konto usunięte
Temat: Jak zwiększyć efektywność handlowców, czyli rozwiązanie...
Obserwując handlowców i towarzysząc im w pracy, często spotyka się takich, którzy osiągają nadzwyczajne wyniki sprzedażowe. Wówczas można zadać sobie pytania:
1. Dlaczego ich sprzedaż jest wyższa nawet o kilkaset procent od średniej sprzedaży w firmie?
2. Dlaczego ich wyniki nie są jednorazowe, ale powtarzalne?
3. Dlaczego inni handlowcy nie uczą się od tych najlepszych?
Odpowiedź na pierwsze dwa pytania brzmi: tak dobre rezultaty i ich powtarzalność zapewniają „mistrzom” najlepsze praktyki sprzedażowe, które są w ich posiadaniu. Odpowiedź na trzecie pytanie wymaga nieco dłuższych wyjaśnień.
1. Sprzedażowy „Dylemat Więźnia”
Z pozoru może się wydawać, że wystarczy postawić „mistrza sprzedaży” przed jego kolegami, aby podzielił się swoim doświadczeniem i… czekać na efekty. Niestety, można się nie doczekać. Powstała sytuacja ma bowiem, jak się zdaje, strukturę Dylematu Więźnia. Na potrzeby naszej analizy nazwę ją sprzedażowym Dylematem Więźnia.
Czytaj dalejJarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 04.10.11 o godzinie 17:48