się ze specjalistów w dziedzinie ekonomii. Pracujemy na nowoczesnym oprogramowaniu InsERT GT. Nasze biuro mieści się w ścisłym centrum Wrocławia (pl. Solidarności 1/3/5), by sprostać oczekiwaniom klientów możliwa jest obsługa zdalna a także odbiór dokumentów z siedziby firmy w dogodnym i uzgodnionym terminie. Wiemy jak istotną rolę spełniamy w aktywności biznesowej naszych klientów. Mamy też świadomość, że proponujemy współpracę na lata, wspierając naszych klientów zarówno w okresie rozwoju jak też stagnacji.
Proszę zapoznać się z ofertą zawartą na naszej stronie http://wrolex.pl, w przypadku zainteresowania w każdej chwili nasze biuro jest gotowe przygotować na Państwa potrzeby ofertę „na miarę” – tak aby zapisane w umowie zasady współpracy nie krępowały, a cena była faktycznie uzależniona od nakładu naszej pracy i stopnia skomplikowania rozwiązywanych problemów.

Naszymi Partnerami są między innymi:

Agencja Ochrony Osób i Mienia „PROLEX” Sp. z o.o.,
AS Energy Adam Szymański
Fundacja „Wieś Dolnośląska”
Agencja Interaktywna Design 7

--
Pozdrawiam

ŁUKASZ KRZYSZTOF KRZYŻANOWSKI

DYREKTOR

Usługi Rachunkowo - Księgowe WROLEX
Sisuphan Chounramany - Rządkowska
Pl. Solidarności 1/3/5, 53 661 Wrocław
tel. 71-78-10-132, 699-968-706
http://wrolex.pl
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Coach/Trener

Temat: Ogłoszenia

.Arkadiusz W. edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 13:19
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

CZY MASZ JUŻ PLANY NA SOBOTĘ 19 LISTOPADA?
JEŚLI NIE, TO ZAPLANUJ TEN CZAS JUŻ TERAZ!

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SKUTECZNE PLANOWANIE: ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI I SOBĄ W CZASIE

Jak często mówisz:
Nie mam na to czasu!!!
Zrobię to później...
To nie jest dobry moment, tyle mam pracy!!!
Po wakacjach wezmę się za….

A przecież...

... czas to najbardziej sprawiedliwy wynalazek świata -
wszyscy mamy go tyle samo. Ty, ja czy on. 24 godziny na dobę.

Gdzie jest Twój czas?
Czujesz, że przecieka Ci między palcami?

Najwyższy czas to zmienić!

Zapraszamy na warsztat, podczas którego:

- poznasz klucz do efektywności, aby na co dzień działać skuteczniej;
- dokonasz autodiagnozy - weryfikacji nawyków dotyczących organizacji czasu;
- zwiększysz świadomość i kontrolę nad dysponowaniem własnym czasem;
- poznasz techniki efektywnego planowania;
- nauczysz się wyznaczać cele, priorytety, rozkładać zadania w czasie;
- wypracujesz swój indywidualny system zarządzania sobą w czasie z uwzględnieniem praktycznych i dostosowanych do twoich potrzeb technik.

JUŻ DZIŚ ZAPLANUJ SWÓJ ROZWÓJ!

Warsztat prowadzi Agnieszka Stożek.

NAJBLIŻSZY TERMIN:
19 listopada 2011
sobota, godz. 9-17

CENA za 8-godzinny warsztat: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/planowanie.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-skuteczne-...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

[ZAKOPANE] - 18-20/11/2011 "Aktywny weekend z Nordic Walking i Gymstick TATRY"


Serdecznie zapraszamy na kolejny Aktywny weekend z Nordic Walking i Gymstick w Tatry - do Zakopanego.
Aktywny weekend to trening z Nordic Walking w Dolinie Chochołowskiej, Gymstick na świeżym górskim powietrzu, wieczorny spacer po Krupówkach, Gubałówka- spacer w niedzielę.

Tym razem będziemy mieszkać w centrum Zakopanego w WILLI AGATCE (http://willaagatka.pl/index.htm) Dom położony jest w samym centrum Zakopanego, blisko dworców PKP i PKS a jednocześnie w miejscu zacisznym. Pokoje 2-3 osobowe, z łazienkami i TV.

