konto usunięte

Temat: Przełomowe wyniki badań. Firmy nie powinny inwestować w...

"W razie konieczności dostarczenia tlenu prosimy o założenie masek a następnie wrzucanie ćwierćdolarówki co pięć minut” - takimi żartami załogi Southwest Airlines zarabiają dla firmy dodatkowe 140 mln dol. rocznie. Klienci zapamiętują usługi jako wybitne dzięki miłym, ale intensywnym doświadczeniom.

Przełomowe wyniki badań. Firmy nie powinny inwestować w niezadowolonych klientów.

Jak opisują Chip Heath i Dan Heath, autorzy „The Power of Moments: Why Certain Experiences Have Extraordinary Impact” („Potęga chwil. Dlaczego niektóre doświadczenia mają olbrzymi wpływ na nas”), firma badawcza „Forester” przygotowuje co roku ankietę wśród ponad 120 tys. klientów. W badaniu z 2016 r. poproszono klientów, by ocenili swoje doświadczenia w kontaktach z firmami z branż takich jak bankowość, hotele, motoryzacja, komputery itp. 1 oznaczało bardzo złe wrażenia, a 7 bardzo dobre.
(...)

http://forsal.pl/biznes/aktualnosci/artykuly/1100160,p...