Temat: Błędy księgowego . Proszę o pomoc

Witam serdecznie.
W marcu tego roku otworzyłem działalność. Ryczałt 8.5 procent zwolniony z VAT.
Niestety od samego początku księgowa mnie źle rozliczała. Rozliczała mnie jako płatnik VAT , z początku dopytywałem, ale twierdziła ,że tak ma być. Teraz przy zmianie księgowej wyszło, że rozliczanie było źle. I teraz przez ten czas wystawiłem faktury i paragony z VAT na 40 tys złotych . Od wszystkiego VAT poszedł do skarbówki . I skarbówka teraz twierdzi, że mam te faktury i paragony wyprostować a należny VAT oddać klientom. W przybliżeniu jest to 9 tys złotych. W między czasie kupiłem maszynę z której 4.5 tyś VAT poszło w odliczenie faktur. Te 4.5 tyś też mam oddać skarbówce bo nienależnie odliczyłem . W sumie teraz mam do oddania 13.5 tyś złotych ? W tych fakturach i paragonach część VAT była odliczana na bieżąco z moich zakupów towarów i materiałów. Podobno teraz sztab ludzi nad tym siedzi i główkuje bo to księgowa z TEJ KSIĘGOWOŚCI INTERNEROWEJ KTÓRA Z RADKIEM WYMYŚLA NOWE SŁOWA. Macie jakieś pomysł jak to się może dla mnie skończyć ?
Pozdrawiam serdecznie.