Temat: Nowa, poczatkująca mała firma i środki na promocję.
Cześć Marcin,
dobrym rozwiązaniem jest odpowiednie pozycjonowanie za pomocą Google AdWords. To Ty ustalasz słowa kluczowe, które stanowią ofertę Twojej firmy i sprawiają, że będzie do Ciebie docierała co raz większa liczba zainteresowanych.
Twoje nakłady uzależnione są od słów kluczowych, jakie użyjesz w reklamie oraz branży (uwaga: farmaceutyczna, reklamowa - drogie!).
Poza tymi dwiema (pewnie znajdzie się jeszcze inna) 250 zł w zupełności wystarczy Ci, aby znaleźć się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania Google AdWords.
Poczekajmy jednak na komentarze specjalistów (oby konstruktywne).
Poza tym pragnę nadmienić, że obecnie social media marketing jest bardzo popularny wśród polskich internautów (zakładam, że Twój klient docelowy pochodzi z Polski), dlatego proponowałabym utworzyć i prowadzić:
+ profil firmowy na Facebooku (bezpłatne);
+ kanał YouTube, na którym prezentujesz video-prezentacje swoich produktów (uwierz mi - wirusy działają, bo link zawsze możesz klepnąć na Facebooka i w ten sposób wzajemnie promować swoje obszary promocji w internecie).
Zresztą większość odbiorców jest wzrokowcami, słuchowcami, więc ta forma przekazu na pewno do nich dotrze.
W tej sytuacji inwestujesz jedynie w swój czas, umiejętności i oczekujesz na efekty. W świecie wirtualnym bardzo ważna jest również systematyczność, dzięki którym utrzymasz stały lub zwyżkujący poziom zainteresowania swoich odbiorców.
Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów!