konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz się:
- jak efektywnie analizować kapitał wiedzy w firmie;
- w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać zasoby personalne jako przewagi konkurencyjnej;
- poznaj metody skutecznego zarządzania emocjami kadry pracowniczej.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011.

Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia

Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Bartłomiej Urban

Bartłomiej Urban manager, PLAYPLACE

Temat: Ogłoszenia

Witam
Zapraszam Państwa do skorzystania z naszej oferty wynajmu
najnowocześniejszych w europie ruchomych symulatorów samochodowych i
lotniczych. Dzięki nim mogą Państwo urozmaicić swoją ofertę o
nietuzinkową atrakcję na imprezy firmowe oraz konferencje. Nasze
maszyny wykorzystywane są do szkolenia kierowców wyścigowych w słynnej
szkole "Skib Barber Racing School" oraz brały udział w filmie Iron Man 2.
Tworzymy całe stoiska rozrywkowe wraz ze scenografia, profesjonalną
obsługą oraz brandingiem logami klienta.

Bartłomiej Urban
PLAYPLACE Future is now
http://playplace.pl
tel.601-660-499
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat (wraz z przerwami kawowymi): 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:46

Temat: Ogłoszenia

Już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta - to Twoja przepustka na nasze szkolenia :), dzięki niej zyskasz nawet ponad 83%

zapraszam do grupy systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

zapraszam
Adam Kuling

Adam Kuling Zapraszam do
współpracy.

Temat: Ogłoszenia

Witaj drogi przedsiębiorco,

Czy interesuje Cię prowadzenie własnej firmy która z mocy prawa nie
podlega pod ZUS ani Urząd Skarbowy ?
Poniżej wymienię kilka najważniejszych korzyści:

- nie odpowiadasz własnym majątkiem (odpowiedzialność do 50zł )

- z mocy prawa nie podlegasz pod instytucje takie jak ZUS czy Urząd Skarbowy,

- sporo optymalizacja kosztów, np. delegacja do 50% itd.

- proste formalności bez zbędnego biegania po urzędach (czas 7-10 dni)

- pełna księgowość , nie trzeba opłacać własnego biura

- miesięczny koszt prowadzenia firmy w przypadku tradycyjnej
działalności po 2 latach to : 900 + księgowość, w naszym przypadku
można zniwelować to do poniżej 500zł msc. to koszt łącznie z pełną
księgowością, jest również opcja która pozwala na dużo mniejszy koszt
prowadzenia

- dodam że aby mieć takie warunki nie musimy rejestrować firmy za
granicą, wszystko odbywa się w Polsce :)

Zapraszam również na facebooka : http://www.facebook.com/pages/Firma-bez-Zus-Optymaliza...
Łukasz Banaszak

Łukasz Banaszak is there something
impossible ? i
don't think so...

Temat: Ogłoszenia

Pracowali dla Google - teraz pracują dla Siebie.
Możliwe że u Siebie dopiero zaczynają, ale temat znają już bardzo głęboko. Jeśli wiesz, że internet potrafi przynieść Tobie korzyści, to wiesz równie dobrze że trzeba sprawić aby ludzie mogli Cię szybko w nim znaleźć. Więc jeśli jesteś świadom tego, że im szybciej Cię znajdą tym szybciej będziesz mógł pozyskać..., tym więcej zarobisz, to masz już wystarczającą świadomość tego, żeby nie przechodzić obok tego tematu obojętnie.

Jeśli chcesz płacić za konkretne wyniki to zobacz koniecznie to
http://www.ad-works.pl/

Jeśli zadzwonisz do Aleksandra i powołasz się na mnie, no właśnie jak powołasz Się to zobaczysz co zyskasz:)
Zapraszam !!
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


TO JUŻ OSTATNIA CHWILA, ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE TECHNIK NEGOCJACYJNYCH ZA JEDYNE 100 zł

Przekonaj się, że tematyka negocjacji nie musi być trudna, nudna i... biznesowa. Sprawdź, jak wiele rozmaitych umiejętności możesz przećwiczyć uczestnicząc w warsztacie:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH.

