konto usunięte

Temat: ewidencja przychodów na ryczałcie

witam wszystkich!

chciałam zapytać gdyż jestem osobą początkującą w sprawach księgowych, będę zakładać firmę bez vat, ryczałt z kasą fiskalną

jakie dokumenty są dowodami księgowymi, które można wpisywać do ewidencji przychodu
z RM Finansów przeczytałam:
Zapisy w ewidencji są dokonywane na podstawie wystawionych faktur VAT (w szczególności faktur VAT marża, faktur VAT RR, faktur VAT MP), dokumentów celnych, rachunków oraz faktur korygujących i not korygujących, zwanych dalej „fakturami”, odpowiadających warunkom określonym w odrębnych przepisach, jeżeli sprzedaż jest udokumentowana fakturami, a w przypadku sprzedaży bez faktur - na podstawie wystawionego na koniec dnia dowodu wewnętrznego, w którym w jednej kwocie jest wykazana wartość tych przychodów za ten dzień z podziałem na przychody objęte poszczególnymi stawkami ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

czyli jeśli będę robić codziennie raporty dobowe to muszę najpierw wpisać dochód ze sprzedaży, który będzie widniał na raporcie do dowodu wewnętrznego a następnie do ewidencji przychodów ten dowód wewnętrzny?

w moim rozumowaniu, chodź nie wiem czy dobrym paragony oraz raporty dobowe czy miesieczne, w ryczałcie nie stanowią dowodu do wpisania do ewidencji gdyż jest to "sprzedaż bez faktur"(zgodnie z rozporządzniem ministra)

proszę bardzo o wyjaśnienie moich wątpliwości