Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Oferta Orange.

Przemysław M.:

Oferuje profesjonalne doradztwo, opiekę, porady techniczne oraz opiekę po sprzedajną.

He he, no właśnie wtedy, kiedy dochodzi do tej opieki, to wszystkie sieci mają daleko gdzieś klientów. Warto by było założyć wątek na temat tego ;)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Oferta Orange.

Łatwo to sprawdzić w jakiej sieci jestem ;) już ponad 6 lat...

Pierwsza umowa na 2 lata - OK warunki ich
Druga umowa - no cóż bonus "darmowy telefon"
Trzeciej umowy nie podpisałem... głupio być gorzej traktowany od tych, którzy do sieci dopiero przystępują - przeszedłem "na kartę"

Mijają lata, nic się nie zmienia - sieci chyba wcale nie interesuję - oprócz wysyłania sms'ów sieciowych o jakiś grach i konkursach...

Jednym słowem - kliencie radź sobie sam ;))

Doradcy? Jaki mają interes w tym, żeby doradzać klientowi, jak obniżać rachunki i informować klienta o najlepszych rozwiązaniach? hmmm...
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Oferta Orange.

Rafał H.:
Łatwo to sprawdzić w jakiej sieci jestem ;) już ponad 6 lat...

Pierwsza umowa na 2 lata - OK warunki ich
Druga umowa - no cóż bonus "darmowy telefon"
Trzeciej umowy nie podpisałem... głupio być gorzej traktowany od tych, którzy do sieci dopiero przystępują - przeszedłem "na kartę"

Mijają lata, nic się nie zmienia - sieci chyba wcale nie interesuję - oprócz wysyłania sms'ów sieciowych o jakiś grach i konkursach...

Jednym słowem - kliencie radź sobie sam ;))

Doradcy? Jaki mają interes w tym, żeby doradzać klientowi, jak obniżać rachunki i informować klienta o najlepszych rozwiązaniach? hmmm...

Niestety, prawda. 9 lat w Sieci Era i ... nic ciekawego do zaoferowania. Dzieki Bogu można teraz przenosić numery.
Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Oferta Orange.

Bartłomiej J.:

Niestety, prawda. 9 lat w Sieci Era i ... nic ciekawego do zaoferowania. Dzieki Bogu można teraz przenosić numery.

Próbowałeś? Bo ja mając kilka lat telefon na firmę w Orange postanowiłem się rozejrzeć w innych sieciach, skoro można przenosić numery (mam złoty, więc ciężko się z nim rozstać). Spodobała mi się oferta w Plusie, więc wyraziłem swoją chęć przeniesienia numeru. Pani powiedziała mi, że nawet za mnie załatwią formalności, więc byłem w niebo wzięty ;) Pani uprzedziła mnie tylko, że przeniesienie trwa miesiąc czasu. Zapytałem zatem, czy teraz podpiszemy umowę na obecnych warunkach. I tutaj się rozczarowałem!

Okazuje się, że przenoszenie numeru trwa miesiąc czasu (tzw. procedury) i są dwie opcje:
1) podpisuje się umowę na obecnych warunkach i dają wówczas tymczasowy numer w sieci docelowej - płacimy 2 abonamenty: stara i nowa sieć, dopóki nam nie przeniosą tego numeru
2) czekać na przeniesienie i dopiero podpisać umowę z siecią docelową na nie wiadomo jakich warunkach - nikt nie jest w tym wypadku czegokolwiek zagwarantować

Ja się z tego wycofałem, bo to dla mnie była szopka. Jednak mój znajomy sobie przenosił i wziął numer zastępczy. To dopiero miał czeski film, bo się z miesiąca zrobił 2 albo 3 i numer, który przenosił przez jakiś czas miał w ogóle nieaktywny.

Poza tym z tym przenoszeniem numerów to świetna sprawa :)

Z drugiej strony, ile można przenosić numery. Każda sieć ma daleko gdzieś stałych klientów. W każdej sieci w BOKach pracują ludzie niekompetentni, którzy często nie znają ofert danej sieci i potrafią taki miszmasz zrobić na koncie, że raz to przez pół roku musiałem to prostować.
Niestety, prawda. 9 lat w Sieci Era i ... nic ciekawego do zaoferowania.

Bartek, chociaż, jeśli chodzi o Erę, to mogę Ci coś poradzić :) Mój wspólnik ostatnio przedłużał umowę i zadzwonił do BOK. Przedstawili ofertę i naciskali, żeby od razu podjął decyzję, to wyślą wszystko kurierem. Jednak on chciał się jeszcze zastanowić i rozejrzeć po innych sieciach, więc odmówił. Za jakiś czas zadzwonił jeszcze raz i poprosił ponownie o ofertę. Pani mu wprost powiedziała, że widzi w systemie, że miał złożoną ofertę i nie zdecydował się, więc ona teraz ma dla niego lepszą. Wniosek: zadzwoń przed przedłużeniem ze 2 razy do nich, to za drugim powinieneś dostać lepszą ofertę ;)
Piotr Bandyk

Piotr Bandyk E-commerce,
programowanie

Temat: Oferta Orange.

Dokładnie racja :). Jeżeli twoje rachunki są odpowiednie to możesz iść z nimi do salonu firmowego. Powiedzieć, że kończy sie umowa i co Ci dadzą. W dodatku w salonach firmowych można kłócić się o ceny, ponieważ kierownicy w takich salonach mają prawo je zmieniać (tak było nie wiem jak jest teraz)

konto usunięte

Temat: Oferta Orange.

Mam złe doswiadczenia z orange, trafiłam na niedouczonego/niedoinformowanego doradcę; teoretycznie nie powinnam płacić abonamentu przez pierwsze dwa miesiące (taka była oferta w momencie podpisania umowy), a praktycznie płaciłam od samego początku. Złozyłam reklamację wraz z regulaminem promocji/oferty a Orange się na mnie wypiął, i nie uznał jej, własciwie odpowiedź była tak wykręcona, że była o wszystkim i o niczym jednoczesnie a już na pewno nie dotyczyła sprawy którą reklamowałam:(
Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Oferta Orange.

Magdalena P.:
Mam złe doswiadczenia z orange, trafiłam na niedouczonego/niedoinformowanego doradcę; teoretycznie nie powinnam płacić abonamentu przez pierwsze dwa miesiące (taka była oferta w momencie podpisania umowy), a praktycznie płaciłam od samego początku. Złozyłam reklamację wraz z regulaminem promocji/oferty a Orange się na mnie wypiął, i nie uznał jej, własciwie odpowiedź była tak wykręcona, że była o wszystkim i o niczym jednoczesnie a już na pewno nie dotyczyła sprawy którą reklamowałam:(

Też miałem podobną sytuację w Orange, że w aneksie przy przedłużaniu umowy miałem dostać X minut extra, a dostałem Y (X>Y). Okazało się, że mieli jakiś błąd w systemie, który nie powinien mi przyznać i wydrukować na aneksie X minut. Ale stało się i wywalczyłem swoje - teraz dostaję X minut :)

Jak masz coś napisane w umowie, to tak musi być. Pamiętam, jak dzwoniłem w sprawie tej reklamacji i Pani zgryźliwie się mnie zapytała, czy mam to na umowie. To się wkurzyłem, bo kto czyta każdą umowę (czytam głównie te od kontrahentów i z bankami), ale sprawdziłem i było. Na Twoim miejscu domagałbym się tego, co Ci się należy, czyli co masz w umowie. A jeśli to była wina konsultanta, to niech jego obciążą - Ciebie to nie interesuje :)

A tak w ogóle, to biedny Pan z Orange, który założył wątek, a my robimy mu antyreklamę ;pKrzysztof Soboń edytował(a) ten post dnia 31.07.07 o godzinie 13:40

konto usunięte

Temat: Oferta Orange.

Krzysztof S.:
Magdalena P.:
Mam złe doswiadczenia z orange, trafiłam na niedouczonego/niedoinformowanego doradcę; teoretycznie nie powinnam płacić abonamentu przez pierwsze dwa miesiące (taka była oferta w momencie podpisania umowy), a praktycznie płaciłam od samego początku. Złozyłam reklamację wraz z regulaminem promocji/oferty a Orange się na mnie wypiął, i nie uznał jej, własciwie odpowiedź była tak wykręcona, że była o wszystkim i o niczym jednoczesnie a już na pewno nie dotyczyła sprawy którą reklamowałam:(

Też miałem podobną sytuację w Orange, że w aneksie przy przedłużaniu umowy miałem dostać X minut extra, a dostałem Y (X>Y). Okazało się, że mieli jakiś błąd w systemie, który nie powinien mi przyznać i wydrukować na aneksie X minut. Ale stało się i wywalczyłem swoje - teraz dostaję X minut :)

