Danuta Wojtowicz

Danuta Wojtowicz Specjalista ds.
Rekrutacji, JDE
Consulting

Temat: Czego Waszym zdaniem brakuje w polskich sklepach...

Czy coś Wam przeszkadza, czegoś Wam brakuje w naszych polskich sklepach internetowych? Podzielcie się swoimi opiniami.
Sławek Sława

Sławek Sława Wolny strzelec

Temat: Czego Waszym zdaniem brakuje w polskich sklepach...

Moim zdaniem wciąż jednak odstajemy...uczymy się tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych jednak jeszcze trochę przed nami. Chociaż trzeba zaznaczyć, że zmierzamy ku lepszemu i cieszą kolejne ciekawe projekty ecommerce.
Personalizacja w sklepach jest nadal czasami zbyt mało dopracowana.
Robert Albinski

Robert Albinski Student, Akademia
Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława
Staszi...

Temat: Czego Waszym zdaniem brakuje w polskich sklepach...

Zgadzam się, że personalizacja nadal kuleje w polskich e-sklepach. Chociaż ciekawą formę sprzedaży przedstawia monsterio.pl Podoba mi się tam to, że ja jako konsument piszę czego szukam i dostaję konkretne oferty dopasowane do moich potrzeb od sprzedawców.
Justyna Piętczak

Justyna Piętczak obsługa klienta,
McDonald's Polska
Sp. z o.o.

Temat: Czego Waszym zdaniem brakuje w polskich sklepach...

Sklepy są często bardzo chaotyczne i ich wygląd nie jest powalający, często brakuje dokładnych opisów produktów i trzeba się sprzedawców prosić o odpowiedź, która nie zawsze jest szybka.
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Czego Waszym zdaniem brakuje w polskich sklepach...

Wiele sklepów internetowych bagatelizuje kwestie związane z regulaminem e-sklepu. Czytając niektóre regulaminy można zauważyć, że je zwyczajnie skopiowano metodą kopiuj-wklej. Czasem sprzedawcy internetowi zapominają nawet usunąć nazwy innego sklepu, od którego został „pożyczony”. Taki nieprofesjonalny regulamin wprowadza klienta w błąd a właścicielowi danego sklepu mogą grozić kary finansowe.



Wyślij zaproszenie do