konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam serdecznie,

Nazywam się Łukasz Schab i jestem Doradcą Strategicznym oraz autorem Marketing Audit Bloga. Zawodowo pomagam firmom, zarówno tym małym, jak i dużym, osiągnąć szczyty ich możliwości marketingowych.

Moje usługi obejmują:

• Przygotowanie planów i strategii marketingowych.
• Badania i analizy marketingowe.
• Przygotowanie planów promocji.
• Audyt marketingowy.
• Doradztwo marketingowe przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów i usług .
• Doradztwo marketingowe przy rozpoczynaniu działania nowej firmy.
• Internetowe konsultacje marketingowe.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.marketingaudit.pl/uslugi/

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz się ze mną skontaktować, zapraszam do pisania na adres: ls@marketingaudit.pl.

Na koniec zapraszam do odwiedzenia prowadzonego przez mnie Marketing Audit Bloga na którym znajdziesz ciekawe artykuły dotyczące marketingu.

Pozdrawiam,
Łukasz Schab – Doradca Strategiczny, autor www.marketingaudit.plŁukasz Schab edytował(a) ten post dnia 10.07.09 o godzinie 10:31
Piotr Stanoch

Piotr Stanoch Digital Marketing

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Trendmaker Sp. j.
Agencja Interaktywna
http://www.Trendmaker.pl/
Piotr Stanoch edytował(a) ten post dnia 15.03.11 o godzinie 10:34
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

COPYWRITING DAY!
- całodniowe szkolenie i warsztaty
z biznesowego copywritingu.

Warszawa - 29.09. Katowice - 30.09.

Wyjątkowo treściwy dzień szkoleniowy:

* cały dzień ćwiczeń i praktycznych przykładów,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak napisać list biznesowy,
* jak najskuteczniej przedstawić swoją ofertę.

Do 15 września jeszcze w wakacyjnej cenie 590 zł!

Dowiedz się więcej:

http://szkoleniapraktyczne.pl
Daniel Rydel

Daniel Rydel Testy osobowości dla
działów HR oraz
trenerów, coachów i
...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


Joe Vitale, który na żywo opowie Ci o tym, jak Prawo Przyciągania działa w jego życiu, na czym polega i jak może zadziałać także w Twoim, tak oto streścił je w bijącym rekordy popularności na całym świecie filmie "Sekret":

Joe Vitale
Możecie mieć, robić lub być, kimkolwiek... chcecie.

Dzisiaj masz okazję, możliwość i szansę skorzystać z tego, co umożliwia milionom ludzi na świecie przyciągać do siebie powodzenie, twórcze pomysły, szczęście, tworzyć od zera super dochodowe biznesy i budować milionowe fortuny. Dokładnie tak, jak robią to ludzie opowiadający o sobie w książce i filmie pt. „Sekret”!

http://www.youtube.com/v/SrFejh9IkiM&hl=pl&fs=1&
Fragment filmu „Sekret”

Dr Joe Vitale jest nie tylko jedną z osób występujących w filmie, lecz również jednym z najpopularniejszych i najlepiej opłacanych coachów w tej dziedzinie.

Szczególnie teraz, gdy jesteśmy bombardowani i zatruwani propagandą kryzysu, a strach i niepewność są najczęściej zasiewanymi w ludziach uczuciami, gdy faktycznie wiele ludzi zarabia mniej niż jeszcze rok temu, gdy na inwestycjach w "papiery" najczęściej się traci i nawet lokowanie w „mury” nie daje pewności takiej jak kiedyś, politycy, media i inni dodatkowo „wprogramowują” w nasze umysły lęk i poczucie niepewności blokujące energię, kreatywność i promujące obawę przed jutrem.

Właśnie teraz każdemu przyda się pozytywne nastawienie na przyszłość, okazja do uruchomienia twórczego potencjału, drzemiącego w każdym z nas oraz niekonwencjonalne, nowe oraz twórcze sposoby i strategie działania.

Dzięki seminarium z Joe Vitale:

* poznasz szczegółowe procedury, które decydują o tym, jak szybko Twoje pragnienia mogą się spełnić w Twoim życiu. Czasem drobny szczegół w tym, jak formułujesz swoje cele, może zrobić ogromną róźnicę;

* odkryjesz nieświadome bloki, które do tej pory utrudniały Ci osiągnięcie tego, czego pragniesz, pomimo że podążasz za wskazówkami z książek i filmu „Sekret”

* Joe Vitale podzieli się z Tobą prostymi metodami, które pozwoliły mu osiągnąć sukces i przyciągnąć do siebie pieniądze, pracę, która jest jednocześnie pasją i misją, zdrowie i miłość;

* poznasz wszystkie elementy, które sprawiają, że procedury omawiane w filmie i książce „Sekret” naprawdę działają;

* zbudujesz osobisty plan przyciągania i zaczniesz działać!

Gwarancja

Jeśli zarezerwujesz swoje miejsce, opłacisz rezerwację i zjawisz się na spotkaniu z Joe Vitale, a po pierwszej godzinie uznasz, że to jednak nie jest TO, że Prawo Przyciągania nie jest dla Ciebie, że to nie zadziała w Twoim życiu, że Joe Vitale Cię nie przekonał, to będziesz mógł wyjść, a my ODDAMY CI CAŁĄ ZAPŁACONĄ KWOTĘ.

Możemy Ci to zagwarantować, gdyż głęboko wierzymy, że nawet sceptycy, którzy zjawią się na tym seminarium, wyjdą z niego odmienieni i gotowi do zmiany swojego życia.

Do zobaczenia na seminarium, 24 października w Warszawie!

Temat: Sekret, Klucz do sekretu i Prawo Przyciągania
Kto prowadzi: Joe Vitale
Tłumaczenie: polskie
Kiedy: 24 października, od 10 do 18
Gdzie: Warszawa, Hotel Marriott


Obrazek


PROMOCJA
TYLKO we WTOREK i ŚRODĘ (6 i 7 października) na szkolenie będzie obowiązywać znacznie niższa cena promocyjna - zamiast 2270 zł będzie to tylko 1570 zł (co daje Ci oszczędność 700 zł!).