Zapewniamy:
- codzienne zajęcia z Nordic Walking i fitness z Gymstick (zapewniamy sprzęt do Nordic
Walking i Gymstick)
- trening w Dolinie Chochołowskiej
- 2 posiłki dziennie (śniadania, obiado-kolacje)
- noclegi w pokojach 2 lub 3-osobowych
- ubezpieczenie HESTIA UNIQUA
DOJAZD WE WŁASNYM ZAKRESIE - możliwość wspólnego przejazdu Warszawa-Zakopane-Warszawa PKP do Krakowa i autobus Szwagropol do Zakopanego.

cena: 350 zł

-------------------------------------------------------

Zgłoszenia do 13/11/2011 przyjmowane są u Anety Dowiedczyk NORDIC SPORT

tel.506 249 504, 022 243 92 08 lub info@nordicsport.pl

ZGŁOSZENIE NA WYJAZD JEST PRZYJĘTE PO WPŁACIE ZALICZKI w kwocie 200zł. -bezzwrotnej*

*zwrot zaliczki jest możliwy jedynie w przypadku poważnej choroby lub innych zdarzeń losowych
dane do wpłaty zaliczki:

Nordic Sport
Aneta Dowiedczyk
ul. Uniejowska 6/75
91-024 Łódź


nr konta
36 1140 2004 0000 3102 4672 1300
Magdalena Swebodzinska

Magdalena Swebodzinska Nie pozwól, byś
przez kogokolwiek
czuł, że nie
zasługujes...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

Szukam entuzjastów nowych programów do zarządzania projektami i zadaniami w firmie do testowania aplikacji.

TaskBeat to aplikacja pozwalająca małym i średnim zespołom sprawnie kontrolować realizację zleceń i powierzonych obowiązków.

Proponujemy Tobie nieodpłatne testowanie naszej aplikacji. Jedyne, czego oczekujemy w zamian to wskazówki jak moglibyśmy ulepszyć nasz produkt.

TaskBeat nie wymaga od Ciebie instalacji żadnych płyt, aplikacja jest obsługiwana za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

Oferujemy:
• Darmową, licencję na okres próbny
• Dostęp, do „Bazy wiedzy” na temat efektywnego zarządzania
• Pełną współpracę i otwartość na sugestie dotyczące ulepszania produktu.

zapraszam na stronę http://www.taskbeat.pl/ oraz do rejestracji
FB: http://www.facebook.com/taskbeat

Obrazek
Magdalena Swebodzinska edytował(a) ten post dnia 28.02.12 o godzinie 13:10
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Dzielę się sobą,
łączę ludzi

Temat: Ogłoszenia

Centrum Rozwoju Potencjału Osobistego Harmonia zaprasza osoby z Poznania zainteresowane współorganizacją kilku projektów edukacyjnych do współpracy poprzez barter, wolontariat lub praktyki. Poniżej opis kilku najbliższych projektów, w które można się zaangażować.

Projekt: „Wspieralnia trenera”
Jest to nowa inicjatywa, w ramach której będą organizowane coroczne ogólnopolskie konferencje dla trenerów i coachów celem szerzenia wiedzy i edukacji z zakresu obszaru pracy trenera. Pierwsza Konferencja Naukowo – Szkoleniowa „Bezpieczny trener” ma dotyczyć obszaru umów, edukacji finansowej i egzekwowania należności.

Co jest do zrobienia:
redagowanie tekstów informacyjnych, promocyjnych i marketingowych (strona internetowa, folder, ulotki),
obsługa strony internetowej opartej na WordPressie,
organizacja zaplecza logistycznego,
obsługa gości na konferencji (rejestracja),
wsparcie akcji promocyjnych i marketingowych,
współorganizacja imprezy integracyjnej dla uczestników konferencji,
obsługa techniczna samej konferencji (m.in. zdjęcia, nagrywanie na kamerze).

Twoje aktywa przydatne do realizacji tego projektu:
inicjatywa,
przedsiębiorczość,
otwartość,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
umiejętność zarządzania czasem,
łatwość nawiązywania kontaktów,
komunikatywność,
kreatywność,
poczucie humoru,
łatwość obsługi komputera,
umiejętność redagowania tekstów,
znajomość WordPressa,
chęć i gotowość do uczenia się nowych rzeczy.

