Temat: Kreatywne akcje promocyjne
:)
Pracuję przy produkcie IT, systemie zarządzania treścią stron internetowych HYDRAportal. W zeszłym roku nawiązałam n-set kontaktów z agencjami interaktywnymi (reklamowymi), z których z jednej strony wypłynęły umowy współpracy i które z drugiej pozostały bezowocne (z różnych przyczyn: produkt nie taki, cena produktu niefajna, model współpracy skomplikowany). Na podstawie tego feedbacku wyciągnęliśmy wnioski i w Nowy Rok wkroczyliśmy z nową ceną produktu i z nowymi warunkami współpracy. Te firmy, które nie zdecydowały się w zeszłym roku na współpracę postanowiliśmy poinformować w nietypowy (czyt. kreatywny:)) sposób. Pewnego pięknego poranka, po godzinie 9 każdy z naszego targetu otrzymał animowanego majla z hasłem "Sprawdź pocztową skrzynkę, listonosz podrzuci Ci świnkę". Paczki wysłaliśmy 2 dni wcześniej, także już w dzień majlingu do niektórych firm pukała przesyłka. Co było w paczce? Szklana świnka-skarbonka z wypiaskowanym logo "HYDRAportal.pl" i informacją "Możesz już oszczędzać" oraz zaproszeniem na odpowiednią podstronę. Efekt: zostałam zasypana majlami z gratulacjami udanego pomysłu, radosnymi okrzykami na wieść o nowej cenie i wreszcie deklaracjami chęci podpisania umowy partnerskiej, a nawet zapowiedziami rychłych wdrożeń.
Morał: Aby wypromować CMS, najlepiej podrzucić ludziom świnię :-)