Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: Konferencja POWER MARKETING


Obrazek


Ruszyła rejestracja konferencji POWER MARKETING. Odbędzie
się ona 5 czerwca 2010 roku w Warszawie.

http://www.trzyrazytrzy.pl/powermarketing.html

Od kilku lat gość specjalny tej konferencji Piotr
Tymochowicz
przygotowywał w ciszy nowe przełomowe szkolenie,
które zamierzał udostępnić tylko wybranej grupie menadżerów
wysokiego szczebla, ale dał się namówić, aby najpierw ujawnić
je grupie liderów branży MLM!

To będzie coś więcej niz
Komunikat Otwarty, który obecnie już pomaga setkom osób
poprawić skuteczność w działalności marketingowej. Więcej
szczegółów tutaj:

http://www.trzyrazytrzy.pl/powermarketing.html
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: Konferencja POWER MARKETING

Oficjalna Facebook Fan Page konferencji:

http://www.facebook.com/pages/Power-Marketing/10756808...
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: Konferencja POWER MARKETING

Dostępna jest już możliwość opłaty ratalnej: rezerwacja kosztuje teraz tylko 397 zł - reszta płatna w dwóch ratach do końca maja!

http://www.trzyrazytrzy.pl/powermarketing.html
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: Konferencja POWER MARKETING

Osoby z dużymi listami (min. 1000 osób), które chciałyby skorzystać z zaproszenia do udziału w sprzedaży partnerskiej kart wstępu na Power Marketing proszone są o kontakt ze mną. Organizatorzy przygotowali atrakcyjne warunki finansowe + nagrody dla najlepszych partnerów.

konto usunięte

Temat: Konferencja POWER MARKETING

Jacek Dudzic:
Ruszyła rejestracja konferencji POWER MARKETING.
Od kilku lat gość specjalny tej konferencji Piotr Tymochowicz przygotowywał w ciszy nowe przełomowe szkolenie, które zamierzał udostępnić tylko wybranej grupie menadżerów wysokiego szczebla, ale dał się namówić, aby najpierw ujawnić je grupie liderów branży MLM!
Kurcze, strasznie wieje Cialdinim i jego technikom wpływu społecznego.

Moja opinia - nie wydałbym takich pieniędzy na coś, co już dawno zostało powiedziane - mole książkowi (kat. biznes i pokrewne) wiedzą, o czym mowa.

W rzeczywistości, firmy-liderzy mają przygotowany program działania pod własny produkt oraz plan marketingowy.

Dalej, w każdej firmie działa się inaczej, przy czym każdy szczegół jest istotny - jak działać, o tym wiedzą i uczą liderzy.

Dobry sponsor, to rzecz o wiele istotniejsza od szkolenia - jakiekolwiek ono by nie było. Dobry sponsor zna najlepsze, najskuteczniejsze metody działania w danej firmie i w istocie nic więcej do sukcesu nie jest potrzebne.

Wg mnie, na powodzenie składają się w 50% nastawienie i entuzjazm, w 25% wizerunek osobisty, zachowanie i w 15% umiejętności sprzedażowe, taktyki itd., ponieważ wszystko, co potrzebne zostało już stworzone przez najlepszych sponsorów. Kwestia umówienia się ze swoim Uplinem na rozmowę i do dzieła.

PS: nie odbierzcie mnie źle, nie podważam kompetencji Waszej trójki, bo każdy zdaje sobie sprawę, jakimi fachowcami jesteście. Problem raczej w tym, że szkoleń jest bardzo dużo, a książek jeszcze więcej, niczego nowego nikt prędko nie odkryje... no i fakt, że w każdej firmie jest ktoś taki, kto z laika prędko zrobi kogoś zarabiającego pieniądze, których można pozazdrościć...Łukasz K. edytował(a) ten post dnia 09.04.10 o godzinie 19:13
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: Konferencja POWER MARKETING

Łukasz, dzięki na obszerną wypowiedź. Pozwól, że powiem tak: jeśli radzisz sobie świetnie z efektem "wyczerpania listy" (tzn. nie pozyskujesz odpowiednio dużej liczby nowych ciepłych kontaktów w miesiącu), budujesz duży i energiczny zespół nie dzwoniąc po znajomych i krewnych, potrafisz łatwo i szybko budować relacje, dzięki którym ludzie czują się zmotywowani i zachęceni do pracy z Tobą, a Twój autorytet rośnie i ludzie sami przychodzą do Ciebie prosząc o możliwość współpracy - rzeczywiście ta konferencja nie jest dla Ciebie.