Zobacz więcej
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Szkolenie:
MARKETING BEZPOŚREDNI - CZYLI JAK ZARABIAĆ PIENIĄDZE

Warszawa, 5-6.11.2009 i 26-27.11.2009

Marketing bezpośredni służy zarabianiu pieniędzy, a nie
wygrywaniu festiwali reklamowych!

- Szkolenie prowadzone przez dwóch praktyków, doskonale znających
realia obu "stron": sprzedażowej i agencyjnej.
- Łączy ich nastawienie na efektywną sprzedaż.
- Rozwiązania krok po kroku
- Łatwość wdrożenia poznanej wiedzy bez potrzeby angażowania
wielkich budżetów - od zaraz.
- Praktyczne, sprawdzone w boju informacje i przykłady.
-------------------------
PROGRAM

O co chodzi w marketingu bezpośrednim?
* Co to jest marketing bezpośredni?
* Czym różni się marketing bezpośredni od pośredniego?
* Czym różni się marketing bezpośredni od reklamy?
* Jak działa marketing bezpośredni?
* Do czego możesz wykorzystać marketing bezpośredni?
* Najważniejsze narzędzia marketingu bezpośredniego
* Ogilvy o marketingu bezpośrednim
* Mierzalność

Lojalność Klienta - kwintesencja marketingu bezpośredniego

Jakie są Twoje relacje z Klientami?

Baza danych - jak ją zdobyć i zarządzać

Jak przygotować operację marketingu bezpośredniego

Mailing
* Gdzie mailing sprawdza się dobrze, a gdzie słabo?
* Powody, dla którego warto wysłać korespondencję
* Co jest najważniejsze w mailingu?
* Jak zwiększyć liczbę reakcji?
* Twoja lista mailingowa
* Od czego zacząć?
* Zanim kupimy listę adresów
* Jak przetestować zakupioną listę mailingową?
* Błędy mailingu
* Mailingowe perełki
* Jak nakłonić do otwarcia koperty?
* Akcja mailingowa krok po kroku
* Co powinien zawierać pakiet mailingowy?
* List mailingowy
* Co jest skuteczniejsze od listu?
* Lista kontrolna – sprawdź przed wysłaniem
* Dwadzieścia pomocnych wskazówek
* Katalogi
* Co ludzie lubią w katalogach?
* Testuj!
* Ile to kosztuje?
* Jak zmierzyć wyniki kampanii mailingowej?
* Mailing bezadresowy czyli pocztowa przesyłka pośrednia

Media
* Prasa
* Telesprzedaż
* TV w marketingu bezpośrednim
* Internet
* Sprzedaż bezpośrednia

Opakowanie jako narzędzie marketingu bezpośredniego

Konkurs, promocja konsumencka

Pomysły

Z agencją, czy bez agencji
* Plusy i minusy współpracy z agencją
* Jak wybrać agencję?
* Czy na pewno pracownicy agencji rozumieją Twój biznes?

Najciekawsze przykłady z marketingu bezpośredniego
-----------------------------------

CENA
1600 zł - cena PROMOCYJNA do 26.10.2009
1900 zł - cena standardowa

RABATY - 100,00 zł za każdą kolejną osobę z tej samej firmy. Na
przykład: druga osoba płaci 1500 zł, trzecia 1400 zł itp.

BONUSY dla stałych Klientów (którzy uczestniczyli we
wcześniejszych szkoleniach Adriana Tomaszewskiego lub Sławka
Krynickiego) - książki "Marketing bezpośredni".

Program szkolenia i szczegóły na
SzkoleniaPraktyczne.pl
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Wiedza, która buduje sukces…

Ze wzgledu na niesamowitą skuteczność, popularność NLP na całym świecie nieustannie się zwiększa. Ty też możesz nauczyć się, jak żyć łatwiej, lepiej i przyjemniej.


Nastawienie na teorie i nienamacalne definicje nie uczy, jak robić to, czego się uczysz i efektywnie z tego korzystać w życiu. I gdy chcesz dowiedzieć się jak zarabiać więcej pieniędzy i faktycznie osiągnąć finansowy sukces, jak rozwiązywać problemy życiowe, komunikować z innymi i lepiej sprzedawać, musisz szkolić się sam.
NLP jest najlepszą decyzją i inwestycją, jakiej możesz dokonać, bo jest to inwestycja w najważniejsze -w Ciebie. W to, jak szybko osiągniesz to, co chcesz. W to, jak dobrze się będziesz czuł w jakiejkolwiek sytuacji. W to, jak efektywnie będziesz się komunikował z innymi - w interesach, związkach i relacjach.

Co zyskasz:

•poznasz niezwykle użyteczny model komunikacji, dzięki któremu zaczniesz się skutecznie komunikować się z ludźmi, z którymi dotychczas Ci nie wychodziło, przekazywać swoją wiedzę i docierać do umysłów słuchaczy

•będziesz potrafił/a przekonywać innych ludzi

•nauczysz się motywować siebie i innych ludzi

•nauczysz się podejmowania właściwych decyzji

•poznasz metody wprowadzania zmian na poziomie zachowań, umiejętności, przekonań

•zaplanujesz swoje cele na najbliższe lata metodą, która jest jedną ze skuteczniejszych dostępnych aplikacji na świecie

•staniesz się osobą pewną siebie

•wprowadzisz dobre zmiany w swoim życiu


Ta wiedza i umiejętności przydadzą Ci się w

1. Relacjach z ludźmi

Będziesz potrafił rozmawiać ze swoimi dziećmi i rodzicami w ten sposób, byś zamiast kłótni miał wzajemną współpracę, zaufanie, miłość. Zaczniesz robić tak, by inni obok Ciebie czuli się świetnie.


2. Rozwóju osobistym

Swoje marzenia zamienisz w cele i raz na zawsze skończysz z brakiem wiary w siebie. Zaczniesz planować, jak ma wyglądać Twoje życie. Dowiesz się jak formułować cele i jak organizować przyszłość. Skończysz na zawsze z przeszłością, pozbywając się tego wszystkiego, co jeszcze Cię hamuje i zamienisz ją na źródło niewyczerpalnych zasobów. Odblokujesz wszelkie ograniczenia i ruszysz do przodu z wiedzą i umiejętnościami, jak naprawdę się realizować z nieustającą motywacją.