Proponujemy Ci 16-godzinne zajęcia, podczas których:
- przećwiczysz swoją umiejętność argumentacji
- poznasz i przećwiczysz wiele podstawowych technik negocjacyjnych
- nauczysz się panować nad stresem towarzyszącym trudnym
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji
- rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne
- poznasz fajnych ludzi, z którymi spędzisz czas miło i owocnie!

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

TERMIN WARSZTATU:
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

MIEJSCE:
Łódź, Plac Zwycięstwa 2

PROMOCJA!!!
Tylko teraz powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz 100 zł

WIĘCEJ O WARSZTACIE NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...
Magdalena Nicgorska

Magdalena Nicgorska Analiza, Zarządzanie
projektami IT

Temat: Ogłoszenia

Portal http://kobieta-biznesu.pl oferuje organizatorom bezpłatnych szkoleń i konferencji, zwłaszcza skierowanych do kobiet możliwość darmowego zamieszczenia informacji na stronach portalu.

kontakt: kontakt@kobieta-biznesu.pl
Mirosław Ż.

Mirosław Ż. Integrator rozwoju
osobistego,
kreatywny konsultant
ds. p...

Temat: Ogłoszenia

Absolwentów i dyplomantów wyższych szkół plastycznych zaprasza do współpracy powstająca w centrum Warszawy galeria sztuki współczesnej SIENNA GALLERY - art design cafe .

Specjalizacja : artystyczna tkanina dekoracyjna i użytkowa. Również artystyczna ceramika , szkło i biżuteria ... P o l e c a m !

http://siennagallery.pl
biuro@siennagallery.plMirosław Ż. edytował(a) ten post dnia 23.10.11 o godzinie 18:34

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Pozycjonowanie Stron Internetowych.

Firma SEOlogist.pl oferuje Skuteczne Pozycjonowanie Stron Internetowych.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie http://www.SEOlogist.pl

kontakt@seologist.pl
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do korzystania z usług zaprzyjaźnionej drukarni internetowej Drukulus.pl

W tej drukarni można składać zamówienia przez internet.
Mają też dobre ceny względem jakości -zaskoczyć może rekordowy czas realizacji zamówienia !
Takie podejście jest zapewne cenne w dzisiejszych czasach.

W drukarni internetowej Drukulus.pl znajdziecie:

ulotki, ulotki składane, plakaty, wizytówki, teczki ofertowe, papiery firmowe, notesy, notesy spiralowane, katalogi szyte, katalogi klejone, arkusze plano, zawieszki, kalendarze trójdzielne, kalendarze spiralowane, kalendarze listwowane, podkłady na biurko, kalendarzyki listkowe.

Po szczegóły zapraszam na http://www.drukulus.pl
Radosław Hoffman

Radosław Hoffman specjalista ds.
rozwoju

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy wszystkich młodych przedsiębiorców na I Forum Nowej Gospodarki, które odbędzie się:

14 i 15 listopada w Krakowie

W programie przygotowaliśmy ciekawe dyskusje, spotkania, warsztaty. Konferencja z udziałem specjalistów z wielu dziedzin. Będzie można zabrać głos i współuczestniczyć w tworzeniu innowacyjnych projektów.

Uczestnictwo w całym Forum jest bezpłatne. Zapraszamy do rejestracji! online!

http://forumng.pl

Znajdż nas na Facebooku i dowiedz się więcej!

Jeżeli macie pytania chętnie odpowiemy na nie też tutaj.
Zbyszek K.

Zbyszek K. tak tu powinien być
opisa ale nie ma :D

Temat: Ogłoszenia

Witam

Gdy doskwiera Ci brak czasu zgłoś się do mnie nie tylko sprzedam Ci czas ale i zaoszczędzisz ze mną niepotrzebnych wydatków

Ambasada, Urząd Celny, Ministerstwa, Urzędy, gminy, i inne takie

Masz kłopot z firmą remontową ? ja zrobię im odbiór i rozliczę się.
Kupiłeś nowe auto , nie masz czasu na formalności , Zostaw to mi
Chcesz coś sprzedać? dobrze się składa: nie ma takiej rzeczy której nie sprzedam
i wiele wiele więcej.....

