konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Magdalena R.

Magdalena R. Execution Planner

Temat: Ogłoszenia

Chcielibyśmy serdecznie zaprosić wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi usługami finansowymi na "Konferencję Inwestuj Nowocześnie. Social lending w Polsce”, która odbędzie się 19 maja na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

To największe tego typu wydarzenie w Polsce. Wezmą w nim udział czołowi gracze z krajowego rynku pożyczek społecznościowych, a także zaproszeni goście – dziennikarze, specjaliści z zakresu bankowości i finansów oraz studenci.

Organizatorami konferencji są portale: Pożycz.pl, Sekrata.pl i Zakra.pl – będące jednymi z liderów wśród polskich platform, umożliwiających społeczne pożyczki przez Internet. Wydarzenie ma na celu otwarcie dialogu na temat social lendingu w polskiej rzeczywistości społecznej i inwestycyjnej.

Partnerami konferencji zostali już m.in.: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. Studenckie Forum Business Centre Club, organizacja ShARE.

Więcej informacji oraz zapisy: http://sociallendingwpolsce.pl lub http://inwestujnowoczesnie.pl
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Dzielę się sobą,
łączę ludzi

Temat: Ogłoszenia

Podnajmę w Poznaniu na Piątkowie lokal, w którym mieszczą 2 gabinety. Jeden ma ok 16 m kw, a drugi - ok 8 m kw. Dodatkowo jest poczekalnia, ubikacja i zakątek kuchenny. Pomieszczenia są kolorowe, ciepłe, przystosowane do pracy z ludźmi.
Mogę to podnająć na działalność terapeutyczną (np. psychoterapia, doradztwo zawodowe, konsultacje indywidualne,) a także na warsztaty w grupach do 8 osób oraz na masaże z własnym stołem.
Dojazd autobusami: 51 i 69. Przy bloku duży parking, jest też parking strzeżony.
Cena podnajmu za całość: 700 zł netto za miesiąc. Woda i ogrzewanie w czynszu. Osobno płatny prąd. Wymagana 3-miesięczna kaucja. Mogę to również podnająć na poszczególne gabinety: mniejszy za 350 zł netto, a większy 450 zł netto + prąd.
kontakt: t. 501 481 186
Piotr Dróżdż

Piotr Dróżdż specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich, którzy chcą założyć lub też już prowadzą szkoły, firmy szkoleniowe itp. zapraszamy do współpracy.
Oferujemy w pełni wyposażoną platformę do prowadzenia szkoły online.
Funkcje:
- wideokonferencje z czatem i interaktywną tablicą
- konta nauczycielskie
- konta uczniowskie
- terminarz (do umawiania spotkań/lekcji)
- skrzynki pocztowe
- panel płatności z możliwością edytowania poziomu wynagrodzeń i zysków
- brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania
- minimalne wymagania sprzętowe (internet 1 Mb, kamerka, słuchawki z mikrofonem)
- dostosowanie brandu do wymagań użytkownika
- w pełni bezpieczne połączenia (bez możliwości ingerencji osób trzecich)
Więcej informacji na skrzynkę.
Zapraszamy
Józef R.

Józef R. "Naszym zadaniem
życiowym nie jest
prześciganie innych,
l...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie MarketInwestora związane z inwestowaniem na rynkach finansowych, które odbędzie się w Krakowie 28.05.2011. Szczegóły na stronie http://szkolenie.marketinwestor.pl/
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Jestem autorem strony internetowej dla jednego z biur nieruchomości. Strona jest w całości gotowa. Miała być to strona z katalogiem nieruchomości w Hiszpanii z różnymi funkcjonalnościami typu dodawanie / edycja nieruchomości wraz ze zdjęciami, możliwość wysłania wiadomości z zapytaniem o konkretną nieruchomość, mapa google wskazująca położenie danej nieruchomości, 2 wersje językowe, waluty podane w PLN i EUR itd.

Niestety projekt został porzucony przez klienta.

W chwili obecnej szukam osoby zainteresowanej przejęciem tego serwisu.
Adres: http://www.domhiszpania.pl

Serwis jest praktycznie w całości funkcjonalny. Jesteśmy w stanie dopasować go do konkretnych potrzeb.

Cena do negocjacji – w zależności od ilości i „wielkości” zmian, które nabywca chciałby w serwisie wprowadzić.

W przypadku zainteresowania proszę o kontakt – podam więcej szczegółów.

Serwis zostanie przekazany pierwszej zainteresowanej osobie.

