Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc - Gdynia 2012.

Silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. Twoich pieniędzy!

Rozpoznawalna marka miejsca przyciąga turystów, inwestorów oraz utalentowanych mieszkańców... dzieki nim zarabiają, fryzjer, hotelarz, taksówkarz, artysta, producent regionalnych pamiątek, restaurator, właściciel sklepu i wielkiej fabryki... WSZYSCY!
Efekty skutecznych działań marketingowych zmierzających do wykreowania pozytywnej marki regionu dotyczą nasz WSZYSTKICH!

Budowanie marki miejsca nie może ograniczać się tylko do promocji. Dlatego Brief for Poland - już od wielu lat - propaguje Trójkąt Efektywności Briefu, najskuteczniejszy sposób zarządzania miejscem. Tylko ścisła współpraca administratora miejsca z uczelniami i konsultantami lokalnymi oraz lokalnym biznesem zapewnia najbardziej efektywne rezultaty w tworzeniu pozytywnego wizerunku miejsca.

Pozytywny wizerunek i stabilna marka miejsca zamieniają się w wymierne korzyści finansowe jego mieszkańców.

Marketing Miejsc - w tym Promocja - to zespół narzędzi, instrumentów i technik powszechnie już rozumianych i wykorzystywanych w biznesie. Specyfika produktu, jakim jest miejsce, wymaga rozumnej modyfikacji tych narzędzi, instrumentów i technik by w pełni zastosować je do zarządzania i budowania świadomości marki nie tylko w Polsce.

Marketing Miejsc to nie jest "kwiatek do kożucha" jak mylnie myślą "specjaliści" od promocji miejsc, to kompleksowe podejście do kierowania wsią, gminą, miastem, powiatem, województwem i całym krajem.

W Gdyni, w maju, przez dwa dni, w międzynarodowym towarzystwie, oglądając, oceniając, dyskutując, spierając sie, integrując i bawiąc się - spotykamy się wszyscy... urzędnicy i politycy, naukowcy i eksperci, biznesmeni i marketerzy, dziennikarze i .... wszyscy, którzy rozumieją, że silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. naszych pieniędzy!
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

za ile?
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

dokładnie jakie są koszty?

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

konkrety, konkrety, Gdynia jest duża :D co jest w planie i za ile?
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

Szczegóły już za chwilę.

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

21 – 22 maja Brief for Poland zaprasza do Gdyni, gdzie razem z Urzędem Miasta organizuje Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc!

Misja Festiwalu
Działanie na rzecz budowania i rozwoju marek miejsc poprzez rozpowszechnianie idei Trójkąta Efektywności Briefu - czyli współpracy administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem, przy wsparciu ekspertów marketingu.

Welcome Festival to międzynarodowe spotkanie osób zajmujących się budowaniem marek miejsc – będziemy gościć przedstawicieli administracji publicznej, biznesu, uczelni oraz ekspertów z dziedziny marketingu.

Gośćmi specjalnymi festiwalu będą włodarze największych polskich miast i regionów, merowie i burmistrzowie z Europy.

Cele
• Zmiana podejścia do brandingu terytorialnego z promocyjnego na marketingowy
• Wskazanie korzyści ze współpracy administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem, przy wsparciu ekspertów marketingu
• Prezentacja najnowszych trendów, wymiana doświadczeń oraz integracja całego środowiska

Osiągnięcie celów poprzez:
Emocje – konkurs nagradzający dokonania w budowaniu marek miejsc
Gwiazdy – merowie i burmistrzowie z europejskich miast
Profesjonalizm – polscy i światowi eksperci marketingu miejsc
Wiedza – case studies, warsztaty, prelekcje, dyskusje
Trendy - tematyczne przeglądy filmowe i wystawy
Inspiracje – prezentacje miast, regionów oraz produktów promujących miejsca
Networking – wymiana doświadczeń i nawiązywanie relacji

W dwudniowym programie festiwalu zaplanowaliśmy m.in.:
* Warsztaty oraz prezentacje case studies, prowadzone przez zaproszonych
ekspertów m.in. z Chicago, Barcelony, Lille, Trentino, Słowacji, Egiptu, Tunezji…
* 2 panele dyskusyjne – m.in. debata włodarzy polskich miast i regionów

Dodatkową atrakcją będą tematyczne przeglądy filmów promocyjnych z całego świata oraz wystawy.

