Łukasz
Obraziński
marketing, promocja,
sprzedaż...
Łukasz
Obraziński
marketing, promocja,
sprzedaż...
Temat: Nowości !!!
Witamwprowadziliśmy nowy termin popołudniowego kursu zawodowego:
"Samodzielny Księgowy"
Kurs dla osób posiadających podstawową wiedzę z rachunkowości i zamierzających samodzielnie prowadzić księgi rachunkowe w małych podmiotach.
http://frr.pl/index.php?link=1&a=3&b=621
Dla pierwszych 3 osób wpisanych poniżej promocja: 1 200 zł
1. osoba 1 000 zł
2. osoba 1 100 zł
3. osoba 1 200 zł
Zapraszamy
Łukasz
Obraziński
marketing, promocja,
sprzedaż...
Temat: Nowości !!!
Specjalista do spraw Funduszy Unijnych - Warszawatermin szkolenia: 01-03-2008 - 27-04-2008
Kurs warsztatowy
Cel szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób fizycznych, przedsiębiorców i pracowników instytucji szkoleniowych zainteresowanych zdobyciem zawodu ,,Specjalista do spraw Funduszy Unijnych" a także do zainteresowanych przeszkoleniem kadry, w celu nabycia praktycznych umiejętności w zakresie konstruowania projektów, pisania wniosków dotacyjnych, zarządzania i rozliczania projektów a także prowadzenia księgowości dla celów dotacji unijnych.
Cel kursu
Dostarczenie pogłębionej i kompleksowej wiedzy w zakresie pozyskiwania dotacji z funduszy unijnych, szczególnie w odniesieniu do okresu programowania 2007-2013.
Nauka i kreowanie umiejętności praktycznych w zakresie przygotowywania i realizacji projektów, wniosków aplikacyjnych oraz głównych załączników tj. Biznes planu oraz studium wykonalności inwestycji.
Uczestnik po szkoleniu będzie potrafił...
- odnaleźć i dopasować źródła finansowania do koncepcji projektu w celu złożenia wniosku o przyznanie dotacji,
- prawidłowo stworzyć projekt tak by go skutecznie zrealizować,
- dowie się jak wypełniać wniosek, by zwiększyć swoje szanse na dotację,
- będzie wiedział na co zwracać uwagę przy kreowaniu projektu i konstruowaniu budżetu (w myśl zasady, że o sukcesie można mówić nie wtedy, gdy uzyska się dofinansowania, ale wtedy gdy rozliczy się projekt),
-zdobędzie wiedzę na temat tego jakich błędów należy bezwzględnie unikać,
- dowie się jak prawidłowo prowadzić księgowość dotacji unijnych
min. po to aby prawidłowo rozróżnić kwalifikowalność projektu i koszty uzyskania zgodnie z UOR.
- będzie potrafił zarządzać kadrą w projekcie, poprowadzić ewaluację oraz dowie się o zasadach Prawa Zamówień Publicznych jakie należy stosować przy wykorzystaniu środkach unijnych.
Szkolenie odbywa się w Warszawie , Katowicach, Wrocławiu
Szczegóły na http://frr.pl
Na hasło GL wpisane na formularzu zgłoszeniowym
dla pierwszych 2 osób rabat 5% !!!!
Łukasz
Obraziński
marketing, promocja,
sprzedaż...
Temat: Nowości !!!
