Danuta Wojtowicz

Danuta Wojtowicz Specjalista ds.
Rekrutacji, JDE
Consulting

Temat: Dzień Darmowej Dostawy

Co myślicie o idei Dnia Darmowej Dostawy. Czy Wasze sklepy brały w tym udział? Czy to się naprawdę opłaca, a może to tylko dobry chwyt marketingowy i wizerunkowy?
Sławek Sława

Sławek Sława Wolny strzelec

Temat: Dzień Darmowej Dostawy

To z pewnością jest dobre zagranie marketingowe. Jednak należy przyznać, że ten kto to wymyślił wpadł na genialny pomysł. Ja sam niejednokrotnie skorzystałem z dnia darmowej dostawy.

konto usunięte

Temat: Dzień Darmowej Dostawy

...uczestniczyłem już dwa razy w DDD. Niestety z uwagi na specyfikę sklepu (odbiorcą jest Klient B2B) nie zauważyłem wzrostu sprzedaży. Widoczny jest tylko wzrost liczby wejść (niestety z bardzo dużym współczynnikiem odrzucenia - ok. 90%). W trakcie ostatniej kampanii uzyskaliśmy ok. 200 dodatkowych wejść z zerową liczbą zamówień.
W poprzednim roku było podobnie.

Jeżeli odbiorcą sklepu jest Klient B2C (klient indywidualny) to z pewnością można zyskać sporą liczbę dodatkowych zamówień, bo zainteresowanie było bardzo duże.

Następna dyskusja:

Dzień Darmowej Dostawy




Wyślij zaproszenie do