Punktem kulminacyjnym festiwalu będzie gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki konkursu towarzyszącego festiwalowi, po której odbędzie się bankiet.

Patronat medialny nad Welcome Festival objęło TVP Info.

Cena wejściówki na Welcome Festival to 350 zł + VAT

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

Najważniejszym punktem festiwalu będzie ogólnopolski konkurs Welcome 2012, którego pierwsza edycja rusza już w marcu.

Konkurs Welcome 2012 ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc – prowadzonych zarówno przez samorządy, jak i lokalny biznes czy uczelnie.

Co nagradzamy?
Poszukiwane są projekty, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją – samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Konkurs nagradza wszelkie rodzaje działalności na rzecz budowania marek miejsc. Zgłaszać można każdą formę, dzięki której zyskał wizerunek miejsca – w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców.

Kogo szukamy?
O nominacje w konkursie mogą ubiegać się podmioty administracji publicznej, uczelnie, ale również usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca. Dla nich została przygotowana kategoria „Miejsce”.

W kategorii „Biznes” natomiast o nagrodę powalczyć mogą firmy oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, które przyczyniły się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jury konkursu, w którym zasiądą zarówno międzynarodowi eksperci, jak i przedstawiciele europejskich miast oraz najlepsi specjaliści z dziedziny komunikacji marketingowej, przyzna dodatkowo wśród nadesłanych zgłoszeń nagrody specjalne w 4 kategoriach: PPP, Uczelnia, CSR, Agencja komunikacji marketingowej.

Jak oceniamy?
Najważniejsze kryteria, które Jury będzie brało pod uwagę to przede wszystkim stopień zaangażowania w projekt administracji publicznej, uczelni, doradców marketingowych i biznesu, ale również przyjęta strategia, oryginalność i innowacyjność pomysłu, stopień realizacji celu mierzony poprzez porównanie celów postawionych przed rozpoczęciem działania z wynikami uzyskanymi po jego realizacji oraz efekty zrealizowanych działań.

Kiedy się spotykamy?
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do 30 kwietnia 2012 r.

Uroczysta gala konkursu Welcome 2012, podczas której zostaną nagrodzeni zwycięzcy, odbędzie się 22 maja 2012 r. w hotelu Nadmorskim w Gdyni, jako punkt kulminacyjny odbywającego się w dniach 21 – 22 maja Welcome Festival.

Koszt zgłoszenia w konkursie to 450 zł + VAT.
W ramach tej ceny przysługuje jedna wejściówka na festiwal.

Każde kolejne zgłoszenie tego samego podmiotu kosztuje 200 zł + VAT.

Szczegóły dotyczące zgłaszania już wkrótce na specjalnej stronie www.

Zapraszamy!Aleksandra K. edytował(a) ten post dnia 29.02.12 o godzinie 13:04
Agnieszka S.

Agnieszka S. Uniwersytet
Szczeciński

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

to czekamy na tę stronę:)
Magdalena Wróbel

Magdalena Wróbel Szukam pracy jako
dziennikarka,
licencjat
socjologii, mag...

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

Witam,

Jaki jest adres strony z szczegółowymi informacjami o imprezie oraz konkursie?
Dagmara Katuszewska

Dagmara Katuszewska koordynator ds.
działań
promocyjnych, Brief

Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...

Adres strony WELCOME FESTIVAL to: http://welcomefestival.pl/



Wyślij zaproszenie do