Więcej na http://pelnomocnik24.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PERSWAZJA I ARGUMENTACJA W SPRZEDAŻY - INNOWACYJNE SZKOLENIE


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

17 Listopada 2011, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
690,00 + 23% VAT (23% = 158,70 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Perswazja i argumentacja podczas finalizacji sprzedaży

• Techniki zamykania sprzedaży
• Przyczyny braku finalizacji – po stronie Klienta oraz Doradcy

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Katarzyna Romaniszyn

Katarzyna Romaniszyn marketing i reklama,
DVA POLSKA

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania się z informatorem dla rodziców PODWÓRECZKO http://podworeczko.pl
Tomek P.

Tomek P. Ancla Consulting Sp.
z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Mam do sprzedania dwie spółki kapitałowe (z o.o.) z opracowanym pomysłem na dotację z Działania 8.1 POIG (e-biznes/e-usługa). Spółki te to start-upy zarejestrowane w maju. Projekt można więc składać w naborze, który zacznie się 14/11 i potrwa do połowy grudnia.

Cena jednej spółki: 10 000 PLN netto.

W razie pytań, kontakt bezpośrednio do mnie:
e-mail: tomek.pierzchala@ancla.pl
komórka: 600 816 622
Piotr Krupa

Piotr Krupa menadżer i trener
otwarty na
propozycje

Temat: Ogłoszenia

Warsztat: ,Radykalna odpowiedzialność. Czyli jak tworzyć udane relacje? ”

O prowadzącym:

Aczaria Fleet Maull to wysoki rangą nauczyciel buddyjski w tradycji Szambali, wieloletni uczeń Chongyama Trungpy Rinpoche i jego syna Sakyonga Rinpoche, wykładowca psychologii kontemplatywnej na Uniwersytecie Naropy (Boulder, Colorado), bliski współpracownik Daniela Golemana (autora m.in. "Inteligencji Emocjonalnej"), działacz społeczny pracujący z ofiarami konfliktów m.in. w Rwandzie, bezdomnymi i więźniami na całym świecie. trener, coach i konsultant biznesowy z 20-letnim doświadczeniem.

Aczaria Fleet Maull to też partner w firmie konsultingowej New Line Consulting. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym, budowaniu zespołów, trenowaniu kierownictwa oraz zespołów sprzedażowych. Przejmuje czasowe zarządzanie firmami przechodzącymi proces głębokich zmian, do czasu ich wprowadzenia. Pracował dla firm z branży finansowej, komputerowej, zarządzania danymi, opieki zdrowotnej, przemysłu produkcyjnego i wydawnictw.

Ale zanim stał się takim człowiekiem, udźwignął olbrzymią odpowiedzialność za swoje czyny- dobrowolnie poddając się karze 25 lat więzienia za przemyt narkotyków. Parał się nim, będąc młodym uczestnikiem rewolucji kulturalnej lat 60-tych, poszukiwaczem przygód i buntownikiem, typowym przedstawicielem pokolenia Woodstock, „dzieci-kwiatów".

Zaś więzienne środowisko do którego trafił, jak się okazało na 14 długich lat, składało się z morderców, gwałcicieli i nożowników. A codzienność wypełniała nieustająca wojna gangów, porachunki rasowe i wszechobecna agresja. Ale właśnie tam, przez wiele lat stając twarzą w twarz z cierpieniem, depresją i swą beznadziejną sytuacją, rozpoczął proces głębokiej przemiany. Medytował po kilka godzin dziennie, często przy hałasie telewizyjnych i radiowych odbiorników. Współwięźniowie początkowo śmiali się z niego. Potem zaczęli darzyć go coraz większym szacunkiem za hart ducha i żelazną dyscyplinę, którą sobie narzucał. Niektórzy zainteresowali się tym, co robi. Wspomnienia te opisał w głośnej książce „Dharma in Hell".

Po wyjściu na wolność resztę życia postanowił zadedykować pracy na rzecz najbardziej cierpiących.

