Emanuel
J.
Produkcja filmów
promocyjnych | Video
marketing
Temat: Kongres Transportowy 2013 - Spotkania handlowe z...
Utarło się mawiać, że branża transportowa jest morderczo konkurencyjna. Jednak nie zawsze ostra rywalizacja idzie w parze z jakością. Dlatego warto zmienić taktykęi zamiast zwalczać siebie nawzajem, korzystniej będzie poznać rynek i zrozumieć jego oczekiwania. Takim forum dla branży jest właśnie I Kongres Transportowy.W naszym wydawnictwie zawsze z atencją przyglądaliśmy się newralgicznemu sektorowi przewozu towarów, który podatny jest nawet na najmniejsze zawirowania.
Dlatego uważamy, że kooperacja to dzisiaj jest słowo-klucz, które otwiera drzwi do zbudowania długofalowej współpracy między przedsiębiorstwami z sektora logistycznego, między przewoźnikami a firmami zlecającymi usługi transportowe.
Choć obie grupy działają ze sobą na poziomie biznesowym, to nadal niezbyt wiele o sobie wiedzą. A ta wiedza jest gwarancją dobrze pojętej konkurencyjności i zrównoważanego potoku dostaw. Jak powinno wyglądać zaangażowanie w ten proces firm nadawczych? Jaka powinna być rola firm transportowych? Poznanie wzajemnych oczekiwań – taką możliwość daje Państwu I Kongres Transportowy. Specjalne debaty oraz sesje networkingowe będą okazją do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych z dyrektorami i menedżerami jednych z największych firm w kraju, którzy są odpowiedzialni za zlecenia transportowe. Liczymy na to, że wspólnie będziemy mogli powiedzieć w ślad za Warrenem Buffetem, jednym z najbardziej uznanych przedsiębiorców i inwestorów na świecie, że „cena jest tym, co płacisz. Wartość jest tym, co otrzymujesz”.
W programie Kongresu Transportowego 2013:
Część pierwsza: PREZENTACJE
I. Bakalland zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na obsługę ładunków w relacjach krajowych 750 FTL
- zapotrzebowanie na obsługę ładunków w relacjach międzynarodowych 300 FTL
- zapotrzebowanie na obsługę eksportu do Wielkiej Brytanii
- zapotrzebowanie na obsługę FTL międzynarodowych dla dedykowanego klienta– przetarg
Norbert Ołtarzewski, Logistics&Customer Service Manager, zaprasza na rozmowy handlowe w części networkingowej Kongresu.
II. Polska Grupa Drogeryjna zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na usługi transportowe wewnątrzkrajowe dla pojazdów o DMC do 3,5 t
- obsługę transportową dla produktów drogeryjnych
Krzysztof Nawrot, dyrektor ds. zakupów, zaprasza na rozmowy handlowe w części networkingowej Kongresu.
III. Carrefour zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na usługi transportowe sieci marketów spożywczych
- transport specjalistyczny
- transport krajowy FTL, LTL Małgorzata Kępczyńska, Transport Senior Manager Logistyka, zaprasza na rozmowy handlowe w części networkingowej Kongresu.
IV. Sanitec Koło zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na usługi transportowe w branży wyposażenia łazienek
- wymagania wobec dostawców usług transportowych
- strukturę zakupów usług transportowych Grzegorz Cupta, Distribution Director, zaprasza na rozmowy handlowe w części networkingowej Kongresu.
V. Poczta Polska zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na zewnętrzne usługi transportowe w zakresie transportów międzynarodowych
- możliwości Poczty Polskiej jako „ operatora logistycznego” w zakresie obsługi klienta
Grzegorz Wosiński, dyrektor logistyki, zaprasza potencjalnych partnerów „podwykonawców usług transportowych” na wstępne rozmowy handlowe.
VI. FM Logistics zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na współpracę z podwykonawcami usług transportowych
- potencjał wykonawczy dużego międzynarodowego operatora logistycznego w zakresie świadczenia usług logistycznych Andrzej Pawlak, dyrektor handlowy, zaprasza potencjalnych partnerów „podwykonawców usług transportowych” na wstępne rozmowy handlowe .
VII. Leroy Merlin zaprezentuje:
- zapotrzebowanie na usługi transportowe sieci handlowej marketów budowlanych - strukturę transportową firmy
- charakterystykę zapotrzebowania
- zakres zapotrzebowania dla małych, średnich i dużych firm transportowych oraz operatorów logistycznych
Katarzyna Kowalska, dyrektor logistyki, zaprasza na rozmowy handlowe w części networkingowej Kongresu.
W sesjach handlowych w zakresie zapotrzebowania na usługi transportowe również wezmą udział:
BZK Group – Piotr Białobłocki, dyrektor logistyki
Knauf - Jarosław Łosek, kierownik dystrybucji
Żywiec Zdrój - Paweł Turek, kierownik logistyki
Część druga: DEBATY
Zrównoważone potoki ładunkowe Doskonalenie współpracy między przedsiębiorstwami w zakresie organizacji zrównoważonych potoków ładunkowych. Zaangażowanie firm nadawczych, rola firm transportowych. Czy możliwa jest długotrwała kooperacja firm transportowych tworzona w celu zwiększania potencjału?
Finanse i ubezpieczenia Finansowanie działalności transportowej. Czy branża transportowa ma dostęp do tańszego pieniądza? Factoring w ocenie nadawców. Wynajem długoterminowy na pojazdy ciężkie. Jak zapobiegać zatorom płatniczym? Gwarancje celne i ubezpieczenia należności.
Optymalizacja procesów transportowych Czy dostępne na rynku systemy IT do zarządzania transportem spełniają oczekiwania klientów? Jakich funkcjonalności potrzebują przewoźnicy, a jakich nadawcy ładunków? Kto powinien być liderem wdrożeń - firma transportowa czy jej klient? Jakie są rozwiązania w celu łączenia wielu różnych aplikacji?
Grupy zakupowe Zakupy pojazdów, sprzedażowe programy flotowe, serwisowe programy flotowe, zakupy paliwa, energii, usług telekomunikacyjnych. Czy firmy transportowe mają szansę na wspólne organizowanie zintegrowanych programów zakupowych? W jaki sposób w ten proces można włączyć firmy nadawcze oraz dostawców środków transportowych?
Konsorcja transportowe Jak działają istniejące konsorcja? Czy będą tworzyć się nowe grupy biznesowe? Jak transportowe konsorcja postrzegają klienci? Czy konsorcjum ma szansę wygrywać przetargi? Czy warto współpracować w ramach konsorcjum transportowego? Czy współpracując z konsorcjum tracę swoją tożsamość transportową?
Cześć trzecia: SESJE HANDLOWE
Część czwarta: WIECZORNY BANKIET
Udział w kongresie jest płatny:
Cena udziału zgłoszonego : 389zł netto
Więcej informacji:
Emanuel Jakszewski
515 160 511
emanuel.jakszewski@truck-business.pl
http://truck-business.pl
LOG24.pl