Korzyści dla Ciebie:
współpraca z osobami doświadczonymi w kilku branżach (m.in. szkolenia, HR, zarządzanie projektami),
bezpłatne uczestnictwo w konferencji „Bezpieczny trener”,
poszerzenie sieci kontaktów,
możliwość dalszej współpracy,
pisemne referencje,
możliwość nauczenia się zarządzania projektem,
możliwość realizacji autorskich projektów,
możliwości zaangażowanie się w inne projekty.

Projekt: „Spotkania dla kobiet”
Jest to nowa inicjatywa w Poznaniu, w ramach której będą organizowane cykliczne spotkania networkingowo-warsztatowe dla kobiet.

Co jest do zrobienia:
redagowanie tekstów informacyjnych, promocyjnych i marketingowych (strona internetowa, folder, ulotki),
obsługa strony internetowej oraz WordPressa,
organizacja zaplecza logistycznego,
wsparcie akcji promocyjnych i marketingowych,
pomoc przy organizacji spotkań,
obsługa techniczna spotkań (m.in. zdjęcia, nagrywanie na kamerze).

Twoje aktywa przydatne do realizacji tego projektu:
inicjatywa,
przedsiębiorczość,
otwartość,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
umiejętność zarządzania czasem,
łatwość nawiązywania kontaktów,
komunikatywność,
kreatywność,
poczucie humoru,
łatwość obsługi komputera,
umiejętność redagowania tekstów,
znajomość WordPressa,
znajomość HTML,
chęć i gotowość do uczenia się nowych rzeczy.

Korzyści dla Ciebie:
współpraca z doświadczonym trenerem rozwoju osobistego i konsultantem finansowym,
bezpłatne uczestnictwo w spotkaniach,
kilka indywidualnych sesji w zakresie własnego rozwoju osobistego,
poszerzenie sieci kontaktów,
możliwość dalszej współpracy,
pisemne referencje,
możliwość nauczenia się zarządzania projektem,
możliwość realizacji autorskich projektów,
możliwości zaangażowanie się w inne projekty.

Projekt: „Podróż w głąb siebie”
Jest to inicjatywa rocznego cyklu warsztatów rozwoju osobistego dla kobiet.

Co jest do zrobienia:
redagowanie tekstów informacyjnych, promocyjnych i marketingowych (strona internetowa, folder, ulotki),
obsługa strony internetowej oraz WordPressa,
organizacja zaplecza logistycznego,
wsparcie akcji promocyjnych i marketingowych,
pomoc przy organizacji warsztatów,
obsługa techniczna spotkań (m.in. zdjęcia, nagrywanie na kamerze).

Twoje aktywa przydatne do realizacji tego projektu:
inicjatywa,
przedsiębiorczość,
otwartość,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
umiejętność zarządzania czasem,
łatwość nawiązywania kontaktów,
komunikatywność,
kreatywność,
poczucie humoru,
łatwość obsługi komputera,
umiejętność redagowania tekstów,
znajomość WordPressa,
chęć i gotowość do uczenia się nowych rzeczy.

Korzyści dla Ciebie:
współpraca z doświadczonym trenerem rozwoju potencjału osobistego,
kilka indywidualnych sesji w zakresie własnego rozwoju osobistego,
poszerzenie sieci kontaktów,
możliwość dalszej współpracy,
pisemne referencje,
możliwość nauczenia się zarządzania projektem,
możliwość realizacji autorskich projektów,
możliwości zaangażowanie się w inne projekty.

Proponowane praktyki są bezpłatne.

Jeśli jesteś zainteresowana/y - prześlij CV i list motywacyjny na adres: centrumharmonia@centrumharmonia.pl wpisując w temat „barter/wolontariat/praktyki” lub tytuł projektu, w który chcesz się zaangażować.
Załącz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższym:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.07.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz.883”.
Skontaktuję się z wybranymi osobami.
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Call For Business to firma z Krakowa, specjalizująca się w świadczeniu m.in. usług telemarketingowych oraz doradztwa finansowego.
Naszym atutem jest wykształcenie, wiedza oraz stosowanie najlepszych praktyk biznesowych co sprawia, iż zaufali nam klienci m.in. z branży finansowej. Doświadczenie i kompetentny personel zapewnia jakość świadczonych przez nas usług telemarketingowych oraz doradztwa finansowego na najwyższym poziomie.