Pozdrawiam

Łukasz Wata
lukaszwata@gmail.com
tel. 535673100
Dariusz Burzyński

Dariusz Burzyński WWW.WINEPORT.PL -
Twój Sklep z Winem

Temat: Ogłoszenia

polub nas na facebook a otrzymasz dostęp do specjalnych promocji

http://www.facebook.com/pages/WINEPORTPL/191468804221773

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Erasmus dla młodych przedsiębiorców

Na czym polega program? Początkujący przedsiębiorcy mogą spędzić od jednego do sześciu miesięcy na stażu w przedsiębiorstwie w jednym ze wskazanych przez siebie krajów Unii Europejskiej, zaangażowanych w realizację projektu. Przedsiębiorca sam wybiera zarówno państwo, jak i firmę, w której stażem jest zainteresowany.

Kto może wziąć w udział w programie? W projekcie mogą wziąć udział dwie grupy osób. Pierwszą są osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą bądź młodzi przedsiębiorcy, którzy prowadzą swoją firmę nie dłużej niż 3 lata. Drugą grupę stanowią doświadczeni przedsiębiorcy, prowadzący firmy mikro, małe i średnie, z jednego z krajów Unii Europejskiej, którzy zadeklarują chęć przyjęcia stażysty.

Chętni muszą jednak wykazać się doświadczeniem zawodowym, wykształceniem i możliwą do zrealizowania koncepcją biznesową. Osoby zainteresowane wyjazdem powinny także dobrze znać języki obce, a przede wszystkim przedstawić biznesplan swojego przedsięwzięcia. Mile widziany jest również plan pobytu potencjalnego stażysty w zagranicznym przedsiębiorstwie.

Od czego zacząć? Poprzez stronę http://www.erasmus-entrepreneurs.eu/index.php, należy wypełnić formularz aplikacyjny. Trafi on do InQbatora Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji UAM, który jest instytucją pośredniczącą w kontakcie między początkującymi przedsiębiorcami, chętnymi do udziału w projekcie, a doświadczonymi firmami. Kandydaci na stażystów, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji, podpiszą umowę regulującą warunki wyjazdu.

Co ciekawe, beneficjenci otrzymają wsparcie finansowe w wysokości od 560 do 1100 Euro, wypłacane co miesiąc, w zależności do kraju, w którym będzie odbywał się staż.

Koordynator projektu: Wojciech Przygocki
wojciech.przygocki@ppnt.poznan.pl
061 6226 969


Projekt jest finansowany przez Komisję Europejską.

Więcej o projektach InQbatora:
http://www.facebook.com/InQbator.PPNT.FUAM
http://www.youtube.com/user/InQbatorPPNT

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Tworzymy spacery i wycieczki wirtualne m.in dla hoteli, restauracji, urzędów miast, developerów i agencji nieruchomości. Tworzymy spacery wirtualne z dużą dbałością o jakość jednocześnie oferując niewysoką cenę. Jeśli są Państwo zainteresowani tą nowoczesną formą prezentacji - zapraszamy do współpracy.

http://www.zwiedzaniewirtualne.pl


Obrazek
Jarek Rychta

Jarek Rychta wlasciciel

Temat: Ogłoszenia

POLECAM

http://osobistykrawiec.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

zapraszam na nowe szkolenie, dofinansowane w 80 proc. ze środków UE, dla osób z woj. mazowieckiego.

Benchmarking: jak czerpać z doświadczeń konkurencji i sprawić by straciła znaczenie?

Opis i cele szkolenia

Benchmarking to metoda, która pozwala wzorować działania własnej firmy na działaniach konkurenta, który osiąga najlepsze wyniki i czerpać korzyści z zastosowania sprawdzonych metod.

Nie zawsze jednak opłaca się być naśladowcą. Często strategią, która zapewnia firmom zyskowny wzrost jest odróżnienie się od konkurencji, szybkie wykreowanie i przechwycenie nowego popytu: „strategia błękitnego oceanu”, autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne.

Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia benchmarkingu oraz narzędzia strategii błękitnego oceanu. Poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach.
Dowiecie się również, w jaki sposób elementy tych strategii skutecznie stosują m.in. portal Goldenline.pl, Empik, Allegro, jak w przeszłości korzystały z niej Sony, Cirque du Soleil, Ford i wiele innych (także małych i średnich) firm.

Pokażemy Wam, w jaki sposób stosowanie ww. strategii przełożyło się na dynamiczny wzrost zysków, dostaniecie też gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie.

Trener: Piotr Chmielewski, Instytut Strategii, http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl

Termin: 30-31 maja

Informacje i zgłoszenia:
http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/benchmarking/
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Uwaga - Wiosenny Konkurs MCS!!!

do wygrania - miejsce na szkoleniu "Podstawy Księgowości" realizowanym w Warszawie w terminie 17.06.2011.

dla wszystkich, którzy udzielą poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe - 10% rabatu na dowolne pełnopłatne szkolenie

(do wykorzystania do końca listopada 2011)

Szczegóły:http://mcs.edu.pl/konkurs01.html

Zapraszamy również do skorzystania z Wiosennej Promocji Szkoleń - informacje znajdą Państwo na http://www.mcs.edu.pl
Paulina G.

