Temat: Efficient Consumer Response - ECR - doświadczenia...

Witam,
nawiązując do jakże ciekawego tematu logistyki chciałam Was zachęcić do podzielenia sie swoimi opiniami, doświadczeniami dotyczącymi Efektywnej obsługi konsumenta - ECR - jako strategii łańcucha dostaw. Czy zgadzacie sie zdaniem „maksymalny poziom obsługi przy akceptowalnych kosztach - receptą na sukces"

Jak to wygląda w Polsce ? czy to dobry moment na wdrazenie tej koncepcji? Czy firmy muszą jeszcze chwile poczekać, troche sie przygotować, zmienić filozofię działania, bardziej zaufać partnerom? Jakie są Wasze doświadczenia, jakie jest Wasze zdanie?

pozdrawiam
Beata
Ireneusz Jaworski

Ireneusz Jaworski Pełnomocnik Zarządu
ds. Systemu Jakości,
UPOS System sp. ...

Temat: Efficient Consumer Response - ECR - doświadczenia...

To zależy od firmy, ale ogólnie to chyba jeszcze nie wszystkie dorosły do tego.
Pozdrawiam,
Irek
Adam Łatacha

Adam Łatacha Product owner;
Rockwell Automation

Temat: Efficient Consumer Response - ECR - doświadczenia...

Uważam, że do pełnego wdrożenia systemów biznesowych opartych na partnerskich relacjach i zaufaniu w Polsce jest jeszcze daleko. Wg mnie wynika to z tego, że generalnie poziom kultury i etyki polskiego społeczeństwa jest dość niski. Trzeba będzie poczekać jeszcze kika lat na wymianę pokoleń i utrwalenie nowych wzorców kulturowych...

A ogólnie z przytoczonym zdaniem się zgadzam, z tym, że określenie tego maksimum obsługi przy akceptowalnych kosztach chyba jest najtrudniejsze...

Następna dyskusja:

HOPP - doświadczenia




Wyślij zaproszenie do