Piotr Piasecki The sky is the limit
Temat: Rewolucja w sprzedaży. Konsument vs. Partnering. I Tourne...
Serdecznie zapraszam wszystkich na seminarium dotycząceprzyszłości sprzedaży. Oto oferta, a w razie pytań proszę
dzwonić na (071)344-28-08, albo wysłać maila
info@km-consulting.pl
http://km-consulting.pl
Większość
programów szkoleniowych dla handlowców opiera się na metodologii
AIDA, opisanej po raz pierwszy przez E.K. Stronga w 1925 roku. Czy
sprzedaż w XXI wieku może polegać na stosowaniu narzędzi z 1925
roku i być efektywna? Czas na rewolucję! Nie będziemy
przedstawiać magicznych sztuczek i trików stosowanych w sprzedaży
- zaprezentujemy nowe oblicze relacji z klientem. Nie proponujemy
nowych metod, lecz NOWą FILOZOFIĘ zarządzania sprzedażą.
Powiemy jak dokonać rewolucji w Twoim dziale sprzedaży i
rozkochać w sobie każdego klienta.
Adresaci seminariów
Każda osoba zainteresowana tematyką szkolenia, a w szczególności
handlowcy, doradcy biznesowi oraz osoby zarządzające działami
sprzedaży.
Tematyka seminariów
Konsumenci
są z Marsa, Klienci z Wenus, czyli dlaczego konieczna jest zmiana
podejścia do zarządzania sprzedażą.
AIDA w
języku współczesnym. Wolisz być staromodny, czy nowoczesny,
czyli jak zamienić metody z 1925 roku na metody z roku 2025.
Jeśli
przegrywasz bitwy, czas na Rewolucję. Jak sprzedawać, nie
handlując.
Sprzedaż
- metoda czy filozofia?
Rozkochaj
w sobie klienta!
Narzędzia
Seminarium warsztatowe, na którym wymażemy z pamięci historię,
przeanalizujemy teraźniejszość i teleportujemy się w
przyszłość. Będziemy opowiadać, ćwiczyć, dyskutować,
kłócić się i śmiać.
Materiały szkoleniowe
Każdy z uczestników otrzymuje materiały szkoleniowe, zawierające
najważniejsze informacje przekazane na szkoleniu
Trenerzy
Autor metodologii KM w relacjach biznesowych. Z wykształcenia
ekonomista, z powołania pasjonat życia. Wieloletni trener i
menadżer. Wieloletni praktyk w zakresie sprzedaży, a od zawsze
klient buntujący się przeciwko byciu konsumentem. Fascynat
metodologii pomiaru jakości oraz zastosowania metod ilościowych w
biznesie, a także praktyk KM.
Certyfikaty
Certyfikat potwierdzający udział w seminarium.
Termin i miejsce
28 stycznia 2008 Wrocław
30 stycznia 2008 Poznań
31 stycznia 2008 Warszawa
01 lutego 2008 Łódź
04 lutego 2008 Kraków
05 lutego 2008 Katowice
06 lutego 2008 Opole
26 lutego 2008 Szczecin
27 lutego 2008 Gorzów Wielkopolski
28 lutego 2008 Zielona Góra
03 marca 2008 Kielce
04 marca 2008 Radom
05 marca 2008 Lublin
06 marca 2008 Rzeszów
10 marca 2008 Toruń
11 marca 2008 Bydgoszcz
12 marca 2008 Olsztyn
13 marca 2008 Gdańsk
Koszt uczestnictwa w szkoleniu
399 PLN od osoby.