Temat: Działalność gospodarcza z dotaci z UP

Witam
Szanowni Państwo mam ogromny problem. 3 miesiące temu podpisałam z UP umowę w sprawie dotacji i od 2 prowadzę już własną działalność. W poniedziałek byłam w UP rozliczyć się z faktur ale niestety wróciłam z kwitkiem, ponieważ kilka sztuk kupiłam na allegro przez PayU. Pani tam pracująca powiedziała mi że muszę zadzwonić do PayU aby podali mi nazwy rzeczy kupionych ponieważ samych nr zamówień przy potwierdzeniach przelewu nie może przyjąć. Dodatkowo dała mi oświadczenie dla sprzedających aby potwierdzili moją wpłatę. Większość sprzedawców odesłała mi to oświadczenie bez żadnych problemów, natomiast 3 osoby odmówiło mi rozłączając się podczas rozmowy tel. Tak więc zadzwoniłam do PayU z prośbą o podanie moich zamówień tak jak to mi powiedziała PANI PRACUJĄCA W UP lecz oni powiedzieli że tak nigdy nie robili i nie mają informacji o tym co kupiłam tylko wyślą mi zestawienie z kilku dni. Proszę o jakąś pomoc, podpowiedź ponieważ do 2.11.2017 muszę się rozliczyć inaczej będę musiała oddać peniądze