konto usunięte
Temat: Galeria Usług - DuoLife
Stanisław T.:
Tak, faktycznie J. Zych tak to przedstawia, ale to nie znaczy, że każdy ma takie zadanie. Ja przynajmniej nie zamierzam tworzyć takich legend... Pozostawiam to tym, którzy są w tym dobrzy, pytanie tylko czy faktycznie daje to taki efekt jak powinno, śmiem twierdzić, że nie koniecznie.
Tak naprawdę produkt jest wart dokładnie tyle ile klient jest w stanie za niego zapłacić. Legendy? Dlaczego by takich nie tworzyć? Skoro tak to skąd wzięły się takie marki jak Coca Cola czy inne. Można by opierać się o jakieś twierdzenia, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy bo zareklamuje się sam. Podejrzewam że gdyby ktoś tak twierdził to szefowie poważnych przecież firm by kogoś takiego wyśmiali :-) Reklama podstawą dobrego interesu. Tak było, jest i będzie.