Marta Ziobro

Marta Ziobro Project Manager::
ZYCIEWLUKSUSIE.PL,
EKSKLUZYWNE.NET

Temat: Kryzys a Luksus?

Eksperci twierdzą, że kryzys nie będzie miał znaczącego wpływu na zachowania konsumenckie najbogatszej grupy klientów.

Ludzie przyzwyczajeni do pewnego stylu życia nie przestaną kupować towarów luksusowych.

Zapraszam do włączenia sie dyskusji jak będzie wyglądało polskie „życie w luksusie” w najbliższym czasie?

konto usunięte

Temat: Kryzys a Luksus?

najwyższą półkę kryzys też dotknie, ale to wcale nie znaczy, że to odczują.

a raczej na pewno nie, a więc ich zachowania konsumenckie, o których piszesz nie powinny się w znaczącym stopniu zmienić.

wydaje się, że kryzys jest odpowiednim momentem żeby właśnie teraz zaproponować nowe rozwiązania dla rzeczonej najwyższej półki

tylko jak to zrobić ? this is the question

pozdrawiam

a

Temat: Kryzys a Luksus?

wydaje się, że kryzys jest odpowiednim momentem żeby właśnie teraz zaproponować nowe rozwiązania dla rzeczonej najwyższej półki

tylko jak to zrobić ? this is the question


Witam :)
Aż mi się ciśnie na usta kryptoreklama, ale nie o tym jest wątek więc się powstrzymam.

Moim zdaniem ludzie z większym portfelem często dochodzili do wszystkiego ciężką pracą, więc mają tyle doświadczenia w budowaniu majątku, że są w stanie poradzić sobie z kryzysem, zabezpieczyć się finansowo i nie zmieniać zbytnio stylu życia. Dlatego luksusowe marki powinny mieć się dobrze. Mogą odejść co najwyżej nowobogaccy, ewentualnie zmniejszą się napiwki w drogich restauracjach ;)

Pozdrawiam

Łukasz Kacprowicz

konto usunięte

Temat: Kryzys a Luksus?

Łukasz Kacprowicz:
Aż mi się ciśnie na usta kryptoreklama, ale nie o tym jest wątek więc się powstrzymam.

ależ nie żałuj sobie, chętnie odpowiem, chyba, że słowo kryptoreklama dotyczy ciebie samego.

o ile dobrze pamiętam to już ktoś na tym forum zwrócił ci dosyć ostro na to uwagę, widocznie nic nie zrozumiałeś
Moim zdaniem ludzie z większym portfelem często dochodzili do wszystkiego ciężką pracą, więc mają tyle doświadczenia w budowaniu majątku, że są w stanie poradzić sobie z kryzysem, zabezpieczyć się finansowo i nie zmieniać zbytnio stylu życia. Dlatego luksusowe marki powinny mieć się dobrze. Mogą odejść co najwyżej nowobogaccy, ewentualnie zmniejszą się napiwki w drogich restauracjach ;)

piszesz tutaj takie oczywiste oczywistości, jakby mały kazio dopiero co odkrył, że w lecie jest ciepło a w zimie zimno.

a

Temat: Kryzys a Luksus?

zaraz zaraz. Pamiętam dobrze wszystko co tu przeczytałem, ale czy to od razu powód żeby mnie skreślać w każdych kolejnych wątkach, kiedy próbuję cokolwiek napisać od siebie?

Czy człowieka powinno się osądzać po pozorach i na podstawie tego co mu nie wyszło? Czy moje wcześniejsze błędy nigdy nie zostaną wybaczone, będę wiecznie postrzegany jako ten mały Kazio i na tej grupie nie mile widziany? Jaki jest powód takiej odpowiedzi na mój post?

Przepraszam za ten krótki off- top, jeśli okaże się że nie powinienem tu być, to nie będę.

Pozdrawiam mimo wszystko

Łukasz Kacprowicz

konto usunięte

Temat: Kryzys a Luksus?

Łukasz Kacprowicz:
zaraz zaraz. Pamiętam dobrze wszystko co tu przeczytałem, ale czy to od razu powód żeby mnie skreślać w każdych kolejnych wątkach, kiedy próbuję cokolwiek napisać od siebie?

nie, na pewnie nikt nikogo nie chce tutaj dyskryminować, przynajmniej ja na pewno nie.

coś tam jednak, w swoim ostatnim poście wykrztusiłeś o kryptoreklamie, która tak jakby od razu kojarzy się z twoją ambitną działalnością

innymi słowy sam wywołałeś wilka z lasu....

a

Temat: Kryzys a Luksus?

W takim razie Przepraszam, jeśli tylko wolno mi czyścić swoją reputację :)
Kontynuujmy temat.

konto usunięte

Temat: Kryzys a Luksus?

nie ma sprawy

a

konto usunięte

Temat: Kryzys a Luksus?

Marta Ziobro:
Eksperci twierdzą, że kryzys nie będzie miał znaczącego wpływu na zachowania konsumenckie najbogatszej grupy klientów.
a to zapewne zależy, przede wszystkim wg mnie od tego jaki jest stosunek zasobności portfela do kosztów jakie musi konsument ponieść w związku z zakupem danego towaru/ nie pozostawiam także tutaj w milczeniu psychologii, bodźce związane z psychiką konsumenta są bardzo silnym bodźcem- potrzeba=> możliwości jej zaspokojenia=> zakupMagdalena Mróz edytował(a) ten post dnia 13.06.09 o godzinie 15:07
Marta Ziobro

Marta Ziobro Project Manager::
ZYCIEWLUKSUSIE.PL,
EKSKLUZYWNE.NET

Temat: Kryzys a Luksus?

Zapraszam do zapoznania się z fragmentarycznym raportem ''Golf Investment & Development''

Projekt „Luksus w czasach kryzysu” to największe w naszym kraju badanie dotyczące stosunku zamożnych Polaków do luksusowych produktów i stylu życia. Badane obszary:

• Luksus i dobra luksusowe
• Pieniądze
• Nieruchomości
• Kryzys

Link:http://www.golfproperties.pl/pliki/69luksus_w_czasach_...



Wyślij zaproszenie do