Danuta Wojtowicz

Danuta Wojtowicz Specjalista ds.
Rekrutacji, JDE
Consulting

Temat: Zjawisko "in-line shopping"

Zjawisko "in-line shoppin" wytworzyło się w wyniku tego, że klienci chcą łączyć najlepsze cechy zakupów w sklepach stacjonarnych i tych przez internet. Ciekawe czy ten trend mocno się przyjmie w Polsce?
Robert Albinski

Robert Albinski Student, Akademia
Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława
Staszi...

Temat: Zjawisko "in-line shopping"

Myślę, że on już jest zakorzeniony w Polsce. Wystarczy zobaczyć ile osób w sklepach stacjonarnych chodzi, szuka, ogląda daną rzecz. Później po powrocie do domu szuka tego samego produktu tylko taniej. Warto korzystać z porównywarek cenowych czy takich serwisów jak monsterio.pl Tam dostajemy propozycje od sprzedawców i wybieramy najlepszą opcję dla siebie.

Następna dyskusja:

vortal TECHNOLOGIE.PL on li...




Wyślij zaproszenie do