Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Witam,

Prowadzę sklep internetowy.

http://www.baldassari.pl/

Proszę o ewentualne porady, wskazówki, uwagi w zakresie wyglądu, kolorystyki, funkcjonalności.

Dziękuję!
Agnieszka K.

Agnieszka K. e-.........

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Tak na szybko... Działa jedynie podstrona kontakt i promocje, ale podejrzewam, że reszta jest "w budowie".
Widzę logowanie, ale brakuje mi możliwości zarejestrowania użytkownika.
Można by też pomyśleć o posortowaniu obuwia wg rozmiaru, tak jak to jest w tradycyjnych sklepach - znacznie ułatwi to wyszukiwanie. Podejrzewam także że przy produktach pojawią się opisy, zwłaszcza pomoże wymiar wew. buta, którego niestety nie da się przymierzyć przed zakupem :)
Poza tym design przyjemny :)
Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Agnieszka C.:
Tak na szybko... Działa jedynie podstrona kontakt i promocje, ale podejrzewam, że reszta jest "w budowie".
Widzę logowanie, ale brakuje mi możliwości zarejestrowania użytkownika.
Można by też pomyśleć o posortowaniu obuwia wg rozmiaru, tak jak to jest w tradycyjnych sklepach - znacznie ułatwi to wyszukiwanie. Podejrzewam także że przy produktach pojawią się opisy, zwłaszcza pomoże wymiar wew. buta, którego niestety nie da się przymierzyć przed zakupem :)
Poza tym design przyjemny :)
Pozdrawiam i życzę powodzenia!

De facto, nad resztą muszę popracować, acz sprzedaż sama w sobie oraz tworzenie kanałów dystrybucyjnych sporo czasu mi zabierają. Uogólniając e-shop obecnie stanowi bardziej reklamę... niż zysku źródło...

Rejestrować można się dopiero przy zakupie...

Sortowanie wg rozmiaru oraz wymiar wewnętrzny (rzeczywisty) buta musi zostać ujęty... ;)

Design stanowi niejako mój twór, więc bynajmniej w tym zakresie słowa mnie cieszą!

Dziękuję i pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

to przecież nie sklep nike że ma być wszystko... do jakich klientów chcesz dotrzeć? buty w cenach takich jak na stronie to rynek większościowy z dużą konkurencją... czy twój target aby na pewno kupuje w internecie? Czy sprecyzowałaś dla kogo jest twój sklep i produkt? bo designem idziesz w kierunku obuwia drogiego a nie współgra on z produktem. To tak jak ze mną było pól roku temu. Moi potencjalni klienci nie są zbyt zamożni - moje ulotki na tle konkurencji były najładniejsze przez co stworzyłem głupie przeświadczenie że jestem drogi - godziny pracy grafików poszły do kosza bo ludzie do mnie nie przychodzili - trzeba było wrócić do wersji poprzedniej która wiała tandetą i taniochą. Grunt to nie przedobrzyć - więc mam pytanie kim jest twój klient? Ale tak obiektywnie proszę - nie myśl jak ty tylko jak twój klient...
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Bartek G.:
to przecież nie sklep nike że ma być wszystko... do jakich klientów chcesz dotrzeć? buty w cenach takich jak na stronie to rynek większościowy z dużą konkurencją... czy twój target aby na pewno kupuje w internecie? Czy sprecyzowałaś dla kogo jest twój sklep i produkt? bo designem idziesz w kierunku obuwia drogiego a nie współgra on z produktem. To tak jak ze mną było pól roku temu. Moi potencjalni klienci nie są zbyt zamożni - moje ulotki na tle konkurencji były najładniejsze przez co stworzyłem głupie przeświadczenie że jestem drogi - godziny pracy grafików poszły do kosza bo ludzie do mnie nie przychodzili - trzeba było wrócić do wersji poprzedniej która wiała tandetą i taniochą. Grunt to nie przedobrzyć - więc mam pytanie kim jest twój klient? Ale tak obiektywnie proszę - nie myśl jak ty tylko jak twój klient...

1. Klient docelowy - odbiorca hurtowy (w tym zakresie pozyskuję głównych odbiorców).
2. Mój target raczej w internecie nie kupuje. Konsument owszem, jak i znajomy z pobliża (dla nich tenże sklepik oraz w celach reklamowych - nawet ceny są sugerowane, co wie każdy z moich nabywców oraz znajomych).
3. Design ma określać produkt z wyższej gatunkowo półki. Nabywane elementy, jak skóry, podeszwy, spody oraz reszta - są we Włoszech, a produkt finalny powstaje w Polsce. Sądzę, iż współgra z backgroundem.

