Wojciech Kawecki

Wojciech Kawecki Frontend Engineer

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Witam Was serdecznie,

mam do zrobienia projekt jako pracę zaliczeniową, który ma polegać na analizie sposobów komunikacji na linii User <-> Support różnorakich serwisów www w Polsce. Zdecydowałem się przeprowadzić te badania na usługach typu LiveChat. Żeby projekt wypadł wiarygodnie konieczne jest porównanie ofert różnych dostawców tego typu rozwiązań w Polsce. I tu pojawia się mój problem, ponieważ narazie dokopałem się tylko do http://www.livechatinc.com/pl/

Pytanie do Was: czy znacie firmy, które proponują swoim klientom rozwiązanie typu LiveChat na polskim rynku?

Pozdrawiam :)
Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Poszukaj case study mBank z usługą Live Chat...

pozdrawiam

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

http://craftysyntax.com - darmowy opensourcowy system livehelp - nie jest skierowany stricte do polaków ale globalnie do wszystkich :)Marcin N. edytował(a) ten post dnia 05.05.10 o godzinie 10:50
Błażej Matuszewski

Błażej Matuszewski Lead Software
Development Engineer
/ .NET, Xamarin

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Jedną z usług tego tupu jest też rozwiązanie dostępne na naszym rynku http://webhotline.pl/

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Panie Wojciechu,

Jestem przedstawicielem firmy LiveChat Software S.A.

Na polskim rynku jesteśmy jedyną liczącą się firmą rozwijającą tego typu kanał komunikacji pomiędzy przedstawicielami firmy a klientami odwiedzającymi ich strony www.

Jeżeli wciąż potrzebuje Pan informacji na ten temat proszę o kontakt. Posiadam wiele ciekawych materiałów dotyczących zalet używania tego narzędzia, zarówno od klientów polskich jak i zagranicznych.

Pozdrawiam
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Ernest Trochimczuk:
Na polskim rynku jesteśmy jedyną liczącą się firmą rozwijającą tego typu kanał komunikacji pomiędzy przedstawicielami firmy a klientami odwiedzającymi ich strony www.
jedyną liczącą się firmą....
skromnie, bez egocentryzmu, uczciwa konkurencja :)

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Bartosz Szczęśniak:
Ernest Trochimczuk:
Na polskim rynku jesteśmy jedyną liczącą się firmą rozwijającą tego typu kanał komunikacji pomiędzy przedstawicielami firmy a klientami odwiedzającymi ich strony www.
jedyną liczącą się firmą....
skromnie, bez egocentryzmu, uczciwa konkurencja :)
Cóż - taka jest prawda.. Chyba, że jakiś konkurent uciekł mojej uwadze..
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Ernest Trochimczuk:
Cóż - taka jest prawda.. Chyba, że jakiś konkurent uciekł mojej uwadze..
stary, oceniasz samego siebie?
przejmujesz cechy Stefcia Jobsa? :)

webhotline.pl chyba nie straszy ofertą

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Bartosz Szczęśniak:
Ernest Trochimczuk:
Cóż - taka jest prawda.. Chyba, że jakiś konkurent uciekł mojej uwadze..
stary, oceniasz samego siebie?
przejmujesz cechy Stefcia Jobsa? :)

webhotline.pl chyba nie straszy ofertą

1) Oceniam naszą konkurencję na Polskim rynku - nie samego siebie
2) Nie znam "Stefcia Jobsa" więc nie mogę się odnieśc do jego cech
3) webhotline.pl nie jest w stanie z nami konkurować, gdyż brakuje im podstawowych funkcji, które są standardem na rynku. Ich oferta się ma do naszej jak oferta Daewoo do Mercedesa...

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

swoją wypowiedzią zniechęciłeś mnie maksymalnie do siebie i produktu których tak nachalnie zachwalasz bez podania jakiegokolwiek atutu dającego tak ogromną przewagę na polskim rynku. pozdrawiam i pokory życzęMarcin N. edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 15:59

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Marcin N.:
swoją wypowiedzią zniechęciłeś mnie maksymalnie do siebie i produktu których tak nachalnie zachwalasz bez podania jakiegokolwiek atutu dającego tak ogromną przewagę na polskim rynku. pozdrawiam i pokory życzęMarcin N. edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 15:59

Nie chciałem wchodzić w dłuższe rozmowy na ten temat, ale skoro już ktoś o to zapytał, to oto kilka wybranych atutów naszego system w porownaniu do wczśniej tu prezentowanych:

-ankieta przed i po czacie
-możliwość integracji z systemami CRM (MS Dynamics, SugarCRM, Salesforce, ZohoCRM)
-Integracja z LDAP
-Zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami
-Statystyki efektywności
-możliwości pełnej modyfikacji graficznej

Lista jest o wiele dłuższa - o sprawach typu stabilność systemu nawet nie wspominam.

Podtrzymuje swoje zdanie, że w Polsce nie mamy liczącej się konkurencji!

