Anna
C.
Doradca Zawodowy,
Trener umiejętności
społecznych
Pro-Pub...
Temat: Szkolenia
Szkolenie TRUDNY KLIENTPraca z ludźmi wymaga odpowiedzialności za siebie i wizerunek firmy. Każde nieprawidłowe zachowanie czy odpowiedź wobec Klienta, może kosztować firmę utratę pieniędzy, ale i procent potencjalnych Klientów - zgodnie z zasadą marketingu szeptanego. Zajęcia przedstawiają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach stworzonych przez niezadowolonych Klientów.
1. Zasady obsługi Klienta.
2. Opis Trudnego Klienta:
• Przyczyny niezadowolenia Klienta niezależnie od usług,
• Odnajdywanie prawdziwego problemu Klienta firmy,
3. Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne:
• Prawidłowe prowadzenie rozmowy z Klientem zdenerwowanym, niezadowolonym,
• Znaczenie emocji w komunikacji,
• Opanowanie i wyciszanie emocji,
• Wywoływanie pozytywnych odczuć Klienta,
Anna Czajowska – Doradca Personalny Manager ZZL, Socjolog.
Właściciel Firmy Doradczo – Szkoleniowej QUERCUS. Współpracuje z przedsiębiorcami mikro i pracownikami małych i średnich firm budując strategię zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o analizy społeczne i osobowościowe. Współpracuje m.in. z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości, Polskim Centrum Mediacji. Prowadzi szkolenia rozwoju umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych, społecznych i rozwoju osobistego oraz indywidualne spotkania doradztwa personalnego.
TERMIN: 06-07 Wrzesień 2008 / od 10- 17
CZAS SZKOLENIA: 10 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 650 PLN (usługa zwolniona z VAT)
MIEJSCE: Warszawa