konto usunięte
Temat: Call center - jak wygląda zlecenie i cena?
Witam,Chciałbym się dowiedzieć, jak wygląda kwestia "zamówienia" 2-3 osób z call center dla rozmów wychodzących i przychodzących?
Chciałbym, aby klienci mogli zawsze zadzwonić, zapytać, dowiedzieć się i aby była możliwość skorzystania z osób, które będą dzwoniły i "nawiedzały" klientów..
dlatego, może ktoś jest doświadczony w tej kwestii? i coś doradzi? Czy np. bardziej opłaca się:
- zamówić usługę w firmie, w tym się trudniącej (jakie to mniej więcej koszta?)
- znaleźć pracownika na odległość, który dostanie stawkę za godzinę/klienta?
- zatrudnić pracowników stacjonarnych i uruchomić obsługę od-do..
dzięki wielkie...
PS: Firma zajmująca się udzielaniem informacji turystycznej z regionu x.