konto usunięte

Temat: Kampania reklamowa wystraszyła Boston

"W Bostonie zamknięto dwa mosty, autostradę i zablokowano ruch na rzece Charles z powodu podejrzanych migających urządzeń znalezionych w kilku punktach miasta. Okazały się one reklamą animowanego filmu telewizyjnego.

Na miejsce wysłano brygadę antyterrorystyczną i zamknięto mosty i autostrady, gdy władze ogłosiły, że nie ma żadnego zagrożenia. Jak wyjaśnił bowiem koncern medialny Turner Broadcasting, migające obiekty reklamowały nową serię kreskówki "Aqua Teen Hunger Force". Świetlne sylwetki na nich to postacie z filmu.

Wieczorem (czasu lokalnego) prokurator stanu Massachusetts Martha Coakley powiadomiła, że aresztowano 29-letniego Petera Berdovsky'ego, któremu zlecono rozmieszczenie niefortunnych reklam.

Nie jest jasne, kto dokładnie wynajął Berdovsky'ego i władze zastanawiają się, czy nie postawić zarzutów również Turner Broadcasting lub realizującej kampanię firmie marketingowej Intereference.

Przedstawiciel Turner Broadcasting Phil Kent przeprosił mieszkańców Bostonu za zaistniałą sytuację. Jak powiedział, we wszystkich miastach, gdzie prowadzono kampanię, Interference otrzymała polecenie usunięcia reklam". /onet.pl/


Za kreatywność jak widać dostaje się nie tylko nagrody ......
Anna S.

Anna S. marketing i PR od
kilku ładnych lat

Temat: Kampania reklamowa wystraszyła Boston

no proszę, stary numer spod znaku Orsona Wellesa, a jak piekielnie jednak świeży

konto usunięte

Temat: Kampania reklamowa wystraszyła Boston

mysle ze generalnie pomysl bylby dobry, ale zwazywszy pod uwage "11 września" i wysokie wyczulenie na zamachy w / na USA,

"Wystające kabelki/przewody" owych świecących gadżetów, nie koniecznie są trafionym pomyslem, w tym kraju, zwlaszcza w takich 'strategicznych/kluczowych dla komunikacji' miejscach.

widzimy ze reakcje na te 'przewody i kable' kojarzyly sie wiekszosci z bombą, wiec to nie bardzo trafiony pomysl.

Jak wiadomo, granica pomiedzy skutecznoscia niekonwencjonalnych pomyslow reklamowych a "przegieciem", jest niezwykle delikatna.

jak dla mnie tu poszlo to zbyt daleko w zla strone, przekroczyli granice.... /
wiec stalo sie to co mialo sie stac..../


chociaz napewno w tej negatywnej aferze - ludzie Z CIEKAWOSCI beda chcieli dowiedziec sie wiecej o tej firmie/reklamie/itd itp,
wiec w tej przewrotnosci, nie jest wcale powiedziane, ze nieprzewidziane skutki AFERY nie przyniesą "ciekawych efektow" ! :)

tak to juz jest - ciekawosc ludzka ;-)

zdrowko,
jarek
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Kampania reklamowa wystraszyła Boston

Jak sama nazwa wskazuje była to akcja marketingowa, nie działania PR :)

Następna dyskusja:

Kampania reklamowa nowego p...




Wyślij zaproszenie do