Emilia
Chudzik
Kierownik Zespołu
Innowacji i Rozwoju
Segmentu MSP, BGZ
B...
Temat: Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim
Szczególnej uwadze polecam Państwu szkolenie w zakresie" Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim".
Czy można żądać opłaty za nieuzasadnioną reklamację? Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku nieuwzględnienia reklamacji? Jaki czas ma konsument na odstąpienie od umowy zawieranej poza lokalem przedsiebiorstwa lub przez internet? Czy można konsumenta odesłać do importera lub producenta czy też reklamacje winien przyjąć sprzedawca? Czy jeśli w ciągu 14 dni nie dasz klientowi odpowiedzi reklamacja jest uznana za zasadną?
Jeśli jeszcze nie znasz odpowiedzi na te pytania lub masz wątpliwości czy twoje działania nie naruszają praw konsumenta
- to szkolenie jest dla Ciebie.
Najbliższy termin realizacji tego tematu to 9 kwietnia 2008r.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie:
http://competitiveskills.pl
Pozdrawiam
Emilia Chudzik
22/ 630 84 00
echudzik@competitiveskills.pl