Krуstiаn
B.
"Lepsze wrogiem
dobrego"
Temat: Absurdy MZK
Witam!Zacząłem ten wątek, ponieważ po raz kolejny kieleckie MZK wprawiło mnie w zdumienie, tym samym granice mojej wyrozumiałości dla tej firmy zostały
przekroczone.
Szybki opis sytuacji - zazwyczaj do pracy jeżdżę autobusem linii 8 lub 28 z przystanku na ulicy Żeromskiego. Dziś ku mojemu zdziwieniu okazało się, że przystanek ten został zlikwidowany. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym nie dowiedział się tego od pracowników ZTM, którzy przyjechali o godz. 7:20, aby zdjąć tabliczkę ze znakiem przystanku (autobus miał być o 7:23). Dodam tylko, że na przystanku stało już kilkanaście osób - część z nich mówiła, że czeka na autobus już od 20 minut.
Na stronie ZTM jest stosowana informacja o tym fakcie (likwidacja 1.08), ale powiedzmy sobie szczerze - kto wchodzi na tą stronę w innym celu niż sprawdzenie rozkładu jazdy? Ponadto dziś jest 2.08, a tabliczka nadal wisiała. Kolejna sprawa - ani ZTM ani MZK nie zadały sobie trudu aby umieścić stosowną informację na likwidowanym przystanku (przynajmniej ja jej nie widziałem). Poza tym przystanek na ulicy Żeromskiego nadal widnieje na rozkładach linii 8 i 28 (zarówno tych na przystankach jak i w Internecie).
Reasumując podejście MZK do swoich klientów przypomina mi coraz bardziej politykę PKP - klient ma jeździć, płacić za bilety i nie narzekać na nic!