BTW nie zachwalam produktu, tym bardziej nachalnie - jedynie przedstawiłem swoja opinie na temat webhotline.pl.
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Ernest Trochimczuk:
w tym całym swoim zachwycie nad jednym i jedynym słusznym produkcie nie zauważyłeś, że funkcjonalności wymienione poniżej to EXTRASY, za które nie każdy chce płacić
-ankieta przed i po czacie
-możliwość integracji z systemami CRM (MS Dynamics, SugarCRM, Salesforce, ZohoCRM)
-Integracja z LDAP
-Zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami
-Statystyki efektywności
-możliwości pełnej modyfikacji graficznej
prosty chłopina, który ma sklep internetowy szuka czatu a nie pierdół z ankietami (mnie ankiety wkur** na maxa) integracjami i wodotryskami efektywności

porównywałeś swój produkt do mercedesa a webhotline do daewoo
sprawdź proszę statystyki sprzedaży tych aut w polsce przez ostatnie 10 lat :)

Lista jest o wiele dłuższa - o sprawach typu stabilność systemu nawet nie wspominam.
że niby webhotline niestabilne?
Podtrzymuje swoje zdanie, że w Polsce nie mamy liczącej się konkurencji!
masz klapki na oczach - nie wszyscy szukają produktów z milionem mniej lub bardziej zbędnych funkcji
BTW nie zachwalam produktu, tym bardziej nachalnie - jedynie przedstawiłem swoja opinie na temat webhotline.pl.
nie zachwalasz produktu, jedynie dyskredytujesz mniejszą konkurencję, w myśl zasady - nie ma klimy, nie pojedzie :D

stary, zacznij myśleć szerzej :D

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Słusznie zauważyłeś, że małe sklepy internetowe wybiorą produkt tańszy i nie każdy potrzebuje tyle funkcji. Jednak największa część rynku tego typu oprogramowania, pod względem wartości, należy do dużych instytucji, które potrzebują takie EXTRASY. W związku z tym, wspomniana tu konkurencja nie jest w stanie nam zagrozić w tym obszarze. My natomiast, jesteśmy w stanie z nimi konkurować o ich grupę docelową - mały ecommerce. Mając na to na uwadze wciąż twierdzę, że nie mamy znaczącej konkurencji na naszym rynku...
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Ernest Trochimczuk:
Mając na to na uwadze wciąż twierdzę, że nie mamy znaczącej konkurencji na naszym rynku...
mając to, mając tamto...
Ernest, nie kumasz chyba znaczenia słowa "segmentacja"
w segmencie wypas livechatów z wodotryskami faktycznie młode wilki jeszcze ssą mleko matek, ale w sekmencie standardowych rozwiązań dla msp wasz produkt przegrywa ceną
nie każdy potrzebuje merola, sprawdz proszę statystyki sprzedaży meroli i daewoo :DBartosz Szczęśniak edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 23:26

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

znalazłem jeszcze coś takiego http://www.zopim.com/

konto usunięte

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Panie Erneście,

a czy http://KliknijPoMoc.pl jest wystarczającą dla Pana konkurencją?
Jeniffer Maben

Jeniffer Maben Software programming
in PHP, Purl, Ruby

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

http://www.live2support.com jest wspieranie klientów w dowolnym języku.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.08.13 o godzinie 12:05
Marek Broda

Marek Broda Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Ja polecam Live Chat od InteliWise (http://www.inteliwise.com/pl/live-chat/wprowadzenie.html). Dodatkowo jest zintegrowany z polskim systemem Marketing Automation.
Sam Jackson

Sam Jackson Customer Support,
Live2Support Inc

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Live2Support provides live chat service on your website so that you can watch visitors on your website in a real time and chat with them. Even you can view there geographic location, IP address and many information about your visitors. It really helps to increase sales and provide best customer service and it is easy to use and there is no need of technical expertise.

Live2Support is compatible with Windows, MAC OS, iPhone and Android devices. Third party integration is also available.

http://www.live2support.com/integrations/live-chat.php
Andrzej Wroniecki

Andrzej Wroniecki Aż wykreowani.pl

Temat: Oferty typu LiveChat na polskim rynku

Ernest T.:
Panie Wojciechu,

Jestem przedstawicielem firmy LiveChat Software S.A.

Na polskim rynku jesteśmy jedyną liczącą się firmą rozwijającą tego typu kanał komunikacji pomiędzy przedstawicielami firmy a klientami odwiedzającymi ich strony www.

Jeżeli wciąż potrzebuje Pan informacji na ten temat proszę o kontakt. Posiadam wiele ciekawych materiałów dotyczących zalet używania tego narzędzia, zarówno od klientów polskich jak i zagranicznych.

Pozdrawiam

Haha, co racja to racja :)

A czy zniechęcił wypowiedzią - kłamstwa nie powiedział.

Pozdrawiam,
Andrzej
http://wykreowani.pl



Wyślij zaproszenie do