Jak masz coś napisane w umowie, to tak musi być. Pamiętam, jak dzwoniłem w sprawie tej reklamacji i Pani zgryźliwie się mnie zapytała, czy mam to na umowie. To się wkurzyłem, bo kto czyta każdą umowę (czytam głównie te od kontrahentów i z bankami), ale sprawdziłem i było. Na Twoim miejscu domagałbym się tego, co Ci się należy, czyli co masz w umowie. A jeśli to była wina konsultanta, to niech jego obciążą - Ciebie to nie interesuje :)

A tak w ogóle, to biedny Pan z Orange, który założył wątek, a my robimy mu antyreklamę ;pKrzysztof Soboń edytował(a) ten post dnia 31.07.07 o godzinie 13:40


Mam regulamin, który jasno określa komu przysługuje proponowana przez nich oferta; na 100% doradca powinien ją uwzględnić wypełniając dokumenty. Problem wydaje się banalny (po prostu nie kliknął w odpowiednią kratkę, tam gdzie powinien to zrobić:)) a efekt tego taki, że zapłaciłam rachunki, których nie powinnam była płacić.
Najbardziej wkurza mnie w tej całej sprawie sposób w jaki traktują klienta, totalna olewka:(
szkoda mi czasu, energii i nerwów na użeranie się z tymi...........:(
Jarek L.

Jarek L. grafik-webmaster,
Demostudio.pl

Temat: Oferta Orange.

Z perspektywy czasu wiem jedno. Operatorzy dbają tylko o tego klienta, którego starają sie pozyskiwać, a stary klient ... niech sobie będzie. Kończy mi się umowa i operator daje mi ofertę na dużo gorszych warunkach, niż osobie która przychodzi z ulicy, ale to już norma. Na pocieszenie mamy możliwość zabrania numeru ze sobą. Papa ero ;)

konto usunięte

Temat: Oferta Orange.

Kazda siec na swoj sposob kombinuje. Mialem taki przypadek z Era, gdzie zaproponowali mi oferte, w ktorej mam nieokreslona liczbe minut w weekendy do sieci Era,Heyah i na stacjonarne. Po jakims czasie okazalo sie, ze jednak jakis limit istnieje. Fakt, ze nierealne jest ich wykorzystanie, ale mimo wszystko zgodnie z oferta nie powinienem miec limitu, a mam....
Grzegorz Skaruz

Grzegorz Skaruz Certified Salesforce
Developer,
Administrator &
Pardot Sp...

Temat: Oferta Orange.

Dlatego też opłaca się mieć telefon na kartę. Mam niezmiennie od 7 lat i chociaż co pewien czas spoglądam w ofertę abonamentów to pokornie wracam do tego co mam :)
Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Oferta Orange.

Grzegorz S.:
Dlatego też opłaca się mieć telefon na kartę. Mam niezmiennie od 7 lat i chociaż co pewien czas spoglądam w ofertę abonamentów to pokornie wracam do tego co mam :)

Oferta na kartę jest dobra, jeżeli chce się nauczyć oszczędności (polecane szczególnie młodym ludziom). Nie wyobrażam sobie, że dzwonię np. do klienta i rozmowa okazuje się o wiele dłuższa niż się spodziewałem, a ja już nie mam nic na koncie. No i zonk ;)
Grzegorz Skaruz

Grzegorz Skaruz Certified Salesforce
Developer,
Administrator &
Pardot Sp...

Temat: Oferta Orange.

Krzysztof S.:
Oferta na kartę jest dobra, jeżeli chce się nauczyć oszczędności (polecane szczególnie młodym ludziom). Nie wyobrażam sobie, że dzwonię np. do klienta i rozmowa okazuje się o wiele dłuższa niż się spodziewałem, a ja już nie mam nic na koncie. No i zonk ;)
Wszystko zależy od tego ile miesięcznie wydajemy na rachunki. Jeśli 500-1000 zł, to wiadomo że nikt o zdrowych zmysłach nie będzie kupował zdrapek za 25 zł w kiosku.

Inaczej jeśli wydaje się 100-200 zł a doładowania robi się przez internet (bieżący stan konta można sprawdzić tzw. krótkim kodem).
Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Oferta Orange.

Grzegorz S.:

Inaczej jeśli wydaje się 100-200 zł a doładowania robi się przez internet (bieżący stan konta można sprawdzić tzw. krótkim kodem).

Tyle płacę za 2 komórki na abonament w różnych sieciach :D Rozmawiam po kilkaset minut miesięcznie (samych wychodzących), ale mam wykupione usługi obniżające koszty i jest ok. Polecam :)



Wyślij zaproszenie do