3. Biznesie

Będziesz mógł/a osiągnąć co tylko chcesz. Bo NLP dla niektórych jest to zestaw technik lingwistycznych i niewerbalnych, mających na celu przekonywanie innych. Dla innych jest to genialny sposób robienia grubych pieniędzy.

Praktyk NLP to szkolenia warsztatowe. W szkoleniu mogą wziąć udział zarówno osoby, które nie posiadają żadnego doświadczenia w zakresie NLP jak i takie, które mają już za sobą takie doświadczenia, a posiadaną wiedzę i umiejętności chcą usystematyzować i utrwalić.

O szkoleniu

•szkolenie ma charakter warsztatowy (ćwiczymy, ćwiczymy, ćwiczymy!),

•liczebność grup nie przekracza 6 osób,

•w trakcie każdego szkolenia, bez dodatkowych opłat możesz wziąć udział w specjalnych dodatkowych zajęciach wieczornych,

•każdy absolwent szkolenia może je powtarzyć jeden raz bez dodatkowych opłat,


Uczestnicy szkolenia otrzymują:

•certyfikat

•komplet materiałów szkoleniowych

•kawa, herbata, soki, słodycze, ciastka, owoce w trakcie przerw kawowych


Harmonogram szkolenia

Każdego dnia zającia od 10:00 – 18:00

W godz. 18.00 - 20.00 bezpłatne, dodatkowe zajęcia w wybrane dni (nie są obowiązkowe)

W każdy dzień przewidziana jest 1,5 godzina przerwa na lunch.


Inwestycja:

2857 zł lub 2315 zł , rabat obowiązuje przy wpłacie do 26 października.
Specjalna dodatkowa promocja 30% dla osób, które uczestniczyły w minimum jednym spotkaniu otwartym lub szkoleniu.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu 1 osoby, komplet materiałów szkoleniowych, kawa, herbata i ciasteczka w czasie przerw kawowych, dyplom ukończenia szkolenia.

Zarezerwuj sobie miejsce już teraz !
Ilość miejsc ograniczona do 6 osób.
Decyduje kolejność wpłat, dane do przelewu:
Iwona Sorbian SZKOLENIA
Ul.Stefana Bryły 2 lok.164
02-685 Warszawa
nr konta: MultiBank PL 36 1140 2017 0000 4502 0920 2245
Każdy absolwent szkolenia otrzymuje prawo do 35% znizki na jedno wybrane szkolenie z coursee.eu

Kto przede wszystkim odniesie korzyści z uczestnictwa w szkoleniu?

Działy sprzedaży, marketingu, public relations, osoby komunikujące się z otoczeniem, samodzielni specjaliści odpowiedzialni za marketing i promocję, osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy, przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy oraz wszyscy zainteresowani tym tematem. Chcesz poznać najskuteczniejsze techniki błyskawicznego budowania pozytywnych i trwałych relacji opartych na wiarygodności i zaufaniu? Chcesz wiedzieć, jak rozpoznawać wartości i potrzeby klientów? Chcesz zobaczyć unikalną i praktyczną prezentację trenerską najnowszych narzędzi budowania relacji, budowania zaufania i wiarygodności? Chcesz się dowiedzieć, jak dzięki pracownikom i menedżerom, skutecznie budującym relacje z klientami i partnerami budować przewagę konkurencyjną i zapewnić sukces przedsiębiorstwa w trudnej sytuacji rynkowej? Poznaj innowacyjne i maksymalnie skuteczne narzędzia, kwintesencję umiejętności miękkich, podczas tego specjalnego szkolenia. Przekonasz się osobiście o skuteczności tych narzędzi i dostrzeżesz szereg korzyści płynących dla Twojej firmy/organizacji ze stosowania tych narzędzi.
Szkolenie poprowadzi: Iwona Sorbian, ekspert budowania relacji,specjalista ds sprzedaży i marketingu, certyfikowany trener NLP z przygotowaniem pedagogicznym.

Termin

Praktyk NLP (Intensywny 6-dniowy): 7 do 12 listopada 2009

Zarezerwuj sobie miejsce już teraz!

Ilość miejsc ograniczona do 6 osób

Możesz też zrobić najlepszą z możliwych inwestycji, czyli zainwestować w siebie, idąc na całość i zdecydować się na pakiet NLP (NLP Practitioner i NLP Master Practitioner) by przejść od razu na jeszcze wyższy poziom Programowania Neuro Lingwistycznego i zrobić ogromny skok jakościowy i ilościowy w swoim rozwoju i umiejętnościach!

Inwestycja - pakiet NLP Practitioner i NLP Master Practitioner

5350 zł lub 4615 zł , rabat obowiązuje przy wpłacie przed rozpoczęciem szkolenia NLP Practitioner.
Specjalna dodatkowa promocja 30% dla osób, które uczestniczyły w minimum jednym spotkaniu otwartym lub szkoleniu.

więcej na:
http://www.coursee.eu/?praktyk-nlp,12
http://www.goldenline.pl/spotkanie/praktyk-nlp2
Michał Faber

Michał Faber ABI/Audytor ODO &
ISO 27001

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Spotkajmy się 18 i 19 listopada 2009 w kameralnym gronie podczas wyjątkowego warsztatu z zakresu e-marketingu i prawa internetu. :)


Obrazek


Dzień 1: skuteczny e-marketing, SEM / SEO, e-PR, Web 2.0
http://biznes.net/tmt.workshop/index/day1

Dzień 2: dane osobowe, kontrola GIODO, ochrona wizerunku
http://biznes.net/tmt.workshop/index/day2

Jeśli cenisz sobie praktyczną wiedzę, merytoryczną dyskusję przeplataną case studies, towarzystwo doświadczonych specjalistów e-marketingu, niezobowiązującą atmosferę włoskiej restauracji z darmowym wifi - zapraszamy do warszawskiego Rubikonu na TMT.Workshop.

Zapraszam:
http://biznes.net/tmt.workshop
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

TELEMARKETING - SZKOLENIA INTERNETOWE

Nareszcie odpocząłem po trzynastodniowym maratonie szkoleniowym z telemarketingu.

