konto usunięte

Temat: Zarządzanie Zyskownością Klientów

Jakie mity narosły wokół lojalnych klientów? Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy? W jaki sposób można oszacować wartość klienta? Kiedy przestać inwestować w klienta? Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów? Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie jednodniowych warsztatów szkoleniowych, które będę prowadził 31 maja we Wrocławiu i 26 czerwca w Krakowie.

Serdecznie zapraszam

Szczegóły TUTAJ

Pozdrawiam

Jarosław RubinJarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 17.05.12 o godzinie 23:12

konto usunięte

Temat: Zarządzanie Zyskownością Klientów

Wpływ lojalności klientów na zysk firmy obrósł marketingowymi mitami. Spróbowałem się z nimi zmierzyć: Zarządzanie zyskownością klienta - obalanie mitów



Wyślij zaproszenie do