Temat: Czy PR wewnętrzny w postaci prasy jest skuteczny?
krzysztof "Chrabja" b.:
prasa wewnętrzna jest jak najbardziej wskazana w wypadku firm rozrzuconych po całym kraju (i zagranicy), ew. w takich, w których nie wszyscy mają dostęp do intranetu
Sławek W.:
Co jeśli firma zleca stworzenie takiej gazety wewnętrznej?
przecieram oczy... jak słowo honoru - przecieram oczy
żeby - wedle mię - zrobić porządną, a zarazem spełniającą oczekiwania wewnętrzną prasę, to trzeba daną firmę doskonale znać, także od podszewki - zatem w niej pracować
żadna, nawet najdokładniej i najporządniej przeprowadzona ankieta nie da pełnego obrazu, więc to, co w oparciu o nią powstanie będzie takie sobie (o ile nie funta kłaków nie warte)
Publikację może stworzyć przecież ktoś z zewnątrz, będąc w ciągłym kontakcie z pracownikami. Nie chodzi o to, by firma zewnętrzna tworzyła coś, co jej się wydaje, że jest super fajne.
Najważniejsze jest to, by treść była tożsama z charakterem firmy, jej wewnętrzną kulturą i wizerunkiem. Każdy odbiorca może być inny, pracując w danej firmie jednak utożsamia się z jej wizerunkiem, tym samym łatwo zaakceptuje gazetkę, która w najważniejszych kwestiach do niego się odwołuje.
Wystarczy zatem dobra komunikacja między twórcami a firmą, wzajemne poznanie.
------------------------------------
Przepraszam za tyle odpowiedzi :))
Sławek Wójcik edytował(a) ten post dnia 03.04.07 o godzinie 16:10