Paulina G. biegnę, by nie stać
w miejscu... :)

Temat: Ogłoszenia

https://www.ankietka.pl/ankieta/64407/duchy.html

będę wdzięczna za wypełnienie i przekazanie znajomym do wypełnienia :)

Temat: Ogłoszenia

Kochani, poniżej wklejam link do ankiety nt. decyzji podejmowanych przez biznesmenów i biznesmenki :-)

Będę zobowiązana, jeśli ktoś z Was poświęci 2 minuty i wypełni ankietę.

Dziękuję.

https://www.ankietka.pl/ankieta/64500/znaczenie-rekomen...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Letnia Szkoła Przedsiębiorczości


Obrazek


InQbator już po raz piąty zaprasza na Letnią Szkołę Przedsiębiorczości. Autorzy najciekawszych pomysłów na własną działalność – studenci, absolwenci (do 8 lat od ukończenia studiów) i pracownicy naukowi z całego kraju – którzy myślą o założeniu własnej firmy, ale – jak dotąd – nie prowadzą działalności gospodarczej, mają szansę spędzić z InQbatorem przedsiębiorcze wakacje w pięknym zakątku Wielkopolski.

Podczas tygodniowego wyjazdu piętnastu uczestników – podzielonych na grupy – bierze udział w szkoleniach m.in. z zakresu pisania biznesplanu, formalno-prawnych aspektów zakładania własnej działalności gospodarczej, niskokosztowego marketingu oraz w warsztatach księgowo-podatkowych.

Tegoroczna edycja Letniej Szkoły Przedsiębiorczości potrwa od 11 do 17 lipca.

Szczegóły na http://inqbator.pl oraz http://www.facebook.com/InQbator.PPNT.FUAM.

Patronat nad V edycją LSP objęli: dlastudenta.pl, mambiznes.pl, portalpomyslow.pl
Marta Pawlak

Marta Pawlak przedsiębiorca

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na biznesowe sesje zdjęciowe dla firm oraz osób indywidualnych.
Realizujemy sesje zdjęciowe osób: Prezesów, Zarządów, pracowników. Wykonujemy zdjęcia portretowe, grupowe i tematyczne.
Na terenie warszawy dojazd gratis.

Skontaktuj się z nami aby poznać ofertę i zobaczyć nasze portfolio.

http://annapowierza.com
http://verre.plTen post został edytowany przez Autora dnia 10.08.13 o godzinie 10:29
Marcin Wojtkowiak

Marcin Wojtkowiak broker
ubezpieczeniowy,
przedsiębiorca,
doktorant UE Poznań

Temat: Ogłoszenia

polecam przystąpienie do atrakcyjnego ubezpieczenia na życie: zakres jak w grupowych ubezpieczeniach w zakładach pracy

Świadczenia za śmierć, śmierć bliskich, uszczerbek na zdrowiu, zachorowanie, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka...

szczegóły: http://www.e-dukator.eu/
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


POZNAŃ 04-06.07.2011r.

Warsztat „Efektywny szkoleniowiec” przygotuje Uczestników do tego, aby potrafili w efektywny i ciekawy sposób prezentować treści techniczne bądź prawne przed grupą szkoleniową, czy też w gronie współpracowników. Skierowany jest do osób, którym zależy na atrakcyjnej i skutecznej formie przekazywania przez nich wiedzy i umiejętności.

Warsztat rozwija kompetencje z zakresu efektywnego prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Odbywa się w formule 2+1 co oznacza, że Uczestnik może brać udział zarówno w całości szkolenia (3dni) lub też w jego części - pierwszych dwóch dniach lub w dniu ostatnim.

Pierwsze dwa dni koncentrują się na kompetencjach prowadzenia szkoleń i ich intensywnym treningu.

Dzień ostatni, trzeci skupia się na kompetencjach interpersonalnych, które są niezbędne w budowaniu kontaktu i pracy z grupą.

Uczestnik, po zaliczeniu egzaminu podsumowującego trzydniowy warsztat, otrzymuje Certyfikat Ukończenia Szkolenia potwierdzający poziom wiedzy w obszarze prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Natomiast Uczestnik, który weźmie udział tylko w dwudniowych lub jednodniowych warsztatach otrzyma Zaświadczenie Ukończenia Szkolenia w jednym z dwóch obszarów - kompetencjach prowadzenia szkoleń lub kompetencjach interpersonalnych pracy z grupą.

-------------------------------------------------------

Szczegóły szkolenia:

KOMPETENCJA: Prowadzenie szkoleń i praca z grupą
TEMAT SZKOLENIA: Efektywny szkoleniowiec
GRUPA DOCELOWA: Wykładowcy BHP, Szkoleniowcy techniczni i produktowi.