Firma Call For Business poszukuje osób chętnych do współpracy w zakresie sprzedaży energii na rynku klienta indywidualnego.

OFERUJEMY:
- szkolenia produktowe i sprzedażowe
- wysokie wynagrodzenie prowizyjne
- współpracę w miłej i kulturalnej atmosferze
- możliwość rozwoju zawodowego
- wsparcie przy tworzeniu własnych zespołów sprzedażowych

WYMAGANIA:
Poszukujemy osób odważnych, pełnych energii i nowatorski pomysłów, otwartych na wyzwania i nowe doświadczenia. Ludzi, dla których sprzedaż jest fascynująca!
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszam serdecznie na Spotkania Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP w Polsce

Inwestycja- uczestnictwo + catering + wpis na platformie pośrednictwa + obsługa hostess = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN!

Uwaga! Wśród uczestników rozlosujemy cenne nagrody- od naszych sponsorów.

Szczegóły i obowiązkowa rejestracja:
PWP TARNÓW: 22.11.2011: http://oiola.com/e/799-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP KATOWICE 23.11.2011: http://oiola.com/e/772-spotkanie-biznesowe-pwp-katowic...

PWP KRAKÓW 24.11.2011: http://oiola.com/e/769-spotkanie-biznesowe-pwp-krakow-...

PWP POZNAŃ 25.11.2011: http://oiola.com/e/798-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WROCŁAW 28.11.2011: http://oiola.com/e/794-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WARSZAWA 29.11.2011: http://oiola.com/e/795-spotkanie-projektu-wspierania-p...

W ramach spotkań:
- prezentacja projektu, możliwości biznesowych, efektywności;
- przedstawienie działalności gości. Każdy będzie mógł powiedzieć, czym się
zajmuje, jakich poszukuje kontaktów;
- rozmowy indywidualne, wymiana kontaktów i wizytówek.

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów,
katalogów etc.


Można zaprosić swoich przedsiębiorczych znajomych.

Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferowany jest strój biznesowy.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformie pośrednictwa = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN – płatne na miejscu.

--
Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator projektu
tel. 668039780
http://projektwp.pl

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon"

1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość. Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmie szereg technologii teleinformatycznych, stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe, oraz aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

Sponsor konferencji: Oracle Poland

Partnerzy: Heuthes, MGA, Sygnity

Firmy uczestniczące: Andra, Elo Digital Office, Gecos, Solint – Eniac.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań i usług, zapraszam do kontaktu.

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam

Masz problem z Księgową ?? Szukasz fachowej pomocy ?? Wypełnij formularz:

http://www.wrolex.pl/zapytanie-ofertowe.html

My zajmiemy się resztą.
Daniel Kałucki

Daniel Kałucki Graphic Designer

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Już 28 listopada Kraków zamieni się w finansową perłę Małopolski. Przez 5 dni, studenci wszystkich krakowskich uczelni, pasjonaci idei przedsiębiorczości oraz poszukujący możliwości rozwoju będą zgłębiać tajniki inwestowania, poznają sposoby podejmowania trafnych decyzji biznesowych i skutecznego poruszanie się w sferze finansów i zarządzania, a także odkryją, jak nie zagubić się w meandrach rynku kapitałowego.

Wszystko to za sprawą organizowanego przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club Festiwalu- Inteligencja Finansowa! W tym roku przygotowaliśmy dla Was jeszcze więcej! Ponad 30 szkoleń i warsztatów, znamienici goście, hektolitry cennych informacji, a to wszystko bezpłatnie!

Fryderyk Karzełek – człowiek uważany za jednego z najbardziej charyzmatycznych mówców w Polsce, twórca idei PRO – Permanentnego Rozwoju Osobistego oraz między innymi “Dekalogu Zamożności” podzieli się swoją wiedzą dotyczącą doradztwa finansowego. To praktyk, który wykształcił liczne grono managerów, doradców finansowych, przedsiębiorców, którzy uzyskali niezależność finansową. Chcesz do nich dołączyć?