Po szkoleniu doszedłem do wniosku, że każda osoba zmaga się z innymi przeszkodami oraz wykorzystuje telefon w innym zakresie do rozwoju swojego biznesu.

Dlatego przygotowałem trzy szkolenia internetowe wsparte indywidualnymi konsultacjami e-mailowymi.

Jeśli chcesz otrzymać szczegółową ofertę szkolenia na interesujący temat, wyślij e-maila na adres: kompasszczescia@gmail.com

dopisując wybrany z poniższych temat oferty szkolenia:

1) Oferta - Umawianie spotkań przez telefon
2) Oferta - Wypalenie i motywacja w telemarketingu
3) Oferta - Pisanie scenariusza rozmowy telefonicznej

Mailem zwrotnym prześlę szczegółową ofertę szkolenia.

W razie pytań proszę dzwonić pod numer 660 913309.
Będę osobiście odpowiadał.

Z poważaniem
Dariusz Skraskowski
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek

Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : lmarzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia. Do rozpoczęcia projektu pozostało jeszcze trochę czasu, więc proponujemy zapytać o możliwość współfinansowania Akademii przez Pracodawcę.

W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

Tematyka poszczególnych bloków Akademii obejmuje m.in.:

1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych
- motywacja zespołu(ustawianie planów i wag dla przedstawicieli)
- cykl życia produktu - dostosowanie działań
- case studies
2) Badania i analizy marketingowe (w branży farmaceutycznej)
- źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- etapy badań marketingowych,
- techniki badań jakościowych i ilościowych
- badania samodzielne a badania zlecone,
- zasoby danych i ich przetwarzanie
- firmy oferujące bazy i ich porównanie
3) Trade marketing farmaceutyczny
- łańcuch dystrybucyjny,
- opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży
- konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
- aspekty prawne
4)- E-marketing farmaceutyczny
- formy e-marketingu,
- e-marketing jako narzędzie wzmacniające tradycyjne narzędzia
marketingowe,
- e-marketing jako narzędzie do budowania relacji z klientami,
- model elektronicznego przedstawiciela,
- e-detailing,
- mocne i słabe strony e-marketingu
5) Zarządzanie finansowe (controlling)
- kontrola finansów dla Product Managera
- realizacja celów
- mechanizmy kontroli
- KPIs
- zwrot z inwestycji – wskaźniki, ROI ,NPV ,inne
6) Współpraca z agencjami mediowymi i PR
- wybór agencji,
- współpraca i kontrola efektów,
- plany mediowe,
- ekspertyza mediowa,
- reklama - media,
- graficzne zasady konstrukcji reklamy,
- zasada AIDA,
- wybór mediów w zależności od grupy docelowej
7)Zarządzanie projektami w organizacjach (PMI®)
- symulacja zarządzania projektem farmaceutycznym (5 etapów)
- zarządzanie integracją projektu,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie HR,
- zarządzanie komunikacją,
- zarządzanie dostawcami.
8) Zarządzanie (PMI®)
- zakresem
- czasem
- kosztami
9) Zarządzanie zespołem i komunikacją
- planowanie zespołu projektowego, struktura i organizacja ,
- kierownik projektu (dobór, umiejętności i cechy),
- typy autorytetów,
- motywacja,
- styl zarządzania a cykl zespołu, otoczenie i kontekst projektu,
- planowanie komunikacji,
- dystrybucja informacji,
- umiejętności, techniki i narzędzia komunikacji,
- organizacja i efektywne prowadzenie spotkań,
- przeglądy projektów - cele, typy, kryteria oceny, raporty
10) Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych (produkty lecznicze)
- reklama do pacjenta,
- reklama do lekarza,
- reklama do farmaceuty,
- odpowiedzialność prawna Product Managera,
- refundacja leków w praktyce,
- tworzenie baz odbiorców / klientów, GIODO
11) Umowy gospodarcze
- praktyka,
- instrumenty prawne,
- wzory umów w pracy PM,
- prawo autorskie,
- zakup konceptu,
- prawo zamówień publicznych (przetargi szpitalne).
12) Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera
- CLM
- e - detailing
- sampling
- e- CME
- planowanie działań
- gromadzenie informacji
- generowanie raportów
- szybkość, elastyczność, jakość pozyskiwanych danych a sprawne zarządzanie produktem
13) Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
- racjonalizacja wydatków marketingowych
- komunikacja niskobudżetowa OTC,
- komunikacja alternatywna z lekarzami,
- strategie pull push,
- wdrażanie strategii marketingowej - praktyczne działania,
- relacje marketing-sprzedaż,
- model współpracy między działami w firmie,
- skutecznie materiały dla przedstawicieli .

Zważywszy że cały projekt to łącznie 120 godzin zajęć, orientacyjna cena to 12 tyś. złotych.Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dogodne raty.

W przypadku zakupu wszystkich (10) modułów (całej Akademii)-cena to 12 tyś. złotych za całą Akademię. W przypadku nabycia niektórych tylko modułów (moduł - to 1 dwudniowy zjazd o określonej tematyce), cena modułów wynosi od 1500 - 2300 złotych / w zależności od tematyki. Bardziej opłacalna jest więc opcja zakupu „całej” Akademii.

Poszczególne moduły i ich ceny:

b]1-MODUŁ - MARZEC 2010 (CENA: 1500 PLN)[/b]

dzień 1 - Launch nowych produktów (Rx, OTC)
dzień 2 - Sztuka prezentacji

2-MODUŁ - KWIECIEŃ 2010 (CENA: 1500 PLN)

dzień 1 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
dzień 2 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu

3-MODUŁ - MAJ 2010 (CENA:1500 PLN)

dzień 1 - Badania i analizy marketingowe jako narzędzie pracy PM
dzień 2 - Plan marketingowy, części składowe

4-MODUŁ - CZERWIEC 2010 (CENA:1800 PLN)

dzień 1 - Budżetowanie- zasady budżetowania
dzień 2 - Współpraca z agencją mediową oraz agencją PR

5-MODUŁ - LIPIEC 2010 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Trade marketing farmaceutyczny
dzień 2 - E-marketing

6-MODUŁ - WRZESIEŃ 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie projektami w organizacjach
dzień 2 - Zarządzanie projektami w organizacjach

7-MODUŁ - PAŹDZIERNIK 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
dzień 2 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami

8-MODUŁ - LISTOPAD 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
dzień 2 - Zarządzanie zespołem i komunikacją

9-MODUŁ - GRUDZIEŃ 2010 (CENA:2000 PLN)

dzień 1 - Praktyczne aspekty tworzenia materiałów reklamowych
dzień 2 - Szkolenie z umów gospodarczych

10-MODUŁ -STYCZEŃ 2011 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
dzień 2 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)

Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie, w nowoczesnej sali z użyciem wszelkich profesjonalnych narzędzi. Niezbędny będzie własny sprzęt w postaci laptopa ze względu na interaktywne warsztaty z Państwa aktywnym udziałem. (Z doświadczenia wiemy, że najbardziej komfortowo i sprawnie pracuje się Państwu na sprzęcie który dobrze znacie).

