konto usunięte

Temat: System zarządzania jakością w call center...

Cześć.

Czy macie jakieś materiały (np. analizy przypadków) z wdrażania systemu zarządzania jakością w call center?
Chodzi mi o przykładowe struktury organizacyjnej wraz z zadaniami im przypisanymi.

Pozdrawiam

Robert Czech
Katarzyna F.

Katarzyna F. Procesy....

Temat: System zarządzania jakością w call center...

Witaj,

ja dysponuję karta monitoringową dla pracownikó call center, w której ujęte są oceny - składowe rocznego tzw. MBO.

ale karta jest jedynie jednym z narzędzi stosowanych w ramach SZJ w Call center.

Jesli zechcesz taką kartę - to daj znać.

konto usunięte

Temat: System zarządzania jakością w call center...

Jesli zechcesz taką kartę - to daj znać.

Cześć.

Jasne, że chciałbym pooglądać taką kartę :o))))
Czy nie znasz czasem jakichś źródeł anglo- lub polskojęzycznych na interesujący mnie temat?

Moje konto do korespondencji: goldenline@op.pl

Pozdrawiam

Robert
Katarzyna F.

Katarzyna F. Procesy....

Temat: System zarządzania jakością w call center...

Prosze, wyślij mi jutro na priv przypomnienie - abym wysłała Ci tą kartę.
To będzie skan niestety....
Chyba, ze jakims cudem dokopię się do zasobów elektronicznych :)

Niestety Robercie źródeł nie mam :(

Czy w ramach struktury Orange nie moze Ci pomóc?
Koordynatorzy Call center w Orange mają naprawdę swietne narzędzia.



Wyślij zaproszenie do