Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Zakupy i Zaopatrzenie 19-20 maja 2010..

Konferencja
Zakupy i Zaopatrzenie

19-20 maja 2010
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Optymalizacja funkcji zakupowej i maksymalizacja wartości dodanej


* Najważniejsze spotkanie polskich i europejskich ekspertów kreujących politykę zakupową w rejonie Europy Centralnej i Wschodniej
* 4 bloki tematyczne kluczowe dla każdej organizacji: zarządzanie ryzykiem, rozwój działu zakupów, strategie sourcingowe, zarządzanie i ocena dostawców
* Sposoby tworzenia efektywnych strategii sourcingowych i rozwoju bliskiej współpracy z dostawcami – doświadczenia Domenico Capozzi, Sourcing Manager odpowiedzialnego za zakupy dla 4 fabryk Indesit Company
* 16 prelekcji w tym 13 case studies najbardziej efektywnych działów zakupów w Polsce i Europie

Wprowadzenie

Rok 2009 był czasem działań ukierunkowanych na redukcję kosztów oraz obniżanie ryzyka. Był to rok, który dostarczył wielu przykładów, gdzie organizacje zakupowe wykorzystując standardowe narzędzia optymalizacji kosztów uchroniły firmy przed bankructwem.

Obecnie firmy skupiają się na zmianach organizacyjnych – dostosowywaniu strategii do nowych uwarunkowań gospodarczo ekonomicznych i maksymalizacji wartości dodanej. Dotychczasowy priorytet – oszczędności – uzupełniony został o kwestie związane z doskonaleniem relacji z dostawcami, które z pewnością będą bardziej wymagające i dynamiczne niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to również dobry czas na to, aby spojrzeć na kompetencje i umiejętności pracowników działu zakupów oraz na inwestowanie w rozwój i profesjonalizację organizacji zakupowej.

Zapraszam Państwa do udziału w kolejnej edycji Konferencji „Zakupy i Zaopatrzenie” i aktywnej dyskusji na te tematy !

Tylko u nas

* Giorgio Diazzi, CPO, Hachette Rusconi – posiadający ponad 20 letnie doświadczenie w zakupach, laureat Global Procurement Recognition „Best Buyer” Pharmacia wskaże kryteria, wskaźniki, benchmarki i sposoby na ocenę efektywności zespołów oraz projektów zakupowych
* Jak efektywnie rozwijać dział zakupów – case study Philips Lighting, Hachette Rusconi, Wyborowa
* Sposoby zarządzania ryzykiem na przykładach firm: Cemex, TELE-FONIKA Kable, SMS Metallurgy oraz Johnson & Johnson
* Strategie sourcingowe oraz zarządzanie relacjami z dostawcami na podstawie doświadczeń m.in.: Indesit Company, Koelner Group, Prvident Polska
* 16 prelekcji w tym 13 case studies najbardziej efektywnych działów zakupów w Polsce i Europie m.in.: Philips Lighting BV, ING Bank, Wyborowa, Provident Polska, Indesit Company, Johnson & Johnson, Rockwell Automation, Cemex

W razie zainteresowanie zapraszam do kontaktu!!

Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
tel. 603 336623