Temat: Organizacja pracy biura rachunkowego
jak najbardziej.
1. warto mieć pod ręka baze kontaktów do klientów, z rozbiciem na poszczególne grupy (obsługiwani przez dane biuro, dział, pracownika, VIP-y itp) i zadaniami
2. rozliczyć cene usługi z faktury na poszczególne czynniki na nia sie składające, zrobicgodzinówki pracownikom i analizowac to wszystko ze względu na różne aspekty (wydajnośc pracowników, rentownośc działów, rentownośc klientów itp.)
niestety programy półkowe sa koszmarne, ograniczaja sie do bazy danych (z której mimo szumnej zapowiedzi tylko część eksportowana jest do pliku csv, albo do mailingu pobierany jest tylko 1 adres mailowy zamiast zdefiniowanej ilości) z kilkoma innymi drobnymi funkcjami i masa nieprzydatnych "fajerwerków"
po kilku próbach z tego typu programami z bazą danych się bujam na jednym z nich (kupę roboty poszło na założenie ale chyba zrezygnuję bo to nic nie wnosi) + zrobiłem sobie sam w arkuszu kalkulacyjnym rozliczenia firmy razem z fakturowaniem i na razie działa.
Robert Adam Okulski edytował(a) ten post dnia 29.01.12 o godzinie 21:30