Danuta Wojtowicz

Danuta Wojtowicz Specjalista ds.
Rekrutacji, JDE
Consulting

Temat: Skuteczny e-mail marketing

E-mail marketing oddaje nam do dyspozycji kilka narzędzi, dzięki którym możemy skutecznie dotrzeć do Klienta. Jedną z nich jest newsletter. Jednak aby newsletter skutecznie zwiększył konwersję, czyli ilość otwarć, kliknięć itp musi być dobrze spersonalizowany.
Jakie macie doświadczenia z newsletterem, warto w to inwestować?
Paweł Szymoniak

Paweł Szymoniak Ecommerce Manager

Temat: Skuteczny e-mail marketing

chce Pani pozskać klientów, dbać o relacje z dotychczasowymi. Jaki jest cel?
Sławek Sława

Sławek Sława Wolny strzelec

Temat: Skuteczny e-mail marketing

Pani Danuto, Pan Paweł ma rację, wszystko zależy od tego do kogo kierujemy nasz newsletter, jaki ma mieć on charakter, co przez niego chcemy uzyskać.



Wyślij zaproszenie do