Co do przeświadczenia bycia drogim, jestem uznawana, bliżej produkt mój, za niezmiernie tani. Przy zlecanych przez odbiorców produkcjach, co za tym idzie, hurtowych ilościach, oferuję ceny wręcz przodujące na rynku.

Również stawiając się w pozycji mego klienta, nadal jestem rad ze stronki, jej przeznaczenia, głównie jako reklamy... oraz produktu generalnie...

konto usunięte

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

twoja strona nie jest zła - wprost przeciwnie. Jeśli dedykujesz ją detalistom znacznie zwiększ ceny - znaacznie, z tego co mówisz nie są twoim głównym celem więc może uda ci się uatrakcyjnić markę. Nie robisz strony dla hurtownikow bo wtedy musiałabyś dodać opcję podglądania stanów magazynowych i łatwego negocjowania cen w zalezności od wielkości zamówienia.

Chcesz pogodzić dwie ciężkie role - z jednej strony masz tani produkt z drugiej masz dobry produkt. W świadomości ludzkiej to nie to samo. Sang yong(czy jakoś tak) i Mercedes , albo Porsche i Kia - kogo obchodzi że mają te same podzespoły - jeden kosztuje 100 tyś drugi kosztuje 600 tyś. Gdyby sprzedawali je pod jedną marką nie zarobili by na niczym. Po co więc ci sklepik internetowy? Skoro twoim celem są hurtownicy olej sklep internetowy a w necie zrób sam katalog - bo to ci jest potrzebne, coś dla pozyskania większej ilości hurtowników, olej sprzedaż pojedynczych par - od tego jest allegro.Bartek G. edytował(a) ten post dnia 19.07.10 o godzinie 18:30
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Bartek G.:
twoja strona nie jest zła - wprost przeciwnie. Jeśli dedykujesz ją detalistom znacznie zwiększ ceny - znaacznie, z tego co mówisz nie są twoim głównym celem więc może uda ci się uatrakcyjnić markę. Nie robisz strony dla hurtownikow bo wtedy musiałabyś dodać opcję podglądania stanów magazynowych i łatwego negocjowania cen w zalezności od wielkości zamówienia.

Chcesz pogodzić dwie ciężkie role - z jednej strony masz tani produkt z drugiej masz dobry produkt. W świadomości ludzkiej to nie to samo. Sang yong(czy jakoś tak) i Mercedes , albo Porsche i Kia - kogo obchodzi że mają te same podzespoły - jeden kosztuje 100 tyś drugi kosztuje 600 tyś. Gdyby sprzedawali je pod jedną marką nie zarobili by na niczym. Po co więc ci sklepik internetowy? Skoro twoim celem są hurtownicy olej sklep internetowy a w necie zrób sam katalog - bo to ci jest potrzebne, coś dla pozyskania większej ilości hurtowników, olej sprzedaż pojedynczych par - od tego jest allegro.Bartek G. edytował(a) ten post dnia 19.07.10 o godzinie 18:30

Dziękuję. Niezmiernie cenne wskazówki.

Skoro sklepik stoi, niech sobie jest... Ewentualnie dźwignę ceny...

Co do katalogu - to zawsze podlega dyspucie: ilość, wzór, etc.

Pozdrawiam serdecznie!
Agnieszka K.

Agnieszka K. e-.........