Oto sylwetki niektórych wykładowców:

Anna Paczek-Skupień
Od ponad 15 lat związana z branżą farmaceutyczną. Jej wiedza teoretyczna jest wypadkową wykształcenia medycznego, marketingowego oraz z zakresu psychologii. Zasad marketingu farmaceutycznego uczyła się w Ecole Superieure de Commerce (Francja) na kierunku Zarządzanie i Marketing Sektora Farmaceutycznego. Posiada przekrojowe doświadczenie zawodowe zdobyte w działach sprzedaży, marketingu leków Rx oraz marketingu OTC. Pracowała dla takich firm jak Novartis, Schering, Polfa Kutno. Przez kilka lat zajmowała się marketingiem strategicznym. Prowadziła również projekty marketingowe o zasięgu międzynarodowym.
W dziedzinie marketingu farmaceutycznego szczególnie specjalizuje się w zarządzaniu markami niskobudżetowymi, w marketingu interaktywnym oraz w marketingu relacyjnym.

Tadeusz Krassowski
Ekonomista; konsultant ds. marketingu; praktyk w zakresie komunikacji marketingowej, zarządzania projektami i procesami; menedżer; wykładowca i trener biznesu; absolwent m.in. British Institute of Marketing; posiada bogate doświadczenie zawodowe w branży farmaceutycznej (Pfizer, Bayer, Jelfa); IT (Mikrograf), i w konsultingu (CET, CEI, BPE Europa, iSolution); doradca w branżach: farmaceutycznej, wydawniczej, reklamowej; brał czynny udział w licznych projektach doskonalących z zakresu organizacji i zarządzania, marketingu, sprzedaży, negocjacji, badań i analiz rynkowych, edukacji i treningu menedżerskiego. Jako dydaktyk współpracuje z Wyższą Szkołą Informatyki Stosowanej i Zarządzania (przy Polskiej Akademii Nauk) oraz z SGH.

Marek Łubiarz
Kierownik projektów z 15 letnim stażem zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach.
Od 2004 roku prowadzi szkolenia z zarządzania projektami. Trener kierowników projektów m.in. w takich firmach jak Softbank SA, P4 Sp. z o.o. (Play), Telekomunikacja Polska SA.
Wykładowca „Akademii PMP®” od 2008 roku akredytowanego przez PMI® programu szkoleniowego przygotowującego do certyfikacji PMP®. Posiadacz certyfikatów PMP®, IPMA oraz PRINCE2.

Krzysztof Bielski
Specjalista zakresu marketingu, lekarz medycyny Posiada 16 letnie doświadczenie w pracy na rynku farmaceutycznym, w tym na wysokich stanowiskach menedżerskich w marketingu i sprzedaży. Posiada duże praktyczne doświadczenie w prowadzeniu działu marketingu i sprzedaży. Zarządzał zespołem ponad 100 pracowników marketingu, sprzedaży, w tym grupą szpitalną. W latach 2007 – 2009 Kierownik Marketingu Rx Genexo Sp. z o.o. (działania strategiczne i operacyjne, zarządzanie budżetem, zarządzanie zespołem ludzkim, organizacja pracy, rekrutacja, szkolenia, itp.) Ściśle współpracował m.in. z firmami: Boehringer Ingelheim, Polfa Kutno, Adamed, Sanofi-Aventis, Novartis, Elli Lilly, Lek-Sandoz, Ranbaxy, Nouhau.

Bogusław Machowski
Kierownik projektów z 15 letnim stażem zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach. Prowadzi szkolenia z zarządzania projektami od 2004 roku. Trener kierowników projektów m.in. w takich firmach, jak: ABG SA, DNV, Elektrobudowa SA, Energetyka Dwory SA, Exatel SA, Philip Morris Polska, Telefonia Dialog, Telekomunikacja Polska SA, UniCredit, Vattenfall Business Services, VECTRA SA, Vesuvius Polska SA.
Od 2005 roku wykładowca „Akademii PMP®”, akredytowanego przez PMI® programu szkoleniowego przygotowującego do certyfikacji PMP®.

Piotr Plewiński
Kierownik projektów z 12 letnim stażem zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach, założyciel i aktualnie Prezes Zarządu PM Experts. Prowadzi szkolenia z zarządzania projektami od 2004 roku. Trener kierowników projektów m.in. w takich firmach, jak: BOT Górnictwo i Energetyka SA, ComArch SA, Elektrobudowa SA, Polomarket SA, Telekomunikacja Polska SA, VECTRA SA.
Od 2005 roku wykładowca „Akademii PMP®”, akredytowanego przez PMI® programu szkoleniowego przygotowującego do certyfikacji PMP®.Od 2007 roku współpracuje jako wykładowca zarządzania projektami z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiadacz Master’s Certificate in Project Management University, certyfikatu PMP®.

Rafał Pelc
Radca Prawny. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalista w zakresie prawa farmaceutycznego oraz w prawie europejskim. W latach 2006-2008 - Kierownik Wydziału Prawnego Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; uczestnik prac nad nowelizacjami ustawy Prawo farmaceutyczne oraz współautor rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo farmaceutyczne a także ustawy o produktach biobójczych. Wykładowca, ekspert i trener podczas szkoleń organizowanych w 2007 i 2008 r. przez Movida Conferences pt. Certyfikowany Regulatory Affairs Manager (CeRAM), cyklu seminariów dotyczących procedur rejestracyjnych, oraz szkoleń wewnętrznych dla pracowników Urzędu Rejestracji z zakresu postępowania administracyjnego i stosowania prawa farmaceutycznego.