Założył Prison Dharma Network - międzynarodową organizację, która wspomaga resocjalizację setek więźniów odbywających długie wyroki, jak również pracujących z nimi terapeutów więziennych i wolontariuszy. Misją organizacji jest nauczanie więźniów medytacji i wyciszenia, pracy z emocjami, pomagających w auto-transformacji i rehabilitacji. National Prison Hospice Associaton, której też jest założycielem wspomaga więźniów nieuleczalnie chorych. Jego nowatorska praca przyczyniła się do reformy więziennictwa w Stanach Zjednoczonych. Prison Dharma Network działa również w naszym kraju. Podczas swojej ubiegłorocznej wizyty Fleet Maull prowadził warsztat medytacji w więzieniu przy Rakowieckiej w Warszawie.

Aczaria Fleet Maull jest też założycielem Peacemaker Institute, organizacji krzewiącej pokojowe sposoby wprowadzania zmian społecznych i organizującej odosobnienia w miejscach naznaczonych bolesnymi konfliktami (m.in. tzw. „odosobnienia uliczne" oraz odosobnienia w Rwandzie i Palestynie). Co roku przyjeżdża do obozu zagłady w Oświęcimiu na odosobnienie zatytułowane „Dawanie świadectwa".
Zajmuje się również pomocą duchową i psychologiczną dla osób śmiertelnie chorych.

O warsztacie:
Jeśli decydujemy się wziąć na siebie stuprocentową odpowiedzialność za swoje życiowe wybory, stwarzamy sobie oraz otaczającym nas ludziom szansę na autentyczne, udane relacje.
Podczas tego warsztatu nauczymy się poprzez doświadczanie, określać przyczyny niepowodzeń
w związkach i dzięki radykalnej odpowiedzialności nawiązywać udane relacje, tak w życiu prywatnym
jak i zawodowym.

„Radykalna Odpowiedzialność" - to szybka ścieżka do usamodzielnienia się, wzmocnienia siły osobistej i osiągnięcia prawdziwej wolności. Podejmując pełną odpowiedzialność za warunki w jakich żyjemy, nasze myśli, zachowanie a także jego skutki (nasz wpływ na innych i jego konsekwencje dla nas), inwestujemy swoją energię tam, gdzie rzeczywiście mamy największa siłę dokonywania zmian - w nas samych.

Jako radykalnie odpowiedzialne osoby, które nie szukają winnych, nie żywią urazy, nie wymyślają usprawiedliwień i nie chcą posiadać wyłączności na rację, możemy współpracować z innymi i mieć potężny wpływ na pozytywne zmiany organizacyjne, instytucjonalne i społeczne.
Czas:
8 i 9 listopada 2011
godz. 18.30-21.00

Miejsce:
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, ul. Chodakowska 19/31 w Warszawie
Sala N127, 1 piętro, skrzydło północne

zapisy
http://szambala.pl/register.php?id=82259

Darowizna na pokrycie kosztów organizacyjnych:

60 PLN za jeden dzień
100 PLN za calość przy wpłacie na konto do 6 listopada
120 przy opłaceniu przed warsztatem na miejscu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

1. Propozycja pierwsza
Zapraszam do współpracy w ramach usług cateringowych naszej firmy - szukamy na terenie Łodzi i okolic odbiorców kanapek i sałatek (grecka, z kurczakiem, itp...). Zapraszamy do współpracy również firmy, osoby prywatne, organizatorów szkoleń, sklepy, bufety, firmy organizujące wycieczki.

2. Propozycja druga
Dam prowizję za zlecenie usługi cateringowej zrealizowane przez naszą firmę. Szukamy również kontaktu do grup osób chętnych zainteresowanych dostawą kanapek i sałatek, w ofercie mamy również abonamenty kanapkowe, sałatkowe, lunchowe.

Każdy odbiorca to dla nas indywidualny klient dlatego cenę naszych produktów uzależniamy od rodzaju i wielkości zamówienia. Zadzwoń, napisz, zapytaj - to nic nie kosztuje.

Zapraszam na naszą stronę internetową - http://bufeteria.pl

Prowizja - 5% od wysokości zapłaconej przez klientów faktury.

Emilia@bufeteria.pl



Wyślij zaproszenie do