Marta
Mazur
Menedżer Analityczne
Rozwiązania
Biznesowe,
Predictive So...
Temat: inwentaryzacja (spis z natury)
Witam,Proszę o pomoc i wyjaśnienie, ponieważ nie mam pewności odnośnie tego, co powinno zostać ujęte w inwentaryzacji (spisie z natury). Opiszę przypadek:
chodzi o firmę, która nie prowadzi działalności handlowej, a usługową (tj. nie zakupuje materiałów na potrzeby odsprzedaży, a jedynie do prowadzenia działalności - nie prowadzi zatem magazynu). W ramach działalności planowany jest zakup wyposażenia (komputer, aparat, programy, kazdy do kwoty 3.500, ujęte jako wyposażenie, a nie ŚT), nie dokonuje zakupów "na zapas". Ponadto zakupuje materiały typu ryza papieru, materiały biurowe wykorzystywane w bieżącej działalności, czy np. stół (wartość ok. 200 zł, nie ujeta w wyposażeniu). Wykonując usługę, używa materiałów i wyposażenia na bieżąco.
pojawia się zatem wątpliwość, czy obok ewidencji wyposażenia (ujętego sprzętu) powinna prowadzić inwentaryzację i jezeli tak, jak powinna ona wyglądać (co ujmować)? Czy pozostałe kartki papieru i stół, który nadal jest w użyciu? Proszę o wyjasnienie, bo czytając fora, które nie do końca odpowiadają na moje pytanie, trochę sie pogubiłam.
dziękujęMarta Mazur edytował(a) ten post dnia 21.05.12 o godzinie 15:15