Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Lato to dobra pora na promocję miejsc.

W Brief fot Poland chcemy sprawdzić jak w porze szczytu turystycznego promują się regiony. Które miasto, gmina czy województwo - Waszym zdaniem - jest gwiazda w tym sezonie.

Poświęć pare minut na wypełnienie ankiety:

http://tinyurl.com/2un9vc7

Wasze najciekawsze wypowiedzi opublikujemy na łamach Brief for Poland, comiesięcznego dodatku do magazynu Brief.
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Lato to dobra pora na promocję miejsc.

Pora roku nie ma wpływu na efektywnośc działań promocyjnych miejsc.Może w jakichś wąskich aspektach wizerunku turystycznego / tworzenie unikalnych atrakcji turystycznych /, ale i to mocno watpliwe.
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Lato to dobra pora na promocję miejsc.

no dobrze, Panie Janku, to już znamy Pana opinie. Co prawda w prawie kazdej dziedzinie życia jest cos takiego jak SEZONOWOŚĆ... :) A co z pytaniem, które zadałem?
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Lato to dobra pora na promocję miejsc.

odpowiem choć nie usatysfakcjonuję Pana. Sezonowość usług, sezonowe obniżki, oferta sezonowa tak, ale skomplikowana dość promocja terytorialna nie poddaje
się sezonowości aż w takim stopniu.Inaczej, sezonowość dla marketingowego wizerunku miejsca to subtelne ale nie decydujący o charakterze promocji
wyznacznik.Sądzę ,ze różni nas rozumienie celu marketingu miejsc.
A co do pytań. Jak prównać i ocenić które miasta najlepiej / podkreślam to słowo / promują swoje wakacyjne wydarzenia? Gdzie promują? Jakie wydarzenia
/ bo czysto komercyjne promują zwykle lepiej bo głośniej /jakiej skali wydarzenia itp. Na tak postawione pytanie moim zdaniem nie można udzielić obiektywnej odpowiedzi. Inne pytanie: co gwarantuje sukces frekwencyjny? A co to takiego ten sukces frekwencyjny? Do czego to odnosić? I wreszcie czy sukces frekwencyjny przekłada się na promocję miejsca? Sukces frekwencyjny jednego wydarzenia na lotnisku w Bemowie? Podaję ten przykład bo ktoś mi wyjaśniał jak władze tej dzielnicy pojmuja kwestie jej prmocji / wywalimy baner i cała Polska o nas wie / Przepraszam ża dłuższy wywód ale temat przez Pana poruszony nie da się jednym zdaniem skwitować. Pozdrawiam
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Lato to dobra pora na promocję miejsc.

Dziekuje, lubie czytać, wiec nie ma problemu :)

Następna dyskusja:

Raport o stanie marketingu ...




Wyślij zaproszenie do