Marcin Krzysztof Barycki
Rzecznik patentowy. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalizuje się w zakresie prawa własności przemysłowej, prawa autorskiego, zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie Internetu. Posiada praktykę w zakresie doradztwa prawnego w aspektach prawa własności przemysłowej w Polsce i za granicą (znaki towarowe, wzory przemysłowe, patenty, wzory użytkowe), procesach rejestracji, badaniach zdolności rejestrowej, wprowadzania zmian w rejestracjach, wycenie własności przemysłowej przedsiębiorstw, prowadził również sprawy przetargowe. Członek Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

Tomasz Kiercel
Prawnik. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalista w zakresie prawa ochrony środowiska oraz prawa wspólnotowego. Jego dotychczasowe doświadczenia obejmują m.in. problematykę zezwoleń, dokonywanie przeglądów i analiz struktur związanych z ochroną środowiska w przedsiębiorstwach i dostosowywaniu ich do wymogów prawnych obowiązujących w Unii Europejskiej oraz uczestnictwo w przeprowadzaniu audytów prawno-środowiskowych. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej świadczył usługi prawne na rzecz klientów m.in. z branży chemicznej, energetycznej, hutniczej, paliwowej, papierniczej, cukrowniczej. Jest autorem wielu artykułów prasowych i publikacji branżowych.

Krzysztof Szaniawski
Prawnik. Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy. Specjalizuje się w prawie farmaceutycznym, prawie własności intelektualnej i przemysłowej, a także prawie konkurencji. Znawca i praktyk problematyki wprowadzania do obrotu produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety. Autorytet w dziedzinie reklamy produktów leczniczych, ochrony własności przemysłowej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji w sektorze farmaceutycznym. Posiada doświadczenie w budowaniu i obsłudze prawnej sieci dystrybucyjnych, opracowywaniu umów dotyczących własności intelektualnej oraz umów dotyczących promocji towarów. Współpracownik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Patronat medialny:
Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, cenione na całym świecie, prestiżowe certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PMI® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.

Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania formularza zgłoszeniowego.

Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona: http://oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN

Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam,

Firma HasNET.pl - Systemy Zarządzania dla Biznesu posiada w swojej ofercie, system Zarządzania reklamą AMS, Pozwala on na budowę struktury reklam na witrynach internetowych, zbieranie oraz analizę informacji wejść. Więcej informacji na stronie hasnet.pl w dziale AMS, jest również wersja demo dostępna online.

Pozdrawiam
Przemysław Solarski
http://hasnet.pl - Systemy Zarządzania dla Biznesu
http://blog.hasnet.pl - Dowiedź się więcej co może przynieść wdrożenie systemów zarządzania w Twojej organizacji.
Kontakt:
biuro@hasnet.pl
791-848-550
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Jak wybrać najlepszy dla firmy sposób na większy zysk
i przygotować praktyczny plan wdrożenia pomysłu?


W sobotę 30 stycznia 2010 (godzina 18-22) poprowadzę drugą edycję szkolenia internetowego MAPA ZYSKU. Do drugiej edycji dodaję bonusy warte 150 zł.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdziesz na stronie

http://mapazysku.blogspot.com/2010/01/szkolenie-intern...

Oferta ważna do 28 stycznia 2010

Zapraszam
Dariusz Skraskowski

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam,

Zapraszam do nowo utworzonej grupy traktującej o systemach liczenia klientów dla sieci handlowych, banków, sklepów itp.

Z doświadczenia wiem, że właśnie marketingowców ten temat żywo interesuje :D

http://www.goldenline.pl/grupa/liczniki-klientow/

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dyskusji
Wojtek Graczyk
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 2 marca 2010r. o godzinie 18.00 w Hotelu Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 2 marca do godziny 14.00.

W razie pytań proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77


Pozdrawiam
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

MARKETING BEZPOŚREDNI – CZYLI JAK ZARABIAĆ PIENIĄDZE

Marketing bezpośredni służy zarabianiu pieniędzy, a nie wygrywaniu festiwali reklamowych!

Unikatowe szkolenie z marketingu bezpośredniego prowadzone jednocześnie przez dwóch praktyków, doskonale znających realia obu "stron" - sprzedażowej i agencyjnej. Łączy ich jedno: nastawienie na efektywną sprzedaż. Szkolenie cechuje łatwość wdrożenia poznanej wiedzy bez potrzeby angażowania wielkich budżetów. Rozwiązania krok po kroku, praktyczne sprawdzone w boju informacje i przykłady.

Gwarancja 100% praktycznego podejścia. Prowadzący to praktycy marketingu oraz przedsiębiorcy od lat prowadzacy własne firmy.

----------------------------------------------------

Program

O co chodzi w marketingu bezpośrednim?
• Co to jest marketing bezpośredni?
• Czym marketing bezpośredni różni się od pośredniego?
• Czym marketing bezpośredni różni się od reklamy?
• Cztery najważniejsze elementy działalności marketingowej
• Jak działa marketing bezpośredni?
• Do czego możesz wykorzystać marketing bezpośredni?
• Najważniejsze narzędzia marketingu bezpośredniego
• Ogilvy o marketingu bezpośrednim
• Mierzalność

Lojalność Klienta, czyli istota Marketingu Bezpośredniego
Jakie są Twoje relacje z klientami?
Baza danych - jak ją zdobyć i zarządzać

Jak przygotować operację marketingu bezpośredniego

Mailing
• Gdzie mailing sprawdza się dobrze, a gdzie słabo?
• Co jest najważniejsze?
• Powody, dla którego warto wysłać korespondencję
• Wyniki badań % co do czytania mailingów
• Jak zwiększyć liczbę reakcji?
• Twoja lista mailingowa
• Od czego zacząć
• Zanim kupimy listę adresów
• Jak przetestować zakupioną listę mailingową?
• Błędy
• Mailingowe perełki
• Jak nakłonić do otwarcia koperty?
• Akcja mailingowa krok po kroku
• Co powinien zawierać pakiet mailingowy
• List mailingowy
• Co jest skuteczniejsze od listu?
• Lista kontrolna – sprawdź przed wysłaniem
• Dwadzieścia pomocnych wskazówek
• Katalogi
• Co ludzie lubią w katalogach
• Testuj!
• Ile to kosztuje
• Jak zmierzyć wyniki kampanii mailingowej
• Mailing bezadresowy czyli pocztowa przesyłka pośrednia

