Temat: Lean a Turystyka ?
Witam.
Ja mogę polecić książkę z mapowania pt: „Doskonalenie strumienia wartości”. autorstwa Joanny Czerskiej - Właściciela i Trenera firmy LeanQ Team.
Opis książki:
Książka ukazuje perspektywy optymalizacji przedsiębiorstwa opartej na koncepcji lean (ang. lean – szczupły). Efektem jest tworzenie samodoskonalącej się organizacji nastawionej na efektywne gospodarowanie zasobami dla zrealizowania zapotrzebowania generowanego przez rynek w taki sposób, aby zapewnić maksymalizację zysku. Należy zacząć od zdiagnozowania stanu istniejącego, wyznaczyć wizję stanu przyszłego, zaplanować zmiany, które doprowadzą nas do celów określonych wizją stanu przyszłego i przyjąć mierniki oceny efektywności procesu realizacji zmian. Problemem jest umiejętność spojrzenia na firmę jako całość i zrozumienie przez każdego pracownika jego miejsca w organizacji i wpływu, jaki na nią wywiera.
Do kogo skierowana jest książka? Przede wszystkim do menedżerów – tych, którzy poszukują rozwiązań mających na celu poprawę wyników finansowych firmy. Do wszystkich tych, którzy zostali postawieni przed zadaniem redukcji zapasów, zwiększenia wydajności produkcji i produktywności. Do studentów i tych, którzy chcą poznać warunki funkcjonowania firm i realne problemy, z którymi spotyka się każdy, kto kiedykolwiek uczestniczył w procesie realizacji zlecenia. Do poszukujących rozwiązań i inspiracji w doskonaleniu swojej organizacji.
wydawnictwo DIFIN
wydanie 2009 r.
ISBN: 978-83-7251-942-9
Książka dostępna jest w sprzedaży firmy: LeanQ Team (marketing@lean.info.pl) oraz wydawnictwie Difin i wielu księgarniach internetowych.
Jeśli jest Pani zainteresowana książką, proszę o kontakt na maila.
Jednak muszę uprzedzić, iż zawarte przykłady są na podstawie firm produkcyjnych.
Nigdy nie myślałam, jabky to połączyć z branżą turystyczą, aczkowliek wydaje się to być bardzo interesujące. Życzę powodzenia w pisaniu pracy i czekam na dalsze informacje.