Temat: Sumowanie na fakturze lub wniosku o dotację
We wniosku o dotację z mojego Urzędu Pracy jest Kalkulacja Kosztów. Ma to formę tabelki w której mam wypisać wszystko to co zamierzam kupić w ramach dotacji. Jest około 20 wierszy w które wypisuje nazwę towaru oraz jego cenę. Chciałbym kupić np. komputer "w częściach", tzn. będzie to około 15 oddzielnych podzespołów. A więc sam zestaw komputerowy zająłby w kalkulacji 15 wierszy, byłby problem ze zmieszczeniem się. Czy mógłbym wobec tego:1. Poprosić sprzedawcę, żeby zsumował ceny tych wszystkich podzespołów komputerowych i wpisał ją zbiorcza w jednym wierszu na fakturze określając taki towar jako np. Zestaw komputerowy? Jeżeli zajęło by mi to tylko 1 wiersz w Kalkulacji.
2. Jeżeli na fakturze każdy podzespół będzie wyszczególniony, czy mógłbym to zsumować, opisać np. Zestaw komputerowy i wpisać w jednym wierszu w tabeli Kalkulacji?
____________
Lotto wynikiRafał Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 05.11.11 o godzinie 14:06