Adriana
Legowicz
head hunter, hr
business partner
Temat: wakacyjnie o pracy czyli na luzie
Obowiązek pracownika - majtki w pracy !Floryda przygląda się swoim urzędnikom. Zgodnie z uchwałą rady miasta Brooksville pracownicy instytucji publicznych powinni używać dezodorantu i nosić w pracy bieliznę.
Serwis clickorlando.com przedstawia listę restrykcji nałożonych na pracowników. Wykaz jest długi i bardzo szczegółowy: pracownicy powinni utrzymywać nienaganną higienę osobistą, stosować dezodorant, nosić w pracy bieliznę, która nie może być jednak zbyt widoczna.
W ogłoszonym dress-code sprawa bielizny zajmuje szczególne miejsce, choć trudno ustalić, kto będzie to sprawdzał - urzędnicy nie tylko powinni ją ukrywać, ale również unikać widocznego jej braku. Na ubraniach pracowników nie mogą pojawiać się treści wulgarne lub seksualnie prowokacyjne, a kolczyki mogą być noszone jedynie w uszach.
Według burmistrza Brooksville, Joe Bernardiniego, uchwała ogranicza wolność wyboru pracowników, a jak ;-) ?