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Po co dawać zarabiać Allegro, skoro masz własny sklep? Owszem, Allegro jest świetną formą promocji, ale czy opłaca się ograniczyć sprzedaż detaliczną tylko do Allegro ocenisz jak dostaniesz pierwsze faktury :)
Fakt, dla hurtowników sklep jest niekoniecznie potrzebny, a skoro już go masz to dlaczego rezygnować ze sprzedaży detalicznej, może ktoś jednak będzie chciał kupować pojedyncze pary :)
Jeżeli głównym targetem jest sprzedaż hurtowa - warto dodać zakładkę o tej nazwie, gdzie można będzie pobrać katalog lub po prostu gdzie będą dane do kontaktu dla zainteresowanych. Tego typu informacje można wysłać indywidualnie w mailu i jeśli sklep ma być dla detalicznego klienta, to takie informacje nie są mu do niczego potrzebne.
Na sklepie mogą być sugerowane ceny detaliczne, a hurtownicy po podpisaniu stosownych umów otrzymają swoje cenniki/rabaty. I wiadomo, że hurt i detal zdecydowanie musi mieć inne ceny, niestety często spotyka się na Allegro pseudohurtownie, które sprzedają towar w cenach hurtowych pod inną nazwą użytkownika.
Trzymam kciuki! Może sama coś w przyszłości zakupię w Twoim sklepie, jeśli szary przeciętny konsument też będzie mógł :)
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Agnieszka C.:
Po co dawać zarabiać Allegro, skoro masz własny sklep? Owszem, Allegro jest świetną formą promocji, ale czy opłaca się ograniczyć sprzedaż detaliczną tylko do Allegro ocenisz jak dostaniesz pierwsze faktury :)
Fakt, dla hurtowników sklep jest niekoniecznie potrzebny, a skoro już go masz to dlaczego rezygnować ze sprzedaży detalicznej, może ktoś jednak będzie chciał kupować pojedyncze pary :)
Jeżeli głównym targetem jest sprzedaż hurtowa - warto dodać zakładkę o tej nazwie, gdzie można będzie pobrać katalog lub po prostu gdzie będą dane do kontaktu dla zainteresowanych. Tego typu informacje można wysłać indywidualnie w mailu i jeśli sklep ma być dla detalicznego klienta, to takie informacje nie są mu do niczego potrzebne.
Na sklepie mogą być sugerowane ceny detaliczne, a hurtownicy po podpisaniu stosownych umów otrzymają swoje cenniki/rabaty. I wiadomo, że hurt i detal zdecydowanie musi mieć inne ceny, niestety często spotyka się na Allegro pseudohurtownie, które sprzedają towar w cenach hurtowych pod inną nazwą użytkownika.
Trzymam kciuki! Może sama coś w przyszłości zakupię w Twoim sklepie, jeśli szary przeciętny konsument też będzie mógł :)

Sklep wkrótce połącze z Allegro, stanowi to niejako wymóg z uwagi na klienta detalicznego. Taki także przynosi parę talarów do sakiewki.

Masz rację Agnieszko, ograniczenie sprzedaży do Allegro to faktycznie błąd, toteż reklama, ulotki, poczta pantoflowa, znajomości, strasznie dużo raczą wnosić.

Zakładka o hurcie informująca... tak, dobry pomysł ;) Kolejny do realizacji!

Nie szary konsument, a Pani Konsument ;) Zapraszam!
Grzegorz Moś

Grzegorz Moś informatyk, PKP PLK
SA,

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Mam kilka uwag co do sklepu:
1. w nowościach na stronie głównej zrobił bym podział na męskie i damskie buty, stracić tyle czasu aby sprawdzić co nowego jest np. dla Pań
2. brakuje mi jakiegoś tekstu powitalnego na stronie głównej lub hasła aby określić czym dokładnie zajmuje się firma
na razie tyle
Pozdrawiam
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Grzegorz Moś:
Mam kilka uwag co do sklepu:
1. w nowościach na stronie głównej zrobił bym podział na męskie i damskie buty, stracić tyle czasu aby sprawdzić co nowego jest np. dla Pań
2. brakuje mi jakiegoś tekstu powitalnego na stronie głównej lub hasła aby określić czym dokładnie zajmuje się firma
na razie tyle
Pozdrawiam

1. Nowości uszczuplę do circa 20-stu. Sądzę pomoże.

2. Zakładka 'O nas' określa działalność naszą / Bez hasła powinno się obejść, raczej skupiamy się na sprzedaży proaktywnej, a stronka służy celom bardziej katalogowym.

Od września będzie nieco więcej czasu na dopieszczenie e-shop baldassari, wtenczas wprowadzę w życie wiele z uwag forumowiczów.

Dziękuję,
M.
Grzegorz Rezmer

Grzegorz Rezmer Nie narzekaj że masz
pod górę, w końcu
idziesz na szczyt!

