konto usunięte

Temat: Gdzie się promujemy?

Gdzie najlepiej promować własną działalność? Gdzie Państwo to robicie, w jakich mediach, a może wybieracie inną drogę dotarcia do klienta?

Temat: Gdzie się promujemy?

właśnie,
ostatnio często się zastanawiam gdzie mam promować realizacje mojej firmy? jesteśmy firmą niszową (tworzymy i uruchamiamy koncepty restauracji/kawiarń/klubów). Dotychczas klienci sami kontaktowali się z Nami i całe szczęście jest tak dalej ale chciałoby się mieć więcej i właśnie, jak się promować? Internet? prasa biznesowa? czy umieszczać reklamy czy iść w kierunku działań PR. Właśnie to są pytania na które szukam odpowiedzi, może macie jakieś pomysły? Oczywiście wybór narzędzia to jedna strona z drugiej jej koszty i efektywność i znów dylemat. zapraszam do dyskusji. pozdrawiam

Temat: Gdzie się promujemy?

Kwestia stworzenia swojego lokalu na odpowiednim poziomie, zaproszenia systematycznie kilku właścicieli innych lokali, nawet konkurencji. Jeśli jest to lokal na wysokim na prawdę poziomie, rozejdzie się szybko, że to macie złe, a to niedobre. Kwestia miesiąca i wszyscy przyjdą zobaczyć. Okaże się że nie jest źle, a wręcz świetnie - wielu będzie chciało poprawić to co ma u siebie. Jeśli okaże się że jesteście chętni by to zrobić ... Reklama sama się nakręci. Oczywiście zadbanie profesjonalnie o P i MR też się przyda.

Temat: Gdzie się promujemy?

Witam,
chyba się nie zrozumieliśmy. Jak reklamować lokal jako miejsce to wiem. Chodzi mi o to jak reklamować Moją firmę. A klientem docelowym dla Mnie nie jest zwykły śmiertelnik odwiedzający restauracje ale klient biznesowy. Jako podmiot gospodarczy działam na rynku B2B. Otwierając własny lokal zmianie uległoby pozycjonowanie Moje firmy a tego nie chcę.
Pozdrawiam
Joanna P.

Joanna P. Cud, że mieszczę się
w sukienki- mam tak
ogromny apetyt n...

Temat: Gdzie się promujemy?

Oferta Agencji Medialnej ARETE, czyli http://agentki-arete.pl

Agencja Medialna ARETE specjalizuje się w promowaniu Klientów w mediach za pośrednictwem nieodpłatnych publikacji.
Jak to robimy? Zaprzyjaźniamy naszych Klientów z mediami, zapraszając dziennikarzy do korzystnej współpracy.

Media selekcjonują informacje
…szukają sensacji i ciekawostek;
…podążają za ekscytacją, emocjami, napięciem;
…akceptują iluzję współtworzenia akcji;
Media – przyjaźni nie sprzedają
przyjań nie jest reklamą;
przyjaźń nie ma powierzchni i wymiarów…
Przyjaźń nie trwa do zakończenia emisji

Jak działamy?
Według 10 kroków:
1. Opracowujemy scenariusz i harmonogram kampanii medialnej
2. Kreujemy akcję klienta i nadajemy jej status społeczno-kulturalny
3. Pozyskujemy Patronów Medialnych do akcji
4. Uruchamiamy marketing partyzancki na portalach społecznościowych
5. Realizujemy akcję
6. Redagujemy artykuły na temat przebiegu akcji
7. Dystrybujemy artykuły do zaprzyjaźnionych mediów
8. Monitorujemy media
9. Archiwizujemy publikacje, które ukazały się w mediach
10. Przekazujemy Klientowi raport zbiorczy z zakresu wykonanych prac

…bo:
Faworyzujemy „ciężkie przypadki”

Nie będziemy pisać, że zajmujemy się organizacją wyjątkowych imprez, że potrafimy „ugłaskać media” tak, by publikowały o Twojej firmie ciekawe informacje, że Cię zaskoczymy i że współpracujemy z największymi…
Nie będziemy tego robić, bo… chcemy Ci to udowodnić.
Agencja Medialna ARETE
Joanna Paruch

http://agentki-arete.pl

Temat: Gdzie się promujemy?

Hmm, zlecić usługę firmie zewnętrznej jest jakimś rozwiązaniem, choć niestety w firmach PR są klienci i klienci. Stąd moja obawa przed takim rozwiązaniem. Innym problemem jest to, że firma zewnętrzna nie zna naszej branży i musi się jej uczyć - a to ryzykowne no i jeszcze płacimy za to. Zatem działania realizowane we własnym zakresie wydają się logiczne. I stąd poszukiwanie podpowiedzi i sugestii. Oczywiście nie chcę deprecjonować roli firm zewnętrznych, w pewnym etapie rozwoju organizacji/firmy takie rozwiązanie jest najbardziej opłacalne.
Powracam do mojego pytania: Jak reklamować moją ofertę w kontekście działań B2B?

Następna dyskusja:

Przedstawmy Się




Wyślij zaproszenie do