Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

Nowy Rok zbliża się milowymi krokami. Czas na podsumowania, wspomnienia, zestawienia.

Gdybyście mieli przyznać statuetkę "Kreatyw 2006" to komu i za co byście ją dali? Nominacje powinny dotyczyć branży PR. A za co? Popatrzcie na temat posta ;-))

Kategorie można wymyśleć samemu, oto kilka propozycji:

- event
- kampania
- motyw
- press release itd.

... No, szacowne jury ;-) Komu Kreatyw 2006?
Maciej Makuszewski

Maciej Makuszewski Koordynator ds.
Marketingu i PR,
Ernst & Young

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

Osobiście uważam, że event wewnętrzny Shella opisany w Piar.pl to był hit! To było "orzeźwienie" marki Shell Helix.

Chodziło o to, że pewnego dnia wszyscy pracownicy zastali biuro pełne pomarańczy, żywych kolorów, na biurkach mieli owoce tropikalne, miętówki i napoje. Wszystko to co kojarzy się z orzeźwieniem. Do tego oczywiście list od zarządu objaśniający całą akcję. Reszty nie pamiętam, ale była cała masa tych orzeźwiających gadżetów.

Podziwiam ludzi, którzy potrafią tak bardzo koncentrować się na szczegółach, z pozoru zwykłych eventów, że powstają z nich małe dzieła sztuki.

konto usunięte

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

przepraszam, ale przyznam sie bez bicia, ze wiecej mialbym do powiedzenia jesli chodzi o REKLAME ;-)

stad nie wypowiadam sie w tym watku, mimo ze bym chcial zabrac glos i maznąć kilka zdań ;-)
Barbara Labudda

Barbara Labudda Prezes Zarządu,
współwłaściciel,
Synertime, agencja
publi...

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

Witajcie!
W kategorii „kreatywnych press releasów o samym sobie”, to proponowałabym pierwsze miejsce dać agencji On Board. W roku 2006 widać ich było na proto.pl prawie w każdym tygodniu: a to ktoś zmienił nazwę swojego stanowiska, ktoś przedłużył/wzbogacił/zmienił umowę, przyjęli/przeszkolili/awansowali praktykanta, rozpoczęli/doszli do kulminacyjnego momentu/zakończyli jakąś akcję itd. Jestem pod wielkim wrażeniem mnogości pomysłów w tym względzie ;).
.. a poważnie, to trudno by było nam ocenić kreatywność informacji prasowych (IP) - wszak wg. starej dziennikarskiej zasady powinny być one bezwonne i bezbarwne. Szkoda, że nie ma nigdzie szerszych danych, co do ciekawych sposobów dostarczania IP - opis stosowanych przez niektóre firmy teaserów byłby świetnym przykładem kreatywności branży.

PS W kategorii PR polityczny, zdecydowanie głosuję za K.Ciesiołkiewiczem - ze względu na całokształt pracy w minionym roku. To on zburzył nudne standardy rządowych konferencji prasowych i jako jeden z niewielu doradców wymyślał zawczasu (!) dla swojego „szefa” chwytliwe Sound Bite’y. Niezależnie od stosunku do „Atrakcyjnego Kazimierza” trzeba przyznać, że jego komunikacyjny pełnomocnik wyznaczał trendy.
Anna M.

Anna M. HR Manager, Trainer

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

Trochę pół-żartem...
Słyszałam dyskusję, że najbardziej kreatywną osobą w życiu publicznym PL w ostatnich dniach roku była Aneta Krawczyk.
Sama się zastanwiam, w jakim sensie...
Maciej Makuszewski

Maciej Makuszewski Koordynator ds.
Marketingu i PR,
Ernst & Young

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

a nie arcybiskup Wielgus? :)

porównajmy ilość wycinków!

konto usunięte

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

Maciej M.:a nie arcybiskup Wielgus? :)

porównajmy ilość wycinków!


To nominacja na 2007 i 1980

W 2006 r. to chyba kaczki i konie :)
Maciej Makuszewski

Maciej Makuszewski Koordynator ds.
Marketingu i PR,
Ernst & Young

Temat: Najbardziej kreatywni / 2006

Anna Maria I.:Trochę pół-żartem...
Słyszałam dyskusję, że najbardziej kreatywną osobą w życiu publicznym PL w ostatnich dniach roku była Aneta Krawczyk.
Sama się zastanwiam, w jakim sensie...


Dzięki Twojemu postowi wpadłem na pomysł reklamy tabletek antykoncepcyjnych:

Bohaterką jest Aneta Krawczyk.

Mówi: Bierz tabletki XXX

... w SAMOOBRONIE:)

Po małych modyfikacjach może to być reklama prezerwatyw:)

Następna dyskusja:

Dziennikarzu! Najbardziej k...




Wyślij zaproszenie do