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Witam
A o to moje uwagi:
1. Pierwsze rzecz jaka rzuciła mi się w oczy jest Logo. Tło w tym kąkretnym kolorze wskazuje na presitżowy sklep, natomiast logo wygląda dość kiczowato. Dokładnie chodzi mi o jego ostry wygląd, silnie kątrastuje co jest dobre ale ten złoty kolor przechodzący w czerwono-brązowy jakoś do mnie nie przemawia. Ładny i stosunkowo miękki baner może nawet i na szerokość całej strony powinien rozwiązać problem. Myśle że student związany z graffiką zrobi to za nie wielkie pieniądze. Aby sprecyzować podaje przykład http://www.eturystyczny.com/

2. Drugą istotną rzeczą według mnie jest ilość produktów na pierwszej stronie. Odrazu atakuje mnie milion rzeczy i trudno na pierwszy rzut oka sę połapać.
Jakiś gładki robocik który pokazywał by losowe 3-6 przedmiotów plus banery z aktualnymi promocjami.
Można by pomyśleć o zestawieniu takim jak w tej stronie: http://sailandrock.pl/

3. Ilość wykorzystanych czcionek na tej stronie powoduje odczuce bałaganu. Na stronie tytułowej znalazłem ich aż 7. Myślę że trzeba by było ograniczyć się do maksymalnie 3(jest to możliwe tylko trzeba dokładnie przemyśleć co chcemy podgreślić za pomocą czcionki a co ma być zwykłym tekstem). W tym przypadku polecam minimalizm.

4. Polecam dodać system monitorowania paczki. Z tego co pamiętem DPD ma taką możliwość.

5. Kolory! Jakoś zestawienie tych kolorów mi nie pasuje, ale ten temat jest dla speca w tej dziedzinie ja się nie będę wypowiadał.

Mam nadzieję że nie weźmiesz do siebie tej krytyki:) Ze sklepami przedstawionymi jako przykład nie mam nic wspólnego, po za tym że czasami robię w nich zakupy. Nie zamierzałem ich reklamować ale podać jako przykłady.

Pozdrawiam serdeznie
Grześ
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Oceń moją stronę internetową!!! Udziel wskazówek, jak...

Grzegorz R.:
Witam
A o to moje uwagi:
1. Pierwsze rzecz jaka rzuciła mi się w oczy jest Logo. Tło w tym kąkretnym kolorze wskazuje na presitżowy sklep, natomiast logo wygląda dość kiczowato. Dokładnie chodzi mi o jego ostry wygląd, silnie kątrastuje co jest dobre ale ten złoty kolor przechodzący w czerwono-brązowy jakoś do mnie nie przemawia. Ładny i stosunkowo miękki baner może nawet i na szerokość całej strony powinien rozwiązać problem. Myśle że student związany z graffiką zrobi to za nie wielkie pieniądze. Aby sprecyzować podaje przykład http://www.eturystyczny.com/

2. Drugą istotną rzeczą według mnie jest ilość produktów na pierwszej stronie. Odrazu atakuje mnie milion rzeczy i trudno na pierwszy rzut oka sę połapać.
Jakiś gładki robocik który pokazywał by losowe 3-6 przedmiotów plus banery z aktualnymi promocjami.
Można by pomyśleć o zestawieniu takim jak w tej stronie: http://sailandrock.pl/

3. Ilość wykorzystanych czcionek na tej stronie powoduje odczuce bałaganu. Na stronie tytułowej znalazłem ich aż 7. Myślę że trzeba by było ograniczyć się do maksymalnie 3(jest to możliwe tylko trzeba dokładnie przemyśleć co chcemy podgreślić za pomocą czcionki a co ma być zwykłym tekstem). W tym przypadku polecam minimalizm.

4. Polecam dodać system monitorowania paczki. Z tego co pamiętem DPD ma taką możliwość.

5. Kolory! Jakoś zestawienie tych kolorów mi nie pasuje, ale ten temat jest dla speca w tej dziedzinie ja się nie będę wypowiadał.

Mam nadzieję że nie weźmiesz do siebie tej krytyki:) Ze sklepami przedstawionymi jako przykład nie mam nic wspólnego, po za tym że czasami robię w nich zakupy. Nie zamierzałem ich reklamować ale podać jako przykłady.

Pozdrawiam serdeznie
Grześ

Treściwe argumenty definitywnie przyswoję ;) Ostatecznie już wkrótce będziemy mogli projektowi Baldassari poświęcić więcej czasu...

Pzdr,
MartaMarta Paziewska edytował(a) ten post dnia 31.08.10 o godzinie 23:53



Wyślij zaproszenie do