Podatek VAT i Akcyza seminarium dla branży paliwowejTermin szkolenia: 28-05-2008 - 30-05-2008
Celem spotkania jest podniesienie kwalifikacji głównego księgowego i pracowników księgowości materiałowej w firmach paliwowych . Zapoznacie się Państwo z tematyką zaawansowanej księgowości, MSR gdzie utrwalicie i zaktu-alizujecie wiedzę nt. rachunkowości, podatków VAT i akcy-zowy , opłat paliwowych , opłat produktowych , zagadnień cła importowego oraz rozliczeń materiałowych i prawidłowej gospodarki materiałowej . Uczestnicy kursu zdobędą i pogłębią wiedzę konieczną do wykonywania zawodu z zakresu aktualnych zagadnień ra-chunkowości w tym MSR i podatków i prawa oraz komu-nikacji z dyrektorem finansowym, zarządem, właścicielami i doradcą podatkowym w zakresie kreowania i realizacji polityki finansowej i podatkowej firmy w tym procedur bezpieczeństwa podatkowego i ryzyk nienazwanych. Księgowość koncesyjna IFRIC12
Prowadzi:
Prof. dr hab. inż. Adam Łuksa - Politechnika Radomska Katedra Technologii i Materiałoznawstwa
inż. Władysław Maciejowski Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu Członek Prezydium Polskiej Izby Paliw Płynnych
Wojciech Stefan Jaroń Biuro Techniczne doradztwo techn. – ekonom. Członek PIPP Autor książki o podatku akcy-zowym
mgr Sławomir Woźniak wieloletni działacz kierownik zakładów pracy
Radca Prawny Bogusław Nieszczerowski Kancelaria Prawna adwokata Henryka Goryszewskiego
red. Witold Michałowski - Redakcja RUROCIĄGI
Prezentacje multimedialne z zakresu paliw akcyzy i podatku akcyzowego w Polsce i UE Autorzy: Adam Łuksa, Wojciech Stefan Jaroń Z programów edukacyjnych szkół wyższych
Program:
1. Wybrane zagadnienia Prawa Cywilnego (jakość i odpowiedzialność za produkt)
2. Wybrane zagadnienia Prawa gospodarczego i handlowego dla produktów naftowych 3. Odpowiedzialność karna i karno-skarbowa władz firmy i głównej księgowej z tytułu podatku akcyzowego i zobowiązań celnych
4. Wybrane zagadnienia z zakresu opłaty produktowej od olejów i smarów oraz opakowań w tym problemy recyklingu
5. Wybrane zagadnie z opłaty drogowej od paliw
6. Nowoczesna organizacja rachunkowości i kontroli wewnętrznej w firmie paliwowej
7. Plany kont, polityka rachunkowości, zasady księgowe.
8. Wartość DWC deklaracji celnej towaru ( import paliw)
9. Formuły cenowe paliw krajowe i zagraniczne
10. System podatkowy i szczególnego nadzoru podatkowego
11. Wybrane zagadnienia Postępowania podatkowego przed urzędami podatkowymi
12. Postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające w postępowaniu podatkowym
13. Wybrane zagadnienia Cła i opłat pobieranych w związku z obrotem towarowym i usługami z zagranicą JDA SAD i INTRASAT dla produktów naftowych
14. Podatek od towarów i usług VAT
15. Podatek akcyzowy UE po 2004r.
16. Instrumenty finansowe (gwarancje celne , zabezpieczenia , poręczenia)
17. Podatek odroczony , akcyza zawieszona
18. Organizacja organów podatkowych oraz procedury postępowania podatkowego, kontroli podatkowej i czynności sprawdzających
19. Podatki lokalne i opłaty środowiskowe , produktowe
20. Wybrane zagadnienia Prawo karne skarbowe
21. Zarządzanie ryzykiem finansowym i bezpieczeństwem transakcji paliwowej w tym KIMSF 11 transakcje w grupie kapitałowej
22. Podstawy analizy księgowej dla partnerstwa publiczno prawnego MSR
23. Windykacja należności aspekty bilansowo-podatkowe
24. Polityka ubezpieczeń - procedury gwarancji celnych ryzyk OC NNW
25. Wybrane zagadnienia MSR
26. Wybrane zagadnienia klasyfikacji podatkowej PKWiU
Szczegóły:
Miejsce: Hotel Holiday Inn ul. Telimeny 1 05-420 Józefów - Warszawa
Koszt uczestnictwa: 7 500 zł/osoba
W cenie: udział w warsztatach materiały dydaktyczne zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym pełne wyżywienie impreza integracyjna zabiegi odnowy biologicznej
Informacje organizacyjne
Sylwia Kucharska
022 583 10 06
sylwia.kucharska@frr.plŁukasz Obraziński edytował(a) ten post dnia 21.05.08 o godzinie 12:17
Agnieszka
R.
wiedza, umiejętności
zaangażowanie-równow
aga.
Temat: Nowości !!!
zdezaktualizowane.Agnieszka R. edytował(a) ten post dnia 29.01.13 o godzinie 17:53Janina Sawicka
Janina Sawicka
Andrzej
R.
Przedstawiciel
handlowy,
organizator,
fotograf
Temat: Nowości !!!
WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK! – dla Członków GoldenLine taniej!Witam,
Po wiosennych szkoleniach została mi nadwyżka 9 książek w niższej cenie, a że zająłem się nowym projektem - mam specjalną ofertę dla Członków GoldenLine.
"Kodeks Ubezpieczeń Społecznych, Kodeks Pracy, Kontrola" stan prawny – styczeń 2010! - oprac. Jacek Kropkowski, Ośrodek Szkolenia Wydawnictwo JAKRO - http://www.jakro.com.pl
Cena detaliczna – 90 PLN, promocyjna dla Was – tylko 70 PLN
Opracowany zbiór pt. KODEKS UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - PRAWO PRACY - KONTROLA, zawiera na ponad 700 stronach formatu A4, uaktualnione na styczeń 2010r. przepisy prawne - 136 ustaw i rozporządzeń wykonawczych z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, podatków, archiwizacji dokumentacji i kontroli przeprowadzanej przez ZUS, PIP i US. Całość jest logicznie usystematyzowana, przepisy ujednolicone, z wytłuszczeniem wszystkich zmian z ostatnich 12 miesięcy.