Z tego co piszesz tchnie starożytnym (przepraszam za sformułowanie) modelem mlm i powiedz mi czemu od 40 do 70% ludzi przestaje aktywnie działać w swojej firmie już po 4-6 miesiącach skoro każdy ma swojego upline'a? Takie są statystyki branżowe i przyczyna jest oczywista - ludziom brakuje kompetencji oraz umiejętności. Wbrew temu co piszesz, nastawieniem i entuzjazmem poważnego biznesu nie zbudujesz i jeśli dajesz temu 50% ważności, to chętnie pogadam z Tobą za rok lub dwa.

konto usunięte

Temat: Konferencja POWER MARKETING

Jacek Dudzic:
Łukasz, dzięki na obszerną wypowiedź. Pozwól, że powiem tak: jeśli radzisz sobie świetnie z efektem "wyczerpania listy" (tzn. nie pozyskujesz odpowiednio dużej liczby nowych ciepłych kontaktów w miesiącu), budujesz duży i energiczny zespół nie dzwoniąc po znajomych i krewnych, potrafisz łatwo i szybko budować relacje, dzięki którym ludzie czują się zmotywowani i zachęceni do pracy z Tobą, a Twój autorytet rośnie i ludzie sami przychodzą do Ciebie prosząc o możliwość współpracy - rzeczywiście ta konferencja nie jest dla Ciebie.

Z tego co piszesz tchnie starożytnym (przepraszam za sformułowanie) modelem mlm i powiedz mi czemu od 40 do 70% ludzi przestaje aktywnie działać w swojej firmie już po 4-6 miesiącach skoro każdy ma swojego upline'a? Takie są statystyki branżowe i przyczyna jest oczywista - ludziom brakuje kompetencji oraz umiejętności. Wbrew temu co piszesz, nastawieniem i entuzjazmem poważnego biznesu nie zbudujesz i jeśli dajesz temu 50% ważności, to chętnie pogadam z Tobą za rok lub dwa.
Daję 50% albo więcej - ponieważ osoba, która jest nowa - niewiele umie. Zatem dzieje się tak - przychodzi do mnie, spotykamy się z moim sponsorem, ponieważ sam nie jestem w pełni kompetentny - sponsor wprowadza do jego organizacji pierwszych ludzi, którym pomaga robić to samo - po to aby nowa osoba nauczyła się tego. Po pierwszym miesiącu prowizja wynosi od 2tys w górę, po prostu - krótka piłka, albo się robi biznes albo bawi w powolne pozyskiwanie ludzi. W tym drugim przypadku, owszem, pewnie 70% ludzi potem odpada. Ale kto zrezygnuje, kiedy po miesiącu dostał 2, 3, 4 tyś wypłaty, a później jeszcze większe tempo? Nikt. Skuteczność 90% (czasami po prostu ktoś nie ma pieniędzy i nie ma skąd wytrzasnąć na start). Dlatego bardzo wiele zależy od samej firmy.

Można robić ten biznes wolnym tempem aż w końcu pojawią się zarobki podobne do tych z etatu, albo można robić zabójczo dynamicznie i po pierwszy miesiącu dostać dwa razy tyle, co z etatu. Tak się dzieje w mojej organizacji. Kto nie wierzy - zapraszam do Poznania, tu po prostu działamy.

ZALEŻY OD FIRMY I LUDZI W FIRMIE! Dlatego dla nowych (w mojej firmie) 50% to entuzjazm i nastawienie, reszta jak wcześniej wspomniałem.

To a'propo końcówki Twojej wypowiedzi Jacku.

---
Rzeczywistość jest taka, że firmy typu Akuna, Amway, Calivita - to firmy, w którym można zrobić ciekawy biznes, ale nie w specjalnie szybkim tempie, początku mizerne itd - wtedy zgodzę się z Tobą, że od 40-70% ludzi przestaje aktywnie działać. I dla nich prawdopodobnie Wasze szkolenie będzie strzałem w 10.

---
Odnośnie twojego stwierdzenia starożytny mlm. Nie bierz tego do siebie Jacku, ale to po prostu bzdura, jeżeli starożytny znaczy kiepski na dzisiejsze czasy. Ostatecznie chodzi o skuteczność, pieniądze z działania i zadowolenie z zarobków. W mojej firmie nikt nie działa na zasadzie typowo magnetycznego marketingu, jaki proponujesz Ty - a nowe osoby na początku współpracy osiągają wyniki po 2 tys wzwyż. Powtórzę się - większość zależy od tego, z jaką firmą masz do czynienia.

edit,
Uf, moja wypowiedź wybrzmiewa na sporną, ale tak nie jest. Chciałem tylko bezpośrednio przedstawić, co myślę, bez zbędnej gadki ;).Łukasz K. edytował(a) ten post dnia 10.04.10 o godzinie 23:31

Następna dyskusja:

Marketing sieciowy = Sprzda...




Wyślij zaproszenie do