Media
Prasa
TV w marketingu bezpośrednim
Internet
Sprzedaż bezpośrednia
Opakowanie jako narzędzie MB
Konkurs, promocja konsumencka
Pomysły
Z agencją, czy bez agencji
Plusy i minusy współpracy z agencją
Jak wybrać agencję?
Czy na pewno pracownicy agencji rozumieją Twój biznes?
Najciekawsze przykłady z marketingu bezpośredniego

----------------------------------------------------
Dla kogo to szkolenie?
• Pracownicy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży.
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć skuteczność działań marketingowych swojej firmy.
• Osoby zainteresowane tematem skutecznego marketingu bezpośredniego.
----------------------------------------------------
Terminy i miejsca
25-26.03, Warszawa, ul. Mazowiecka 6/8 (nad Klubem Tygmont, sale firmy Art&Decor).
22-23.04, Warszawa, ul. Mazowiecka 6/8 (nad Klubem Tygmont, sale firmy Art&Decor)..

Czas trwania: 2 dni.

Cena
Cena: 1600 zł.
Rabat: minus 100,00 zł dla każdej kolejnej osoby z tej samej firmy (np. druga osoba płaci 1500 zł, trzecia 1400 zł itp.).

Więcej informacji, rezerwacja:
http://SzkoleniaPraktyczne.pl

Link do szkolenia:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/marketing_bezposredn...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

NIEZALEŻNY DZIAŁ MARKETINGU – GRAFIKA I DTP

Zamiana na "krzywe", proof, cromalin, wektor, szparowanie - te
zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!


Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne? Weź udział w TYM szkoleniu!

Materiały
Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów ("przed"/"po"), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, księgi identyfikacji wizualnej, błędy i wpadki, szablony briefów (brief dla agencji i brief kreatywny), pomysły, słowniczek...
----------------------------------------------------

Program

WSTĘP
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Z kogo śmieją się w agencjach... i dlaczego z marketingowca?
• Damy radę! Co możemy zrobić sami?

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy, sitodruk): zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia. ĆWICZENIE.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Rozpoznanie - kim jest mój Klient? ĆWICZENIE.

CZĘŚĆ 2 - TECHNIKALIA
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Ludzie z agencji...
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie ośmieszaj się! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki
• Eureka! Nie wszyscy używają Corela
• Narzędzia agencji: programy (Photoshop, Illustrator, Indesign, Corel, Quark) i rodzaje plików (PSD, AI, EPS, CDR, TIFF, JPG, GIF...)
• Korzystanie z banków zdjęć.
• Brief: rodzaje, zawartość, błędy. ĆWICZENIE: "wstecz".
• Jak (nie) utrudniać pracy agencji (i sobie).

CZĘŚĆ 3 - SKŁAD
• Planowanie publikacji: cel, odbiorca, dlaczego ma po to sięgnąć? pożądana reakcja, punkty zetknięcia z odbiorcą. 6 kroków do sukcesu.
• Dobry projekt: makieta, wyróżnienia, akcenty, układ tekstów i tytuły, tabele, kolory.
• Przyjrzyjmy się: ulotka, gazetka, slajdy, raport i oferta.

NA ZAKOŃCZENIE
• Inspiracje, pomysły, podpowiedzi.
----------------------------------------------------
Dla kogo to szkolenie?
• Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu.
• Przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem materiałów reklamowo-promocyjnych.
• Osoby zainteresowane grafiką wykorzystywaną w komunikacji marketingowej oraz zagadnieniami DTP (desktop publishing).
----------------------------------------------------
Terminy i miejsca
24.03 (śr), Warszawa, ul. Mazowiecka 6/8 (nad Klubem Tygmont, sale firmy Art&Decor).

8.04 (cz), Katowice, ul. Stawowa 10 (Sala "Niebieska").
Czas trwania: 1 dzień.
Cena
Cena: 750 zł.
Rabat: minus 50,00 zł dla każdej kolejnej osoby z tej samej firmy (np. druga osoba płaci 700 zł, trzecia 650 zł itp.).

Więcej informacji, rezerwacja:
http://SzkoleniaPraktyczne.pl
Link do szkolenia:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/niezalezny_dzial_mar...Adrian T. edytował(a) ten post dnia 03.03.10 o godzinie 12:16
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

REKLAMA OD KULIS DO EFEKTÓW – PLANOWANIE I KREACJA

Chcesz poznać i przećwiczyć proces tworzenia reklamy? Zdobyć większą samodzielność i zwiększyć efektywność Twoich reklam?

Poznać specyfikę pracy agencji reklamowej? Efektywniej koordynować pracę agencji, z którą współpracujesz? Weź udział w TYM szkoleniu!

----------------------------------------------------

Program

SŁOWO WSTĘPNE
Dlaczego najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie”?
Ludzie - struktura agencji reklamowej
Dobry zespół kreatywny – czyli jaki?

ETAPY KAMPANII REKLAMOWEJ
Pięć decyzji (5M: mission, money, message,media, measurement)
ETAP 1: Gdzie jesteśmy i czego chcemy? Analiza sytuacji, określenie celów
ETAP 2: Do kogo mówimy – analiza grupy docelowej
ETAP 3: Strategia kreatywna
ETAP 4: Media plan i zakup mediów
ETAP 5: Realizacja kampanii
ETAP 6: Efekty – sprawdzenie i analiza osiągniętych celów

NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie, strategia reklamy
Brief klienta: co powinien zawierać? Najczęstsze błędy
Brief kreatywny: co powinien zawierać?
Strategia komunikacji
Wybór mediów – zalety i wady poszczególnych rozwiązań
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje?
Rozpoznanie: czy znasz konsumenta, czy znasz produkt?