Tutaj jest link do dokładnego spisu treści w pdf: http://jakro.com.pl/spisy_tresci/spis.pdf
Ponadto jest możliwość dokupienia komentarzy aktualizacyjnych do tej księgi, wydawane są 4 razy w roku, zawsze na koniec kwartału (III, VI, IX i XII). Zawierają one aktualne pytania i odpowiedzi ze szkoleń, aktualizację przepisów za dany kwartał i omówienie zmian. Zestaw 4 komentarzy kosztuje 120 PLN.
Tutaj można zobaczyć spis treści, spis wszystkich pytań i kilka przykładowych odpowiedzi: http://jakro.com.pl/spisy_tresci/kom-03-2010-spis.pdf Całość napisana jest przystępnym językiem.
Koszt prenumeraty całego kompletu (Kodeks + 4 komentarze) wynosi w Wydawnictwie 210 PLN. U mnie można zamówić całość na 2010 rok za 175 PLN. Tak jak widać na zdjęciu posiadam tylko 9 egzemplarzy, więc kto pierwszy, ten lepszy. Wystawiam faktury VAT, wysyłka gratis, a na terenie Bydgoszczy dostarczę osobiście.
Książki są niedostępne w księgarniach, są zamawiane bezpośrednio u Przedstawicieli lub w Wydawnictwie. Najchętniej kupują kierownicy działów kadrowych i płacowych, księgowi, biura rachunkowe i studenci. Tutaj też przykład kto korzysta z naszych szkoleń, a przy okazji potwierdzenie promocyjnej ceny: http://www.lodzki.kidp.pl/aktualnosci.php/160
Na zdjęciach tutaj więcej szczegółów.
Wszelkie pytania i zamówienia na priv, e-mail: organizer@konto.pl lub tel. 696 324 786
Andrzej
R.
Przedstawiciel
handlowy,
organizator,
fotograf
Temat: Nowości !!!
Bydgoszcz - dla księgowych, kadrowych i specjalistów od spraw płacowych:Ośrodek Szkolenia
Wydawnictwo JAKRO
zaprasza na szkolenie z zakresu najnowszych zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków oraz praktycznego ich stosowania
TERMIN - 22 września (środa) 2010, godz. 9:00
MIEJSCE - Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości, ul. Piotrowskiego 11, sala konferencyjna (Aula)
- 6 godzin zajęć (wykład, przykłady, ćwiczenia)
- indywidualne konsultacje (bez limitu czasowego)
- obszerne MATERIAŁY SZKOLENIOWE (aktualne zmiany wraz z komentarzem)
- płyta CD (zbiór przepisów, wzory druków, wzorcowe regulaminy i instrukcje)
- gratis dostęp ON-LINE do firmowego serwisu internetowego (dział dla Uczestników szkoleń)
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Koszt - 200 PLN od osoby.
Szczegółowy PROGRAM na stronie http://jakro.com.pl/program.php
Zgłoszenia i info: organizer@konto.pl , kom. 696 324 786
Dorota
Sokół
specjalista ds.
marketingu
internetowego
Temat: Nowości !!!
JĘZYK ANGIELSKI DLA FINANSISTÓW I KSIĘGOWYCH – SPECJALISTYCZNY WARSZTAT JĘZYKOWY weekendowoCelem warsztatu jest opanowanie specjalistycznego słownictwa branżowego w stopniu umożliwiającym komunikację w anglojęzycznych środowiskach związanych z finansami i księgowością.
Korzyści dla uczestników warsztatu:
-zajęcia będą prowadzone przez doświadczonego lektora posiadającego wiedzę dotyczącą kont, dokumentów i zapisów księgowych, bilansów, analizy finansowej i budżetowania,
-warsztat charakteryzuje aktywny udział słuchaczy, co zapewnia nabycie umiejętności płynnej komunikacji z użyciem specjalistycznego słownictwa, charakterystycznego dla branży finansów i księgowości,
-zajęcia symulują pracę w środowiskach biznesowych,
-warsztat otwiera drogę do kariery w zagranicznych firmach,
-zdobyta wiedza daje szanse nawiązania międzynarodowej współpracy.
Więcej informacji
Kontakt:
Emilia Nurzyńska
Tel. 22 583 10 04
Kom. 501 476 484
emilia.nurzynska@frr.plDorota Młotek edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 16:52
Podobne tematy
Następna dyskusja: