Agata Janiszewska

Agata Janiszewska prawnik,
dydaktyk/szkoleniowi
ec

Temat: szkolenia

Prowadzę szkolenia z różnych gałęzi prawa:


Prawo pracy- najnowsze regulacje
Wspólnotowe prawo gospodarcze - firma w UE
Fundusze unijne-wnioski aplikacyjne, wdrażanie
Zakładanie i prowadzenie działalnosci gosp (przepisy prawne)
KPA w praktyce
Prawo konstytucyjne, międzynarodowe, UE, samorzadowe dla urzędników państwowych


Pracuję również jako trener tzn mozna rozliczyć się ze mna jako trenerem zatrudnionym na umowę cyw-pr jak również rozliczyć się mozna ze mna jako firmą (wystawiam rachunek).

Szkolenia jakie organizuję są szkoleniami zamkniętymi jak i otwartymi. Daty ustalam indywidualnie do potrzeb zleceniodawcy.


Zapraszam do współpracy.


Pozdrawiam
Agata J-Skowron

Temat: szkolenia

Pragnę zaprosić restauratorów do zapoznania się z ramowy program szkoleń opracowany w celu podniesienia jakości obsługi w restauracjach oraz clubach.

Szkolenia adresowane są zarówno do kadry managerskiej lokali jak i właścicieli.

Uczestnicy kończąc Nasze szkolenia otrzymują obszerne materiały drukowane oraz elektroniczne pozwalające na szkolenie personelu liniowego lokali we własnym zakresie.

Proponowane tematy:

1. Co i w jakim stopniu decyduje o efektach pracy kelnera/kelnerki?
- znajomość karty menu, techniki sprzedaży, własne
umiejętności ( zadawanie pytań, słuchanie, wyciąganie wniosków z obserwacji klienta) , nastawienie.
2. Dobra obsługa klienta i jej znaczenie
- omówienie ankiet przeprowadzonych wśród klientów.
3. Jak wywołać pozytywne wrażenie na klientach?
4. Komunikacja w rozmowie z klientem.
5. Mowa ciała
- odczytywanie sygnałów pozawerbalnych klientów.
6. Z jakich etapów składa się rozmowa z klientem?
7. Metody zamykania sprzedaży
- jak najłatwiej uzyskać zgodę klienta na zakup?
8. Obiekcje klientów i jak sobie z nimi radzić.
9. Ćwiczenia przed kamerą fragmentów rozmów z klientami
- analiza scenek i informacje zwrotne.
10. Reguły wywierania wpływu na ludzi.
11. Co to jest asertywność i jak zachowywać się asertwnie.
12. Typy klientów.

Cele szkolenia:

• jak wywierać dobre wrażenie na klientach
• odczytywanie sygnałów pozawerbalnych klientów
• co należy do dobrej obsługi klienta
• poznanie zagadnień związanych z komunikacją w rozmowie
• jak skutecznie skłaniać klienta do dokonania zakupu
• rodzaje obiekcji klientów i jak sobie z nimi radzić
• poznanie reguł wywierania wpływu na klientów
• typy klientów

Metody pracy:

mini wykłady, dyskusje, pokazy, kwestionariusze do auto-analizy, ćwiczenia przed kamerą wraz z analizą i wskazówkami co robić lepiej.

Szkolenia organizowane są zarówno dla grup jak i dla klientów indywidualnych.

W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt: szkolenia@conceptteam.pl
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:11
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:10
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:10
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:09
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:09
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:08
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: szkolenia

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:06

Następna dyskusja:

Szkolenia dofinansowane 80%...




Wyślij zaproszenie do