konto usunięte

Temat: Call center - jak wygląda zlecenie i cena?

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, jak wygląda kwestia "zamówienia" 2-3 osób z call center dla rozmów wychodzących i przychodzących?

Chciałbym, aby klienci mogli zawsze zadzwonić, zapytać, dowiedzieć się i aby była możliwość skorzystania z osób, które będą dzwoniły i "nawiedzały" klientów..

dlatego, może ktoś jest doświadczony w tej kwestii? i coś doradzi? Czy np. bardziej opłaca się:

- zamówić usługę w firmie, w tym się trudniącej (jakie to mniej więcej koszta?)
- znaleźć pracownika na odległość, który dostanie stawkę za godzinę/klienta?
- zatrudnić pracowników stacjonarnych i uruchomić obsługę od-do..

dzięki wielkie...

PS: Firma zajmująca się udzielaniem informacji turystycznej z regionu x.

Temat: Call center - jak wygląda zlecenie i cena?

http://www.goldenline.pl/grupa/call-center-contact-center



Wyślij zaproszenie do