CZAS TRWANIA:

Opcja 1: 24 godziny / 3 dni; - kompletny program szkoleniowy uprawniający do otrzymania Certyfikatu po zdaniu egzaminu zaliczeniowego. Realizowane w dniach 04.07-06.07.2011r.

Opcja 2: 16 godzin / 2 dni; - Pierwsze dwa dni szkolenia - uprawnia do otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu. Realizowane w dniach 04.07-05.07.2011

Opcja 3: 8 godzin / 1 dzień - Obejmuje tylko treści szkoleniowe z dnia 3. Realizowane w dniu 06.07.2011r.

------------------------------------------------------

CENY
Opcja 1 - 999zł brutto / osoba.
Opcja 2 - 799zł brutto / osoba.
Opcja 3 - 299zł brutto / osoba.

-------------------------------------------------------

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA PO SZKOLENIU: Uczestnik będzie:

? Umiał efektywnie i ciekawie przekazywać wiedzę, informacje i umiejętności.
? Znał różnorodne metody pracy z grupą.
? Potrafił zaprojektować i poprowadzić skuteczny moduł szkoleniowy.
? Umiał stosować techniki budowania szybkiego kontaktu z grupą.
? Wiedział jak dbać o komfort pracy swój i grupy.
? Potrafił adekwatnie reagować w sytuacji trudnych.

-------------------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ PIERWSZY:

Co warto wiedzieć:
• Kiedy wiesz jak uczą się dorośli, wiesz jak ich nauczyć.
• Szkolenie – czym jest i na co trzeba zwrócić uwagę.
• Zadania i rola szkoleniowca.
• Metody szkoleniowe – co wybrać, aby było ciekawie.

Zanim zaczniesz szkolenie upewnij się, że … :
• Czy wiesz co chcesz osiągnąć? Znaczenie celu szkolenia.
• Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz szkolenie.
• Jak dobrze rozpocząć.
• Jak nie rozpoczynać.

No to zaczynamy:
• Znaczenie wstępu a proces grupowy.
• Struktura wstępu.
• Nie daj się złapać w zasadę Murphy’ego – czyli „dobra współpraca” z materiałami pomocniczymi podczas szkolenia.
• Metody dydaktyczne – czy chcesz, żeby wiedzieli czy żeby umieli?
• Projektowanie krótkiego modułu szkoleniowego.


DZIEŃ DRUGI:

Prezentacja modułów szkoleniowych:
• Wystąpienia uczestników przed grupą.
• Podstawowe zasady udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
• Sesja informacji zwrotnych.

DZIEŃ TRZECI:

Zanim zaczniesz przekazywać to, co masz do przekazania:
• Nastawienie własne do budowania relacji.
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów.

Praca z grupą - nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie.
• Postawa.
• Kontakt wzrokowy.
• Znaczenie dystansu.

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie.
• Nawiązywanie do wypowiedzi.
• Parafraza.

Szybkie techniki budowania kontaktu (wybrane elementy NLP):
• Dostrojenie się do rozmówcy.
• Pacing i Leading.

Sytuacje trudne:
• Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli co robić, a czego nie robić.
• Trema i stres podczas prowadzenia szkolenia.


======================================================
Dodatkowe informacje


Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich. Budował, zarządzał i szkolił zespoły z branży FMCG, finansowej, usługowej, gastronomicznej i przemysłowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Bogate doświadczenie menedżerskie i trenerskie pozwala mu sprawnie poruszać się różnorodnym środowisku. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i interpersonalnych. Pracuje w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna i biznesowa oraz rozwój osobisty, rozmowa sprzedażowa i obsługa klienta, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie sobą w czasie. Praktyk empowermentu i coachingu w pracy z zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia.

W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt ze Sławomirem Krzysztofikiem

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
Lilianna Szóstkiewicz

Lilianna Szóstkiewicz właściciel,
Eureka-Consulting

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Oferujemy bezpłatne szkolenia zawodowe dla pracowników o niskich kwalifikacjach, zatrudnionych w micro-, małych i średnich przedsiębiorstwach w ramach projektu, obejmującego województwa: dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie i zachodnio-pomorskie.

Projekt obejmuje realizację działań szkoleniowo-doradczych dla pracowników potrzebujących dalszego rozwoju zawodowego i społecznego oraz zatrudniających ich pracodawców/kadry zarządzającej przedsiębiorstw.

Właścicieli firm zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie i tym samym bezpłatnym podniesieniem kompetencji swoich pracowników bardzo proszę o kontakt telefoniczny - +48 602 275 442.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Lato w pełni...

Zapraszam: http://www.baldassari.na.allegro.pl

Sklepy oraz zamówienia pod hurt (w tym przypadku kolory oraz materiały można zestawiać wedle uznania):
http://www.baldassari.pl


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Wyślij zaproszenie do