Wtorek należeć będzie do Grzegorza Turniaka – Prezesa firmy BNI Polska ,niestrudzonego orędownika wartościowych idei: networkingu, zarządzania talentami, karierą i czasem oraz Krzysztofa Sarneckiego – biznesmena, zawodowego negocjatora, konsultanta ponad sześciuset firm w USA oraz prezesa największego ośrodka edukacyjnego dla Polaków Academy of Business & Career Development w Chicago. To właśnie dla Was poprowadzi warsztaty z negocjacji.

Jeżeli chcecie poznać jednego z najmłodszych polskich milionerów?, właściciela firmy ESC Poland, kilkunastu sklepów i serwisów internetowych, pomysłodawcy i promotora konferencji „Myśleć jak milionerzy”, nie wahajcie się do nas dołączyć. Kamil Cebulski opowie wtedy o czynnikach, które wpłynęły na upadek firmy Malma.

A może zastanawiacie się jak odnieść sukces w branży medialnej ? Spotkajcie się w cztery oczy z Romanem Młodkowskim- współtwórcą TVN CNBC, laureatem niezliczonej liczby prestiżowych nagród m.in.: NagrodyKisiela, czy Grand Press; prawdziwego mistrza pióra!

To jednak nie wszystko! Znamienitych gości będzie jeszcze więcej…

Dla wszystkich przedsiębiorczych studentów przygotowaliśmy także dyskusję panelową dotyczącą zakładania własnej działalności gospodarczej. Cennego know-how udzieli jedna z najbardziej prestiżowych firm w branży- Eurokreator. Szykuje się burzliwa dyskusja!

Ponadto, BDM oraz Teletrade? przeprowadzą dla Was certyfikowane szkolenia z zakresu inwestowania na rynku walutowym, psychologii giełdy, a także zarabiania na spadkach.

Odważ się być zachłannym i sięgnij po swój pierwszy milion!


Obrazek


więcej info:
http://www.inteligencja-finansowa.org.pl/krakow.html
harmonogram szkoleń:
http://www.inteligencja-finansowa.org.pl/krakow/harmon...

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA konferencja o rozwiązaniach informatycznych dla przedsiębiorstw.

1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość.

Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Wykłady ekspertów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Jak zaangażowac zespół do wdrożenia Systemu IT w przedsiębiorstwie? - Tomasz Mnich (The Why Method)

Wykłady produktowe:

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

- Efektywne zarządzanie firmą na przykładzie systemu ISOF – (Heuthes)

- Wykład firmy Andra

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Zapraszam do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Katarzyna Romaniszyn

Katarzyna Romaniszyn marketing i reklama,
DVA POLSKA

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na stronę informatora dla rodziców http://podworeczko.pl
Grzegorz Szymański

Grzegorz Szymański Rozwój struktur
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

http://www.globalauto.pl/

Internetowa giełda samochodowa. Zapraszamy wszystkich którzy chcą sprzedać lub kupić samochód.
Błyskawiczne dodawanie ogłoszeń bez konieczności logowania.
Dodatkowo oferujemy bezpłatny katalog firm związanych z branżą motoryzacyjną.

Jeśli posiadasz ciekawy serwis internetowy zapraszamy do współpracy na zasadzie bezpłatnej wymiany banerów. Preferujemy strony z małą ilością reklam.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W Szczecinie. Nowość!
http://goodevening-szczecin.blogspot.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie

Pewnie większość z was kojarzy karty sportowe (np. multisport). Świetny produkt gdzie płacąc jedną opłatę mamy dostęp do wszelkich obiektów sportowych i nie tylko. Wszystko pięknie prócz jednej rzeczy - nie możesz mieć tego bez "łaski" twojego pracodawcy. Jeżeli jesteś małą (kilku osobową) firmą też zapomnij o tym produkcie.

Udało się stworzyć produkt konkurencyjny dostępny dla każdego. Jeśli tylko chcesz mieć taki produkt wystarczy chcieć. Żeby też każdy nie musiał płacić pełnej kwoty zostało to zrobione w MLM dzięki temu najpierw możesz mieć multikarnet za darmo a następnie zarobić.

Jeżeli kogoś interesuje współpraca to zapraszam. Dopiero zaczynamy i jesteśmy jedyną firmą, którą sprzedaje taki produkt.



Wyślij zaproszenie do