... DOPIERO PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Big idea - jak rodzą się pomysły: sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Proces twórczy w skrócie
Skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, moodboard, ulica...
Jak bronić swoich pomysłów?
Posłuchaj konsumenta – czym są i gdzie szukać insightów konsumenckich
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
Copywriting – przede wszystkim myślenie
Fotografia, ilustracja
Typografia
Kompozycja całości

TREŚĆ I FORMA
Reklama telewizyjna – obraz i dźwięk
Reklama prasowa – zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
Reklama radiowa – potęga dźwięku
Reklama zewnętrzna – na pierwszy rzut oka...
Direct mail
Media niestandardowe

----------------------------------------------------
Dla kogo to szkolenie?
• Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
• Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.
----------------------------------------------------
Terminy i miejsca
26-27.04 (pn-wt), Warszawa, ul. Mazowiecka 6/8 (nad Klubem Tygmont, sale firmy Art&Decor).
Czas trwania: 2 dni.
Cena
Cena: 1190 zł.
Rabat: minus 100,00 zł dla każdej kolejnej osoby z tej samej firmy. (np. druga osoba płaci 1090 zł, trzecia 990 zł itp.).

Więcej informacji, rezerwacja:
http://SzkoleniaPraktyczne.pl
Link do szkolenia:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/reklama_od_kulis_do_...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Kancelaria Radcy Prawnego Adam Piesiewicz

http://piesiewicz.eu

usługi prawne dla osób fizycznych

W ostatnich latach zdobyliśmy poważny zasób doświadczeń związanych ze stosowaniem prawa rodzinnego, w szczególności spraw związanych z opieką nad małoletnimi, przysposobieniami, separacjami i rozwodami, kuratelą i opieką, zabezpieczeniem praw osobowych i majątkowych.

Od samego początku zajmujemy się sprawami odzyskiwania nieruchomości znacjonalizowanych w okresie powojennym na podstawie dekretów władz komunistycznych.

obsługa prawna spółek

Świadczymy obsługę prawną firmom średnim i małym, dostarczając im szeroki zakres usług we wszystkich fazach istnienia podmiotu gospodarczego, od rozpoczęcia działalności na terenie Polski - do jej ewentualnego zamknięcia. Wspieramy spółki w transakcjach handlowych dotyczacych sprzedaży przedsiebiorstw, ich wyodrebnionych zespołów skladników majątkowych i niemajątkowych, nieruchomości, maszyn i urządzeń.

Reprezentujemy klienta w postępowaniach o zaspokojenie wierzytelności handlowych, przygotowujemy raporty dotyczące kondycji finansowej potencjalnych kontrahentów. Swiadczymy bieżące doradztwo w zakresie prawa pracy, obsługę stosunków pracy pracowników i kadry zarządzającej, monitorowanie funkcjonowania wewnętrznych norm systemu pracy i weryfikowanie ich przydatności dla zarządzania przedsiębiorstwem.

Nasze usługi mogą mieć charakter stały przez co zmierzają do zapewnienia klientowi bezzwłocznej odpowiedzi na kazdy problem natury prawnej, który może powstać w związku z codziennym funkcjonowaniem przedsiębiorstwa a mieszczący się w ustalonym zakresie obsługi.

Dzięki firmom stale współpracującym z Kancelarią jesteśmy w stanie zaproponować interesujące oferty inwestycyjne w sektorze budownictwa, przemysłu spożywczego, usług oraz promocji turystyki na terenie Polski i Włoch.

Wszystkie usługi i konsultacje swiadczone są w języku angielskim i włoskim.
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Nowe edycje programu Professional Diploma in Marketing od morza aż po Tatry

Inauguracje nowych grup szkoleniowych prestiżowego programu Professional Diploma in Marketing:

9 kwietnia - Trójmiasto
23 kwietnia – Warszawa
21 maja – Wrocław
17 września – Kraków


Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę http://questus.pl lub proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
QUESTUS
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 673 20 77
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zapraszam do relacji z Salonu Marketingu i Reklamy
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

oraz materiału wideo
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Zainteresowanych uczestnictwem, współpracą, itp., proszę o maila na
redakcja@biznesnafali.pl

Pozdrawiam,
Jarek Waśkiewicz
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zapraszamy na II MODUŁ AKADEMII PRODUCT MANAGERA


Obrazek


CENA: 1500 PLN
Lokalizacja: Warszawa, ul. Prosta 69
Prowadzący: Anna Paczek - Skupień

Poruszane zagadnienia - PLAN ZAJĘĆ:

SOBOTA 10.04.2010r.- Zajęcia 10.00-17.00

10.00 - 11.30 – Skutki kryzysu w branży farmaceutycznej w oparciu o dane rynkowe.
Czynniki wpływające na sytuacje kryzysowe w branży farmaceutycznej.
Wewnętrzne i zewnętrzne skutki sytuacji kryzysowych.
Samospełniająca się przepowiednia jako mechanizm utrwalający kryzys i wzmacniający jego skutki.

11.30 - 11.45 - kawa

11.45 - 13.15 – Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.

13.15 - 13.45 - obiad

13.45 - 15.15 - Budżet promocyjny – jak skonstruować budżet aby skutecznie zrealizować wybraną strategia i osiągnąć założony cel. Metody konstruowania budżetów marketingowych.

15.15 - 15.30 - kawa

15.30 - 17.00 - Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.

NIEDZIELA 11.04.2010r.- Zajęcia: 9.00 - 16.00

9.00 - 10.30 – Reklama produktów OTC – niskobudżetowe strategie komunikacyjne produktów OTC na wybranych przykładach.

10.30 - 10.45 - kawa

10.45 - 13.00 – Jak zoptymalizować komunikacje ze środowiskiem medycznym: nowe trendy w reklamie leków Rx. Analiza wybranych materiałów promocyjnych skierowanych do lekarzy i farmaceutów.

13.00 - 13.30 - obiad

13.30 - 14.30 – Jak wykorzystać wewnętrzne zasoby firmy do skutecznego zarządzania marką czyli model efektywnej współpracy wewnątrz firmy. Relacje marketing – sprzedaż.

14.30 - 14.45 - kawa

14.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne

Więcej informacji: http://www.oinpharma.pl

ZAPRASZAMY

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do