Karolina Pawłowska

Karolina Pawłowska Prezes, stawiam na
zdrowie sp. z o.o.

Temat: Sprzedam istniejący portal medyczny

Portal reklamowo -informacyjny dotyczący branży medycznej, od 2011 roku na rynku

Skąd wziął się pomysł na ten biznes?
Idea portalu to pomysł młodej osoby która klika lat pracowała w reklamie. Przedsięwzięcie powstało na przełomie lat 2010/2011 w odpowiedzi na utworzoną niszę w tym sektorze.

Dlaczego warto zainwestować w ten właśnie biznes?
Portal należy do jednych z bardziej poczytalnych portali w tej branży w Polsce. Ma bardzo szeroki zasięg odbiorców. Portal stwarza dla nowego właściciela wiele możliwości w zakresie prowadzenia strony i pozyskiwania nowych klientów.

Portal Internetowy
Oferta składa się z portalu internetowego z klientami z 4 lat działalności portalu 5500 klientów realnych którzy wydawali pieniądze od 150 -500 zł netto, 2 domeny z prawami do portalu, logotypu, list klientów z kompleksowymi informacjami - jak nip, nr telefonu, adres, i jeśli ktoś posiada e-mail lub www, aktywnych umów ok. 200 klientów z umowami dwuletnimi od sierpnia 2015 do grudnia 2015 na kwotę ok. 20 000 netto oraz innych niezbędnych elementów tj. dostępu do opinii klientów, profili w mediach społecznościowych - facebook 2887 kliknięć lubię to, kanał youtube. A także system cms do zarządzania reklamami, opiniami pacjentów, wprowadzania zmian na stronie na bieżąco, przygotowana również aplikacja kalendarza on-line do umawiania wizyt

Statystyki:
Miesięcznie unikalni: 26-40 tysięcy
Maksymalnie unikalni: 40 tysięcy

Powód Sprzedaży?: Powodem Sprzedaży jest przebranżowienie na nowy biznes handlowy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.02.15 o godzinie 09:45
Iwona Kubicz

Iwona Kubicz Prezes, Procontent
Communication

Temat: Sprzedam istniejący portal medyczny

Czy mogę poprosić o ofertę cenową iwonakubicz@procontent.pl

Następna dyskusja:

Sprzedam portal medyczny dl...




Wyślij zaproszenie do