konto usunięte

Temat: po co nowa grupa?

Witam i zapraszam ze wszystkimi wątkami do grupy Public Relations w praktyce, zgodnie z zasadą co za dużo to niezdrowo :) ..... Pozdrawiam
Maciej Makuszewski

Maciej Makuszewski Koordynator ds.
Marketingu i PR,
Ernst & Young

Temat: po co nowa grupa?

Witam:)

Już jedna osoba pytała mnie po co to forum. Zgodnie z radą tej osoby (zresztą aktywnego członka tej grupy:) odpiszę Ci dokładnie to samo co odpisałem jej (a raczej jemu:) Oto cytat z maila:

"Wiesz w sieci jest jak na boisku piłkarskim. Im większa rywalizacja o miejsce w składzie, tym wyższy poziom (w tym przypadku wiedzy i know how uczestników grupy).

Ponadto myślę, że 3 grupy wokół PR to wciąż mało! Ta branża jest tak rozległa, że na pewno będą pojawiały się nowe. Ja bym chciał rozmawiać o bardzo specyficznej sferze działalności PRowca. Chcę, żeby przestali oni mówić jacy to są kreatywni - niech to udowodnią.

Chcę zobaczyć na własne oczy czy mamy się czego wstydzić, czy raczej powinniśmy się chwalić naszym kolegom z zachodu.

No i po wtóre.. myślę, że skoro powstają książki o tym zagadnieniu (kreatywności w PR), blogi i strony www... to chyba forum i grupa też nie zaszkodzi:)

Mam nadzieję, że moja odpowiedź Cię satysfakcjonuje:) Choć nie wiem, jakie były podstawy zadania tego pytania - czy uważasz, że jest za dużo grup na Golden? Sądzisz, że trzeba więcej moderacji? Osobiście twierdzę, że po to właśnie jest ta platforma, aby każdemu dać możliwość wypowiedzenia się, moderacji, liderowania dyskusji itd. Nie tylko zawierania znajomości. Czysta demokracja:)

Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych świąt"

A teraz zapraszam do grupy:) No i zadam jeszcze jedno pytanie: czy pytałeś przedstawicieli mediów dlaczego istnieje chyba 5 grup zrzeszających właśnie dziennikarzy?? Założę się, że nie. Uważam ten pluralizm za bardzo pozytywne zjawisko. Czasy jednej linii wypowiedzi, jednej partii, jednej słusznej gazety i jednego napoju w sklepach mamy na szczęście za sobą:)

Pozdrawiam serdecznie

Maciej Makuszewski
Paweł Stempniak

Paweł Stempniak New Media.
Marketing.
Komunikacja.
Produkcja.

Temat: po co nowa grupa?

Łukasz W.:Witam i zapraszam ze wszystkimi wątkami do grupy Public Relations w praktyce, zgodnie z zasadą co za dużo to niezdrowo :) ..... Pozdrawiam


Jak to co za dużo to nie zdrowo? Lepiej jak jest więcej!!! Zasada, że "umiar młodzieńca zdobi" nie pomoże nam osiągnąć szczytów... if u kno what i mean...

konto usunięte

Temat: po co nowa grupa?

tak, pierwsza mysl jest faktycznie taka, ze z 1 strony majac 100 grup nt PR, mozna zadac sobie pytanie - po co tyle....

Ha! Z drugiej jednak, demokracja to podobno zbawienie ludu ;-)
dzieki czemu liderzy grup moga sprawic, iz to wlasnie ich Forum, ich Zwiazek Firm PR ;-)) ich Stowarzyszenie (np Pomorski Klub Biznesu) ;-)) i kazde inne, na tle innych n-dziesieciu, bedzie wlasnie TYM NAJ.... fajniejszym, konkretnym, ciekawym, w ktorym po prostu WARTO byc (przy calym szacunku do wszystkich pozostalych).

Napewno jestem za tym, aby osoba, ktora chce Tworzyc cos kolejnego, powinna dbac o swoja Grupe, Forum, Zwiazek, Stowarzyszenie. Mniemam ze Maciej do takich osob nalezy ;>

Zatem.....wolnosc Tomku (Macku) w swoim domku/ Forum ;-)
and Let The Force Be with All Of Ya ! ;>

serdecznosci noworocznych,
Jarek.
Monika Mikowska

Monika Mikowska CEO Mobee Dick

Temat: po co nowa grupa?

Jeśli są trzy grupy o nazwie "PR" to rzeczywiście przerost formy nad treścią... ale jeśli pojawia się "Kreatywność PR" i np "Internal PR" "CSR a PR" itd to, to ma sens. Tak jak Maciej powiedział - branża jet baaardzo rozległa. A jeśli ktoś wciąż będzie twierdził, że "za dużo tych grup" tzn. że nie nie czuje tematu :)

Następna dyskusja:

SMAR - nowa grupa




Wyślij zaproszenie do